Stránka 1 z 17

palivové čerpadlo z PD na rotačku

Napsal: 29 říj 2008, 18:35
od mannik
Ahoj,tak asi to tu pár lidí má,tak mi určitě povíte,jestli to opravdu funguje.A vyřeší to problém s padáním nafty ve vyšších otáčkách.

Napsal: 29 říj 2008, 20:16
od Jaroušek
čest, taky se přidám.tak se podělte................ :-D

Napsal: 29 říj 2008, 22:03
od Huml
no já myslím, že by to mělo fungovat dobře, když se ta nafta nemusí sát, ale hrne se tam pod tlakem

Napsal: 30 říj 2008, 07:57
od subz3ro_tdi
pokial tam nemas Race520 a brutalny prietok tak obycajne TDI cerpadlo vacsinou staci........ ak nie a pada ti predvstrek vo vykonovych spickach, je to asi najrozumnejsie riesenie ako tam tu naftu vcas dostat ;)

Napsal: 30 říj 2008, 09:35
od MirekX
pomoct by to mělo, jen vymyslet spínání čerpadla, aby jsme se o tobě nedočetli v černé kronice....

Napsal: 30 říj 2008, 18:54
od mannik
No tak jsem ho tam dneska seknul a zapojil.Ted s tou kronikou-co by se mi mohlo přihodit?
Moc se mi nelíbí ten termostat na filtru,pač když je auto studený,tak se to tlakuje jen do čerpadla a nevrací se to zpátečkou.Myslel jsem že to pojede i bez spuštění čerpadla,ale to tu naftu nenasaje.Tudíž otázka co a jak?U Coltíka jsme to zkoušeli včera a tomu to jelo i bez spuštění pumpy,je teda pravda že jedno je z OI a druhý z FRS

Napsal: 30 říj 2008, 21:25
od scream
MirekX píše:pomoct by to mělo, jen vymyslet spínání čerpadla, aby jsme se o tobě nedočetli v černé kronice....
to sem nejak nepochopil, proc by se melo spinat? pobezi pri zaplym klicku ne?

Napsal: 30 říj 2008, 21:42
od MirekX
a co když to někde napereš , ty tam budeš viset v pásech a začne to třeba hořet, když tam čerpadlo bude prát naftu....
chtělo by to zapojit tak, aby se vyplo, když motor chcípne klíček neklíček.
Vím, pravděpodobnost 0000 ale já bych o tom přemýšlel..

Napsal: 30 říj 2008, 21:53
od mannik
Tak nad tím jsem jěště nepřemýšlel,zatím mi jde o funkčnost,spíš aby se to čerpadlo neupeklo,když to nepustí ten termostat na fitru,ale pd ho má taky,tak uvidíme.V nádrži snad nezajiskří :o

Napsal: 31 říj 2008, 19:53
od Jaroušek
čest, a jak to vlastně funguje??dáš to na klíček a potom to tlačí neustále nebo to jen natlačí, a pokud klesne tlak tak se zase sepne??nevím... díky

Napsal: 31 říj 2008, 20:18
od oktáf
nejde o to aby se něco nestalo od čerpadla, ale když to někam pošleš, tak aby ti to čerpadlo pořád nepřikádalo naftu do případnýho ohníčku

Napsal: 01 lis 2008, 08:01
od coltik
doufám,že sem hodí někdo větu o tom ,zda čerpadlo z PD opravdu funguje na rotačce...někdo ,kdo to má ve svým autě a pocítil změnu.Včera mě z ničeho nic vylítaly přepadový hadičky(14dní nový),jak to bylo natlakovaný,tak nevim,nevim...díky za každou dobrou radu

Napsal: 01 lis 2008, 08:33
od mannik
Jaroušek píše:čest, a jak to vlastně funguje??dáš to na klíček a potom to tlačí neustále nebo to jen natlačí, a pokud klesne tlak tak se zase sepne??nevím... díky
No mě to tlačí pořád,akorát to ten ventil na filtru nepustí zpět do nádrže,tudíž občas vylítne nějaká ta přepadová hadička(mě se to jěště nestalo).Taky by chtělo vyzkoušet jestli tam to čerpadlo hrne víc nafty než by si nasála rotačka.

Napsal: 01 lis 2008, 10:02
od scream
Me tlaci furt po klicku. Na podobny katastrofy fakt nemyslim a myslim si ze pokud se rozsleham, budu porad schopnej ten klicek vypnout a kdyz ne, bude mi to pravdepodobne uz jedno.

Napsal: 01 lis 2008, 20:29
od Jaroušek
to i na PD tlačí pořád??a když už to tam máte tak jede to lépe ve vysokých??je tam změna?díky -krom toho, že to rve hadičky z přepadu :) a vůbec, problém s tím T na filtru.jak to, že to nepustí do nádrže, když se ta nafta ohřeje??