Stěrače (ne)stírají)....

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Stěrače (ne)stírají)....

Příspěvek od vlagik »

Zdary,

mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?

Díkes.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Stěrače (ne)stírají)....

Příspěvek od váha »

vlagik píše:Zdary,

mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?

Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Hokr
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Registrován: 28 bře 2006, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Re: Stěrače (ne)stírají)....

Příspěvek od Hokr »

váha píše:
vlagik píše:Zdary,

mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?

Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Re: Stěrače (ne)stírají)....

Příspěvek od váha »

Hokr píše:
váha píše:
vlagik píše:Zdary,

mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?

Díkes.
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměna
Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
Protože Golf IV,Octa,Toledo II jsou "stejný auta" takto je to samí,to je normlní že se to zadírá
laurin.clement
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 30 led 2006, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od laurin.clement »

Tak s těma stěračema je to úplně stejný i na moji Alhambře, už jsem jsem je taky dělal,je to asi velká slabina těchto vozů vyrobených ve skupině VW.Naštěstí to není ani moc náročný jak na práci tak finančně,stačí být jenom trochu zručný.To zjistíš hned jak to odpojíš táhla od motorku co se vlastně přihodilo.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

i na audi sem to delal nedavno taky slabina((
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Díky moc...
Myslel jsem si něco o zadření.
Díky hlavně za tipy jak to opět rozchodit....

:) :) ;)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

tka koukám že se to netýká jen golfu IV a jeho klonu ale ostatních koncernových aut (noteeth)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5704
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

daj si to rychle do poradku ja sem delal cordobu taky ten problem az na to ze sa sterace uplne zadreli musel sem vyhodit cely mechanizmus a v tych klubuch kde sa ramena otaceji byla total rez ze s tym neslo pohnut ledva sem to vytlacil stahovakem po ocisteni a namazani sli ramena jako nove ale co bylo horsi rotor motorka zacal odberat velky prud az sa uhliky priskvracili
myslel sem ze bude muset it novy motor ale mala generalka mu prospela nastasti nebylo chytle vynuti tak si to daj radsi do poradku nez sa ti stane neco podobneho
1L7
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 06 bře 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: nb

Příspěvek od 1L7 »

To samé u Octavie
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

hosi nechem vas strasit ale PHAETON 2003 a A8 a A6 2002 to iste takze nezalezi ake drahe auto si kupite. stierace su v koncerne naprd. esteze sa daju rozbehat a potom na tom ryzujeme nie ?
Uživatelský avatar
ajdl
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 17 kvě 2006, 21:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od ajdl »

Loni jsem stěrače rozhýbával na Oktávce,bohužel došlo k nevratným destrukcím,takže asi za 1200,- nový mechanismus.V Auto-Kelly už moc dobře věděl,o co jde - prý nemoc Oktávek.Od té doby nechám občas stěrače proběhnout i v období sucha naprázdno (rofl)
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Dělal jsem to v Sobotu na svým autě taky. Úplně zarezlé. Chce to trochu prohřát hořákem,krásně to povolí,pak to rozebereš,očistíš,pořádně namažeš a je to.
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak to se mi teď zrovna stalo taky, nejdřív sem myslel že to bude relé... Ale když jsem si tohle přečetl, půjdu rovnou k mechanizmu... jen je problém, že mi nejdou sundat ramínka stěračů :( ať s tím dělám co s tím dělám držej i po prostříknutí uvolňovačem jako divý. Tak budu muset asi do servisu :(

P.S. - nemáte někdo tip na zlepšovák na sundávání těch ramínek ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Batistuta píše:Dělal jsem to v Sobotu na svým autě taky. Úplně zarezlé. Chce to trochu prohřát hořákem,krásně to povolí,pak to rozebereš,očistíš,pořádně namažeš a je to.
Tak, tak, když nejdou, tak lehce ohřát autogenem a je to venku hned.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“