ŘJ motoru AFN do 1Z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

ŘJ motoru AFN do 1Z

Příspěvek od boost »

Ahoj, zajímalo by mě, co udělá řídící jednotka motoru AFN s motorem 1Z. Sedí tam a pojede to? Jaká bude změna oproti tý 8-bit. řj? díky za informaci. neni měněný turbo a ani ho měnit nechci.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

turbo sa vobec nebude regulovat, pretoze turbo na afn je riadene podtlakom a regulacia funguje uplne inak- tym padom to bude padat do nudzaku, ak to nepadne hned pri starte kvoli inemu n75, a ked aj nie tak tam pojde aj tak malo nafty lebo afn ma vacsie trysky.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

trysky už tam sou, takže výsledek bez turba neni dobrej. Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

Díky moc za odpovědi. A aby sme si to urovnali. Takže trysky z motoru AFN už tam sou, doufám že v čerpadle by rozdíl bejt neměl, takže jediný co mi chybí je turbo s nastavitelnou geometrií a řj a měl bych mít AFN? Zhruba. Samozřejmě i jiný písty tam sou. Já bych chtěl začít tou jednoduší cestou a to je pro mě řj. A sedí vůbec pini? A teď se dostáváme k jádru problému. Bude se turbo regulovat nebo ne?(max tlak) Jestli ano tak na tlaku 1,1? Vydrží to to starý dobrý turbo bez naklápění? A pojede to vůbec líp? Předem dík moc za rady a odpovědi.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

O něco líp to pojede, ale nyní ti to musí jet asi tak nejlíp co s touto konfigurací dosáhneš, jelikož původní jednotka ti dává víc nafty, než bude dávat ta z AFN.
Já bych to specifikoval trochu jinak a to co vlastně chceš dosáhnout, výkon, nebo upgrade na origo AFN? Protože pokud výkon, tak jsi ho právě dosáhl a další úpravy už budou o něco složitější, pokud teda nechceš po přestavbě na AFN dělat chip.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

aha, tak sem si to ujasnil, děkuji
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tomasvw píše:
Kornout píše:Ale bude to regulovat, ale blbě, tlačit budeš asi jako AFN, tj 1.1bar, ale pojede to hůř, kvůli tý naftě.
uz z principu neni mozne aby to regulovalo... na vtg sa lopatky pritiahnu potdlakom uz pri starte. a na obtoku sa otvara wastegate po dosiahnuti max. tlaku. funguje to vlastne presne opacne cele.
Jo? Si to vyzkoušej.
Obě N75 když na nich není napětí, tak regulujou na MAX. Takže to zreguluje vždy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

no dobre nebudem sa hadat, vyskusat si to kludne mozem, akurat mam 66trysky takze to moc nepojde. ty si to skusal?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tomasvw píše:no dobre nebudem sa hadat, vyskusat si to kludne mozem, akurat mam 66trysky takze to moc nepojde. ty si to skusal?
JJ, jednotka z 66kW a VNT turbo.
Ono stačí odpojit konektor na N75ce a nebude to tlačit ani u jednoho.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

Ještě bych měl jednu otázku. Je tam velkej rozdíl v dodávce tý nafty? Myslim mezi těma jednotkama? Protože kdyby se turbo mělo zastavit až na 1,1bar. tak to je o nějakejch 0,4bar. víc, což je dost. Takže bych využil tlaku a nechal jenom zvednout dávku tý nafty. To by šlo, ne?
Uživatelský avatar
boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 kvě 2006, 12:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od boost »

nešlo?
mark
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 26 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0
Bydliště: jilové u dc

Příspěvek od mark »

dával jsem do jetty motor z G3 1Z 66kw. turbo z G4 85kw a řj z passat B5 81kw(97rok) vstřiky a čerpadlo zustalo z 66kw.jede to fakt super jen spojka nedržía to je nová 215 z gti :( komplet el.je z 66kw je stejná jak u 81kw jen sem měnil N75 dával jsem z 81kw)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mark píše:dával jsem do jetty motor z G3 1Z 66kw. turbo z G4 85kw a řj z passat B5 81kw(97rok) vstřiky a čerpadlo zustalo z 66kw.jede to fakt super jen spojka nedržía to je nová 215 z gti :( komplet el.je z 66kw je stejná jak u 81kw jen sem měnil N75 dával jsem z 81kw)
Tak to hlavní jsi nevyměnil, vstřiky. Čerpadlo je stejný, řj pouze přidala tlak vzduchu a ubrala naftu, teda pokud v tý jednotce nebyl náhodou chip.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“