1,9D Dá se s tím něco dělat? :-)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště:

1,9D Dá se s tím něco dělat? :-)

Příspěvek od Matias »

Ahoj všichni,
mám v plánu koupit polo 1,9d. Bohužel nevím kód, ale je to r.v. 96. Dá se v domácích podmínkách nějak tento motor poladit? Nebo se to týká pouze přeplňovaných motorů? A v případě koupě auta s tímto pohonem na co si dát pozor?

Díky.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

kup hned tdi a nebo s tim nic nedělej a našetři na motor tdi, pak ho tam dej a je to
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jestliže chceš 1,9D, jedná se o mechanickou záležitost. Elektronika tam buď vůbec není nebo velmi skromně zastoupená (řídí předvstřik a žhavení, nic víc). S takovým motorem se toho moc dělat nedá :-(.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

turbo....
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, najlepsie kupit TDI, hoc aj 66kW.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Smoke píše:turbo....
No když strčím turbo do motoru který má najeto 200tis a není na to stavěný, klika, ojnice, ložiska, šály, tak bych ho asi zabil. Nebo se mílím. Určitě ten motor je trošku předimenzovaný jako každý aby vydržel více a dá se z něj dostat víc, ale když přidám turbo, tak bych musel snížit tlak na minimum abych si nenadělal potíže. A to se mi zase nevyplatí, tam implantovat turbo při malém výsledku.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a co oturbená Felda 1.9D (člen fóra Rastikos), nebo kamošův G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.
jo a 1.6TD s tlakem 2b taky na to není stavěný a jezdí už několik let bez problému (až na klouzající spojku).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

kamoš ma v polu nacpany turbo a čerpadlo z 1.9td a jezdí to celkem slušně :-D huli to jak kamna 8) akozat tam je strašně mala spojka a je to dvouhmota (LOL) takže tam ma už 2 setrvak a ted ho ma zase urvanej takže to krapet rachotí..... :roll: jo a ještě když tam mechanicky nasereš kotel nafty tak ta spojka bude smekat (wallbash)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Smoke píše:a co oturbená Felda 1.9D (člen fóra Rastikos), nebo kamošův G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.
jo a 1.6TD s tlakem 2b taky na to není stavěný a jezdí už několik let bez problému (až na klouzající spojku).
To nebylo myšleno jako nějaká narážka. Ale jen jsem hypoteticky přemýšlel. :-) A napsal jsem mojí úvahu. Rád se nechám poučit. (rofl)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já to nebral jako narážku :) , hodně lidí si to myslí (znám i také co se bojí i chipu...) přitom motory jsou dost předimenzované
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Smoke píše:G2 s motorem z feldy 1.9D + turbo a čerpadlo z 1.6TD a tlak 1.2b - 115k a 250Nm.

smoku na kolik si myslíš že se relativně dostanu já

1,9 td + implantace K26+průchzí vejfuk + sport. filtr
většíé dávka nafty + upravenej klínek (tvým principem -5mm nahoře)

v serii 90 PS :(

jinak nová spojka (sachs)+ repas převodovky

a ještě troch (offtopic) neví někdo kolik maj bejt ventilový vůle u tohodle motoru ????
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

K26 je z čeho? z 2.5? bude záležet na jaký tlak pojedeš. s 1,3b při dostatku nafty můžeš i na 130k (možná i více), ale nad bych určitě nechodil.
kamoš s 1.9d by šel vejš, ale v otáčkách mu chyběla nafta (čerpadlo z 1.6TD na to nemělo). já měl na 1.6TD 110k ale s tlakem 2b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Smoke píše:K26 je z čeho? z 2.5? bude záležet na jaký tlak pojedeš. s 1,3b při dostatku nafty můžeš i na 130k (možná i více), ale nad bych určitě nechodil.
kamoš s 1.9d by šel vejš, ale v otáčkách mu chyběla nafta (čerpadlo z 1.6TD na to nemělo). já měl na 1.6TD 110k ale s tlakem 2b
ojk byl bych rád za 140ps :D
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Chris
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 10 srp 2006, 11:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Chris »

mam podobny problem
planujem kupit tuknute na predok polo 1.9 SDi nechcem zakladat zbytocne novy prispevok.. a kolega 1.9 a 96 rocnik to bude asi SDi tiez...
vidim to na 2 moznosti
1. do SDi nahodit turbo, RJ,trysky hoci aj z 1Z bez VGT a FMIC a prepinatelne chipy, ale bojim sa o spojku vraj mala, moc toho neznesie, poloosy a prevodovka,

2. vymenit komplet motor za napr. AFN s prevodovkou a poloosami z ibizy 6k, len je to dost financne narocne a neviem ci sa to oplati
dieselpower malo postavene take polo s 200 PS nie ?
takze co by ste poradili ?
musi to ist a aj poradne hrat
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“