ŘJ motoru AFN do 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ŘJ motoru AFN do 1Z
Ahoj, zajímalo by mě, co udělá řídící jednotka motoru AFN s motorem 1Z. Sedí tam a pojede to? Jaká bude změna oproti tý 8-bit. řj? díky za informaci. neni měněný turbo a ani ho měnit nechci.
turbo sa vobec nebude regulovat, pretoze turbo na afn je riadene podtlakom a regulacia funguje uplne inak- tym padom to bude padat do nudzaku, ak to nepadne hned pri starte kvoli inemu n75, a ked aj nie tak tam pojde aj tak malo nafty lebo afn ma vacsie trysky.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Díky moc za odpovědi. A aby sme si to urovnali. Takže trysky z motoru AFN už tam sou, doufám že v čerpadle by rozdíl bejt neměl, takže jediný co mi chybí je turbo s nastavitelnou geometrií a řj a měl bych mít AFN? Zhruba. Samozřejmě i jiný písty tam sou. Já bych chtěl začít tou jednoduší cestou a to je pro mě řj. A sedí vůbec pini? A teď se dostáváme k jádru problému. Bude se turbo regulovat nebo ne?(max tlak) Jestli ano tak na tlaku 1,1? Vydrží to to starý dobrý turbo bez naklápění? A pojede to vůbec líp? Předem dík moc za rady a odpovědi.
O něco líp to pojede, ale nyní ti to musí jet asi tak nejlíp co s touto konfigurací dosáhneš, jelikož původní jednotka ti dává víc nafty, než bude dávat ta z AFN.
Já bych to specifikoval trochu jinak a to co vlastně chceš dosáhnout, výkon, nebo upgrade na origo AFN? Protože pokud výkon, tak jsi ho právě dosáhl a další úpravy už budou o něco složitější, pokud teda nechceš po přestavbě na AFN dělat chip.
Já bych to specifikoval trochu jinak a to co vlastně chceš dosáhnout, výkon, nebo upgrade na origo AFN? Protože pokud výkon, tak jsi ho právě dosáhl a další úpravy už budou o něco složitější, pokud teda nechceš po přestavbě na AFN dělat chip.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Jo? Si to vyzkoušej.Tomasvw píše:uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
Obě N75 když na nich není napětí, tak regulujou na MAX. Takže to zreguluje vždy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

JJ, jednotka z 66kW a VNT turbo.Tomasvw píše:no dobre nebudem sa hadat, vyskusat si to kludne mozem, akurat mam 66trysky takze to moc nepojde. ty si to skusal?
Ono stačí odpojit konektor na N75ce a nebude to tlačit ani u jednoho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Tak to hlavní jsi nevyměnil, vstřiky. Čerpadlo je stejný, řj pouze přidala tlak vzduchu a ubrala naftu, teda pokud v tý jednotce nebyl náhodou chip.mark píše:dával jsem do jetty motor z G3 1Z 66kw. turbo z G4 85kw a řj z passat B5 81kw(97rok) vstřiky a čerpadlo zustalo z 66kw.jede to fakt super jen spojka nedržía to je nová 215 z gtikomplet el.je z 66kw je stejná jak u 81kw jen sem měnil N75 dával jsem z 81kw)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
