Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.
Kontrolka žhavení audi A6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka žhavení audi A6
Zkuste prosím někdo poradit.Mám A6 2.5TDi quatro 132kw,2001.Začala mi za jízdy blikat konntrolka žhavení a pak přestala.Druhý den začala blikat hned po startu a po ujetí cca 3 km motor zhasnul a už nešel natočit.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: Kontrolka žhavení audi A6
Kontrolka predzhavování K29 plní dva úkoly:FOS píše:Zkuste prosím někdo poradit.Mám A6 2.5TDi quatro 132kw,2001.Začala mi za jízdy blikat konntrolka žhavení a pak přestala.Druhý den začala blikat hned po startu a po ujetí cca 3 km motor zhasnul a už nešel natočit.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.
– signalizuje predzhavování, po dobu predzhavování svítí
– upozornuje na vzniklou závadu, blikáním
Na závadu je upozornováno jen v prípadì, kdyz hrozí
nebezpecí, ze nebude mozno pokracovat v jízdì.
Kontrolka je aktivována rídicí jednotkou motoru jestlize
je systém predzhavování v provozu, nebo vyskytla-li se závada
na následujících dílech:
– snímac zdvihu jehly G80
– snímac otácek motoru G28
– snímac polohy regulacního ¹oupátka G149
– snímac polohy pedálu akcelerace G79
– spínac brzdových svìtel F nebo spínac brzového pedálu F47
– nastavovac mnozství paliva N146
– ventil pocátku vstriku N108
Pokud snimac mnozstvi nafty v nadrzi mysli ze neni nafta, blika a pripadne i ecu vypne motor jako ochranu cerpadla.
Cislo chyby?
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
A6 maji problem s plovaky. Na budicich ma jeste 1/4 nadrze a je prazdna.
To je zavada - malo nafty.
Pokud jsi dojel na nulu, je to pak dost problem nastartovat, kdyz je to zavzdusnene. nestartovat dele nez 15s - jinak znicis cerpadlo. Musis rucne zapnout palivovou pumpu a odvzdusnit to.
Odvzdušňování
– Demontovat kryt motoru.
– Sevřít hadicovými svorkami -MP 7-602- zpětné palivové
vedení na následujících místech:
♦ mezi filtrem a palivovou nádrží
♦ mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
A20-0098
V.A.G 1348/3-2
23
– Stáhnout na vstřikovacím čerpadle zpětné palivové
vedení od vstřikovacích trysek pravé řady válců ke
vstřikovacímu čerpadlu.
– Nasunout na volné hadicové hrdlo vstřikovacího čerpadla
průhlednou hadici a zavést ji do vhodné nádoby
(např. kanystru).
– Tisknout spínač dálkového ovládání dokud hadicí nezačne
odtékat palivo bez vzduchových bublin.
– Připojit zase zpětné palivové vedení na vstřikovací
čerpadlo.
– Odstranit hadicové svorky -MP 7-602- na zpětném
palivovém vedení.
Před prvním startem po odvzdušnění je třeba dálkovým
ovládáním aktivovat elektrické čerpadlo paliva.
– Stisknout dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- (držák pojistky
č. 28, plus pól akumulátoru) za současného startování
motoru.
– Po nastartování motoru je třeba nadále ještě po dobu
asi 30 sekund držet stisknuté dálkové ovládání. Vypnout
nakonec motor a odstranit dálkové ovládání.
– Nasadit zase pojistku č. 28.
– Znovu nastartovat motor a provést pohledovou kontrolu
palivové soustavy na těsnost.
Pozor!
Neprovádět startovací pokusy déle než 15 sekund.
Pokud motor nenaskočí, opakovat odvzdušňovací
proces.
– Nechat motor běžet nejméně 5 minut ve
volnoběžných otáčkách (pro úplné odvzdušnění palivové
soustavy).
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....Já myslel že když TDI dojde nafta ať 1,9 nebo 2,5 takže si to samo natáhne naftu a nemusí nic dělat?Né jak u starejch dýzlaku pumpovat pumpičkou naftu
Jestli to je tak jak řikáš tak nevím proč tam nedali pumpičku
frantacech píše:No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
A6 maji problem s plovaky. Na budicich ma jeste 1/4 nadrze a je prazdna.
To je zavada - malo nafty.![]()
Pokud jsi dojel na nulu, je to pak dost problem nastartovat, kdyz je to zavzdusnene. nestartovat dele nez 15s - jinak znicis cerpadlo. Musis rucne zapnout palivovou pumpu a odvzdusnit to.
Odvzdušňování
– Demontovat kryt motoru.
– Sevřít hadicovými svorkami -MP 7-602- zpětné palivové
vedení na následujících místech:
♦ mezi filtrem a palivovou nádrží
♦ mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
A20-0098
V.A.G 1348/3-2
23
– Stáhnout na vstřikovacím čerpadle zpětné palivové
vedení od vstřikovacích trysek pravé řady válců ke
vstřikovacímu čerpadlu.
– Nasunout na volné hadicové hrdlo vstřikovacího čerpadla
průhlednou hadici a zavést ji do vhodné nádoby
(např. kanystru).
– Tisknout spínač dálkového ovládání dokud hadicí nezačne
odtékat palivo bez vzduchových bublin.
– Připojit zase zpětné palivové vedení na vstřikovací
čerpadlo.
– Odstranit hadicové svorky -MP 7-602- na zpětném
palivovém vedení.
Před prvním startem po odvzdušnění je třeba dálkovým
ovládáním aktivovat elektrické čerpadlo paliva.
– Stisknout dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- (držák pojistky
č. 28, plus pól akumulátoru) za současného startování
motoru.
– Po nastartování motoru je třeba nadále ještě po dobu
asi 30 sekund držet stisknuté dálkové ovládání. Vypnout
nakonec motor a odstranit dálkové ovládání.
– Nasadit zase pojistku č. 28.
– Znovu nastartovat motor a provést pohledovou kontrolu
palivové soustavy na těsnost.
Pozor!
Neprovádět startovací pokusy déle než 15 sekund.
Pokud motor nenaskočí, opakovat odvzdušňovací
proces.
– Nechat motor běžet nejméně 5 minut ve
volnoběžných otáčkách (pro úplné odvzdušnění palivové
soustavy).
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
No jestli to zkousel dost dlouho na sucho, tak zacni setrit na nove cerpadlo. To bude brzo.FOS píše:Tak už to jede.Kontrolka žhavení prý opravdu signalizovala závadu na vstřikovacím čerpadle.Chyba byla v tom,že po výměně čerpadla opomněl mechanik odvzdušnit a tak to nechtělo nastartovat.Diky Frantatechovi za rady.
RUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....