Stěrače (ne)stírají)....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 412
- Registrován: 19 dub 2006, 14:50
- Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih
Stěrače (ne)stírají)....
Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměnavlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.váha píše:Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměnavlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
Re: Stěrače (ne)stírají)....
Protože Golf IV,Octa,Toledo II jsou "stejný auta" takto je to samí,to je normlní že se to zadíráHokr píše:Jak pise Váha, mam s tim pomerne cerstvou vlastni zkusenost. Je to sice Toledo II, ale mohlo by to byt podobne. Take mi sly sterace hrooozne pomalu az jednu mi zustaly viset uprostred skla.váha píše:Tipoval byhc to na klasicky něco přidřený,táhlo nebo hřídelka bo tak něco,zkus namazat jináč výměnavlagik píše:Zdary,
mám dotaz u Golf IV mi jdou stěrače hrozně pomalu.
Všechny rychosti jsou zpomaleny.
Nemáte někdo zkušenost?
Díkes.
Nezbylo nez vyndat cely mechanismus z auta, a pokusit se rozhybat hridelky na kterych jsou sterace upevnene v jejich pouzdrech. Ale protoze to bohuzel slo jen u jedne, tak sem musel tahla odstroubovat od motoru steracu, sundat pojistne krouzky, ktere jisti hridelky steracu v pouzdrech, vyndat gumove tesneni, kterym sou chraneny ty kluzny loziska co tam sou (to na te zasekle ose bylo totalne rozpadly). Pak vytahnout tu stranu, ktera se mohla hybat a postupne rozhybat a vytahnout tu zaseklou stranu. No a pak vycistit, namazat, dat novy tesneni a dat dohromady a sterace fungujou jak novy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 225
- Registrován: 30 led 2006, 11:59
- Bydliště: Brno
Tak s těma stěračema je to úplně stejný i na moji Alhambře, už jsem jsem je taky dělal,je to asi velká slabina těchto vozů vyrobených ve skupině VW.Naštěstí to není ani moc náročný jak na práci tak finančně,stačí být jenom trochu zručný.To zjistíš hned jak to odpojíš táhla od motorku co se vlastně přihodilo.
Stříbrná Alhambra 2.0 CR,
daj si to rychle do poradku ja sem delal cordobu taky ten problem az na to ze sa sterace uplne zadreli musel sem vyhodit cely mechanizmus a v tych klubuch kde sa ramena otaceji byla total rez ze s tym neslo pohnut ledva sem to vytlacil stahovakem po ocisteni a namazani sli ramena jako nove ale co bylo horsi rotor motorka zacal odberat velky prud az sa uhliky priskvracili
myslel sem ze bude muset it novy motor ale mala generalka mu prospela nastasti nebylo chytle vynuti tak si to daj radsi do poradku nez sa ti stane neco podobneho
myslel sem ze bude muset it novy motor ale mala generalka mu prospela nastasti nebylo chytle vynuti tak si to daj radsi do poradku nez sa ti stane neco podobneho
Tak to se mi teď zrovna stalo taky, nejdřív sem myslel že to bude relé... Ale když jsem si tohle přečetl, půjdu rovnou k mechanizmu... jen je problém, že mi nejdou sundat ramínka stěračů
ať s tím dělám co s tím dělám držej i po prostříknutí uvolňovačem jako divý. Tak budu muset asi do servisu 
P.S. - nemáte někdo tip na zlepšovák na sundávání těch ramínek ???


P.S. - nemáte někdo tip na zlepšovák na sundávání těch ramínek ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Tak, tak, když nejdou, tak lehce ohřát autogenem a je to venku hned.Batistuta píše:Dělal jsem to v Sobotu na svým autě taky. Úplně zarezlé. Chce to trochu prohřát hořákem,krásně to povolí,pak to rozebereš,očistíš,pořádně namažeš a je to.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
