1,9D Dá se s tím něco dělat? :-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9D Dá se s tím něco dělat? :-)
Ahoj všichni,
mám v plánu koupit polo 1,9d. Bohužel nevím kód, ale je to r.v. 96. Dá se v domácích podmínkách nějak tento motor poladit? Nebo se to týká pouze přeplňovaných motorů? A v případě koupě auta s tímto pohonem na co si dát pozor?
Díky.
mám v plánu koupit polo 1,9d. Bohužel nevím kód, ale je to r.v. 96. Dá se v domácích podmínkách nějak tento motor poladit? Nebo se to týká pouze přeplňovaných motorů? A v případě koupě auta s tímto pohonem na co si dát pozor?
Díky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
No když strčím turbo do motoru který má najeto 200tis a není na to stavěný, klika, ojnice, ložiska, šály, tak bych ho asi zabil. Nebo se mílím. Určitě ten motor je trošku předimenzovaný jako každý aby vydržel více a dá se z něj dostat víc, ale když přidám turbo, tak bych musel snížit tlak na minimum abych si nenadělal potíže. A to se mi zase nevyplatí, tam implantovat turbo při malém výsledku.Smoke píše:turbo....
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
a co oturbená Felda 1.9D (člen fóra Rastikos), nebo kamošův G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.
jo a 1.6TD s tlakem 2b taky na to není stavěný a jezdí už několik let bez problému (až na klouzající spojku).
jo a 1.6TD s tlakem 2b taky na to není stavěný a jezdí už několik let bez problému (až na klouzající spojku).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kamoš ma v polu nacpany turbo a čerpadlo z 1.9td a jezdí to celkem slušně
huli to jak kamna
akozat tam je strašně mala spojka a je to dvouhmota
takže tam ma už 2 setrvak a ted ho ma zase urvanej takže to krapet rachotí.....
jo a ještě když tam mechanicky nasereš kotel nafty tak ta spojka bude smekat 





Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
To nebylo myšleno jako nějaká narážka. Ale jen jsem hypoteticky přemýšlel.Smoke píše:a co oturbená Felda 1.9D (člen fóra Rastikos), nebo kamošův G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.
jo a 1.6TD s tlakem 2b taky na to není stavěný a jezdí už několik let bez problému (až na klouzající spojku).


Smoke píše:G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.
smoku na kolik si myslíš že se relativně dostanu já
1,9 td + implantace K26+průchzí vejfuk + sport. filtr
většíé dávka nafty + upravenej klínek (tvým principem -5mm nahoře)
v serii 90 PS

jinak nová spojka (sachs)+ repas převodovky
a ještě troch

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
K26 je z čeho? z 2.5? bude záležet na jaký tlak pojedeš. s 1,3b při dostatku nafty můžeš i na 130k (možná i více), ale nad bych určitě nechodil.
kamoš s 1.9d by šel vejš, ale v otáčkách mu chyběla nafta (čerpadlo z 1.6TD na to nemělo). já měl na 1.6TD 110k ale s tlakem 2b
kamoš s 1.9d by šel vejš, ale v otáčkách mu chyběla nafta (čerpadlo z 1.6TD na to nemělo). já měl na 1.6TD 110k ale s tlakem 2b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ojk byl bych rád za 140psSmoke píše:K26 je z čeho? z 2.5? bude záležet na jaký tlak pojedeš. s 1,3b při dostatku nafty můžeš i na 130k (možná i více), ale nad bych určitě nechodil.
kamoš s 1.9d by šel vejš, ale v otáčkách mu chyběla nafta (čerpadlo z 1.6TD na to nemělo). já měl na 1.6TD 110k ale s tlakem 2b

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

mam podobny problem
planujem kupit tuknute na predok polo 1.9 SDi nechcem zakladat zbytocne novy prispevok.. a kolega 1.9 a 96 rocnik to bude asi SDi tiez...
vidim to na 2 moznosti
1. do SDi nahodit turbo, RJ,trysky hoci aj z 1Z bez VGT a FMIC a prepinatelne chipy, ale bojim sa o spojku vraj mala, moc toho neznesie, poloosy a prevodovka,
2. vymenit komplet motor za napr. AFN s prevodovkou a poloosami z ibizy 6k, len je to dost financne narocne a neviem ci sa to oplati
dieselpower malo postavene take polo s 200 PS nie ?
takze co by ste poradili ?
planujem kupit tuknute na predok polo 1.9 SDi nechcem zakladat zbytocne novy prispevok.. a kolega 1.9 a 96 rocnik to bude asi SDi tiez...
vidim to na 2 moznosti
1. do SDi nahodit turbo, RJ,trysky hoci aj z 1Z bez VGT a FMIC a prepinatelne chipy, ale bojim sa o spojku vraj mala, moc toho neznesie, poloosy a prevodovka,
2. vymenit komplet motor za napr. AFN s prevodovkou a poloosami z ibizy 6k, len je to dost financne narocne a neviem ci sa to oplati
dieselpower malo postavene take polo s 200 PS nie ?
takze co by ste poradili ?
musi to ist a aj poradne hrat