help závady N146 G149 G80 G81

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

help závady N146 G149 G80 G81

Příspěvek od admin.ck »

může mi někdo pomoct po výměně vstřiků jsem to napíchnul a naskočily mi tyto závady

7 závad nalezeno.
17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem
P1570 - 35-10 - - - Sporadická
01268 - nastaveni mnozstvi (N146)
19-10 - nizsi odhad - Sporadická
00765 - snimac drahy regulacniho soupatka (G149)
35-10 - - - Sporadická
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
00539 - snimac teploty paliva (G81)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01237 - odpojovaci ventil paliva (N109)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Readiness: N/A

děkuju
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

smaž to a znova asi někdo zapoměl připojit čerpadlo a zapnul klíček...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

to jsem zkusil a zase to naSKOČÍ ZNOVA
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Asi by bylo dobrý napsat aspoň typ motoru a auto. Čao.
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

Golf 3 1,9TDi 66kW 1Z
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Nedělej Fučíka a řekni co všechno jsi pří montáži udělal. Jestli nejdou závady vymazat, tak existuje jen jedna možnost- vadná ŘJ. Čao.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

já to vidím na špatný kontakt v té kulaté zásuvce na motoru
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Přez ní nevede vstřik a čerpadlo. Čao.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

:worthy: jo.jo. nepřemýšlel jsem nad tím, máš pravdu, ale když vyměnil vstřiky, tak nejspíš někde potahal dráty , když to předtím nedělalo
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Re: help závady N146 G149 G80 G81

Příspěvek od Karl »

admin.ck píše:může mi někdo pomoct po výměně vstřiků jsem to napíchnul a naskočily mi tyto závady

7 závad nalezeno.
17978 - ridici jednotka motoru zablokovana imobilizerem
P1570 - 35-10 - - - Sporadická
01268 - nastaveni mnozstvi (N146)
19-10 - nizsi odhad - Sporadická
00765 - snimac drahy regulacniho soupatka (G149)
35-10 - - - Sporadická
00542 - snimac pro zdvih jehly (G80)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
00539 - snimac teploty paliva (G81)
30-10 - preruseni nebo zkrat na plus - Sporadická
01237 - odpojovaci ventil paliva (N109)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01269 - ventil pro zacatek vstriku (N108)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Readiness: N/A

děkuju
poistkovú skrinu si pozeral ???
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co takhle upadlá kostra? ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

Dík za radu bylo to v té zásuvce na motoru
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

v té kulaté?
admin.ck
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 17 lis 2008, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od admin.ck »

pafka píše:v té kulaté?
ano v té kulaté jak jsem pracně vyndaval vstřiky tak jsem si poodpojoval všechno možné a tam to asi blbě dosedlo
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

no , vidíš , mě to v roce 1996 stálo 3tis. a tři dny pocení ;)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“