Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrolka predzhavování K29 plní dva úkoly:FOS píše:Zkuste prosím někdo poradit.Mám A6 2.5TDi quatro 132kw,2001.Začala mi za jízdy blikat konntrolka žhavení a pak přestala.Druhý den začala blikat hned po startu a po ujetí cca 3 km motor zhasnul a už nešel natočit.
Po připojení na počítač píše snímač malého množství paliva 1441 g210. Mechanik řekl ,že je to čerpadlem,koupil jsem nové,vyměnili ho a chyba je tam stále a auto se nedá natočit.Nemáte někdo ponětí co tomu je? Díky za každý podnět.
No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
frantacech píše:No, tipuju ze bud mas malo nafty nebo mas vadne cidlo v nadrzi a mysli si ze mas malo nafty.FOS píše:Číslo chyby na VAGu píše 1441 - snímač malého množství paliva g210
A6 maji problem s plovaky. Na budicich ma jeste 1/4 nadrze a je prazdna.
To je zavada - malo nafty.![]()
Pokud jsi dojel na nulu, je to pak dost problem nastartovat, kdyz je to zavzdusnene. nestartovat dele nez 15s - jinak znicis cerpadlo. Musis rucne zapnout palivovou pumpu a odvzdusnit to.
Odvzdušňování
– Demontovat kryt motoru.
– Sevřít hadicovými svorkami -MP 7-602- zpětné palivové
vedení na následujících místech:
♦ mezi filtrem a palivovou nádrží
♦ mezi filtrem a vstřikovacím čerpadlem
A20-0098
V.A.G 1348/3-2
23
– Stáhnout na vstřikovacím čerpadle zpětné palivové
vedení od vstřikovacích trysek pravé řady válců ke
vstřikovacímu čerpadlu.
– Nasunout na volné hadicové hrdlo vstřikovacího čerpadla
průhlednou hadici a zavést ji do vhodné nádoby
(např. kanystru).
– Tisknout spínač dálkového ovládání dokud hadicí nezačne
odtékat palivo bez vzduchových bublin.
– Připojit zase zpětné palivové vedení na vstřikovací
čerpadlo.
– Odstranit hadicové svorky -MP 7-602- na zpětném
palivovém vedení.
Před prvním startem po odvzdušnění je třeba dálkovým
ovládáním aktivovat elektrické čerpadlo paliva.
– Stisknout dálkové ovládání -V.A.G 1348/3A- s vodičovým
adaptérem -V.A.G 1348/3-2- (držák pojistky
č. 28, plus pól akumulátoru) za současného startování
motoru.
– Po nastartování motoru je třeba nadále ještě po dobu
asi 30 sekund držet stisknuté dálkové ovládání. Vypnout
nakonec motor a odstranit dálkové ovládání.
– Nasadit zase pojistku č. 28.
– Znovu nastartovat motor a provést pohledovou kontrolu
palivové soustavy na těsnost.
Pozor!
Neprovádět startovací pokusy déle než 15 sekund.
Pokud motor nenaskočí, opakovat odvzdušňovací
proces.
– Nechat motor běžet nejméně 5 minut ve
volnoběžných otáčkách (pro úplné odvzdušnění palivové
soustavy).
No jestli to zkousel dost dlouho na sucho, tak zacni setrit na nove cerpadlo. To bude brzo.FOS píše:Tak už to jede.Kontrolka žhavení prý opravdu signalizovala závadu na vstřikovacím čerpadle.Chyba byla v tom,že po výměně čerpadla opomněl mechanik odvzdušnit a tak to nechtělo nastartovat.Diky Frantatechovi za rady.