Diesel na LPG

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Diesel na LPG

Příspěvek od Pavel »

Tak mi to jednou nedalo a vzal jsem hořák, PB láhev a pustil mýmu mazlíkovy do sání. Funguje to. Máte někdo lepší zkušenosti než mé pokusné?

Dík.
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

urcite to nebude mat smrnc..... :?
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Diesel na LPG

Příspěvek od slovacek.milos »

Pavel píše:Tak mi to jednou nedalo a vzal jsem hořák, PB láhev a pustil mýmu mazlíkovy do sání. Funguje to. Máte někdo lepší zkušenosti než mé pokusné?

Dík.
ale co dál, vem si jakýkoliv sprej WD, konkorn, startovací a pojede to taky chvíli, pokud se předělává motor na LPG tak se upravuje hlava, dají se svíčky a rozdělovač, dělal se tak avie stálo to kdysi kolem 60.000 korun miloš
Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

jo to jo, ale tohle byl nápad nechat mu palivo jen na vonoběh a a dál to regulovat dodávkou plynu.
Uživatelský avatar
ozi
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2007, 08:30
Bydliště: Topolcany, Nitra, Slovenska Republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozi »

ano, cital som o tom ze to robili oficialne v Land Roveroch v UK, davkoval sa plyn pod dolnu medzu zapalenia a inicalizacia horenia bol vstrek nafty, zlepsovalo to emisie, ale neviem ako to setrilo palivo, kazdopadne na sofistikovanejsi a vyuzitelny system potrebujes elektroniku a riadenie cerpadla
Clio 1991 1.9 D Lucas CAV od 15.4.2007 2x Peveko, oventrop Afriso Flow Control, vymenniky Alu 24 a 30 dosiek, nafta v nerez 25 l, manualne ovladanie spinacov ventilov
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Je to prosté vstřikovací čerpadlo běží na volnoběh a zapaluje. Spotřeba nafty je pak nekde kolem 0,5 až 0,7 l/100 km. Přidělá se škrtící klapka jako od benzína a klasická PB přestavba. Teda podle typu vozidla a použitého zařízení. Záleží čím je to regulované dneska. Já mám ještě starší typ s reduktorem, tam je to sranda. Snímá to podtlak v sání a krabička s elektonikou podle lambdy přidává nebo ubírá. A co jsem měl karburátor tam to snímalo jen podtak v sání a tim se to řídilo. Dneska je to modernější a vstřikuje to a zpynuje se až přímo v sacím potrubí. Takže je to vhodné i pro turbomotory. Ale nevím čím je to řízené. Ale pan Google to určitě bude vědět. ;)
nemám žádnou kárku na naftu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33617
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a úspora je jaká :? asi žádná miloš
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

(LOL) náhodou máš jednou pravdu, pro obyčejného smrtelníka je tohle nezajímavé. Připočítáš li cenu dražšího motoru dieslu + cenu přestavby, tak zjištíš že ti auto dřív rozrezne než se to začne vyplácet. Samozřejmě v dodávce se spotřebou 10+ a 50.000+ ročně je to jiný kafe. Dneska prům. cena přestavby na LPG je 30,000,- Kč a víc a u CNG je úpné minimum 40.000,- Kč ale spíš je to tak 60,000,- Kč. A za to je už pořádnej kotel nafty...
nemám žádnou kárku na naftu...
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“