BIO NAFTA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
[quote="vlagik"]bych rozhodně dokoupil navíc alivový filtr nebo ten co je častěji měnil...
Ale jinak co TDI nevim. já bych do svého TDI - PD nedal ani omylem.
Dokonce nový TDI platformy PQ35 píše "bio nebrat".
SDI v pohodě - vlastní zkušenost.[/quot
Co kecáš.Mám Superba TDi-PD a Bio je přimo psáno v TP a servisce
Ale jinak co TDI nevim. já bych do svého TDI - PD nedal ani omylem.
Dokonce nový TDI platformy PQ35 píše "bio nebrat".
SDI v pohodě - vlastní zkušenost.[/quot
Co kecáš.Mám Superba TDi-PD a Bio je přimo psáno v TP a servisce
Bio
Najel jsem na ni 2OO OOO km, čerpadlo jako nové - vyšší mazivost, trysky v poho,ale, musíš vyjet aspoň jednu nádrž měsíčně, v chladném počasí doplňovat častěji, na jaře a na podzim isopropylalkohol, pokud jezdíš pouze na bio, vydrží filtr několik let, při míchání max 2 roky, zimní starty i v -25 v pohodě. U starších čerpadel je přechod na bio OK, přechod zpět znamená přetěsnit čerpadlo, nevydrží O-kroužky.U nových by to mělo být OK. Jezdil jsem pouze na NaturDiesel. Pokud je rozdíl mezi normální naftou a Naturem 3 koruny a víc, jde to. Pokud je míň moc se to vzhledem k vícenákladům nevyplatí
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Bionafta obsahuje cca 3/4 normální nafty. Pokud se to dá ve směsce, tak je to dobrá konstelace. Nedoporučuji ale používat samotnou bionaftu u vozidel, která jezdí občas. Setkal jsem se s případem, kdy se zadřel regulační kroužek na rotačním pístu u auta, které ujelo pár km za měsíc a v čerpadle to vypadalo jako když tam zaschla fermež. Pokud to jezdí denně, tak se to nezalepí.