Stránka 1 z 1

Master 2,5DCI 84kw 2003

Napsal: 24 lis 2008, 20:36
od jendakomin
při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady? :?

Napsal: 31 led 2009, 00:39
od gargamelc
vstreky su urcite ok

Napsal: 01 úno 2009, 11:55
od JiRaY
šedivý kouř,a smrad je špatně spálená nafta,zdá se mi jako bys měl špatně nastavený předvstřik,nebo by ti prochcávaly vstřikovače.

Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.

Napsal: 01 úno 2009, 12:39
od stefi
nema palivove cerpadlo v nadrzi

Napsal: 01 úno 2009, 13:25
od wojto33
JiRaY píše:šedivý kouř,a smrad je špatně spálená nafta,zdá se mi jako bys měl špatně nastavený předvstřik,nebo by ti prochcávaly vstřikovače.

Piliny v palivovém filtru jsou od toho,že odchází podávací čerpadlo v nádrži.
skor vstrekovacie cerpadlo

Re: Master 2,5DCI 84kw 2003

Napsal: 02 úno 2009, 22:59
od Laco19
jendakomin píše:při výměně pal. filtru zjištěné piliny.po výměně vstřik.čerp.-kontrole,vyčištění vstřikovačů motor kouří( šedivě ) a smrdí jako avie. po nastartování jde na 4 a po 2-3 minutách běhu začne jakoby vynechávat. Rozvody jsou nastaveny orig.přípravkama.Diag- závada žhavení- neřeším. jde špatně i za tepla. Nějaké nápady? :?
Porucha zeravenia sa sporadicky objavuje aj mne. Neriesim to, asi je nastavena "prilis citliva" kontrola - zeravenie funguje dobre a keby aj nie, dci nastartuje.
Piliny vo filtri su takmer iste zo vstrekovacieho cerpadla. Mimochodom, podavacie cerpadlo (ak ho vobec mas), asi bude okrem motorceka kompletne plastove.
Po poruche cerpadla mas urcite vstrekovace plne kovovych pilin. Neviem ako ti take vstrekovace cistili, kovove piliny asi ziadny ultrazvuk neodstrani. Tu by snad pomohlo jedine vstrekovace kompletne rozobrat a vsetko kompletne vycistit (trysky rucne, pod lupou). Sanca na opravu asi nie je velka, tie piliny zrejme poriadne vstrekovace poskodili.
Vela by som s takym autom nejazdil, asi tecie palivo prudom do valcov.

Napsal: 02 úno 2009, 23:12
od JiRaY
Je možné,že to mají renaulty jinak,u PSA HDi je v nádrži normální elektromotor,a špony a piliny jsou tam vždy z toho,že se vydře komutátor.

Napsal: 02 úno 2009, 23:23
od Laco19
JiRaY píše:Je možné,že to mají renaulty jinak,u PSA HDi je v nádrži normální elektromotor,a špony a piliny jsou tam vždy z toho,že se vydře komutátor.
Netvrdim to isto, mal som to cerpadlo v ruke ale uz davnejsie.

Napsal: 03 úno 2009, 09:33
od stefi
minule som mal z jedneho nadrž dole a cerpadlo tam nebolo ale bol rv 2006

Napsal: 03 úno 2009, 17:01
od Peete
to cerpadlo nemusi byt v nadrzi, muze byt treba na napravnici

Napsal: 03 úno 2009, 20:27
od stefi
na niektorich neni menil som celu trubku od nadrze az po filter borec myslel ze na spojoch prisava falosny vzduch a preto mu auto nestartuje,problem boli vsak vstreky

Napsal: 01 čer 2009, 19:55
od jendakomin
tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...

Napsal: 01 čer 2009, 20:34
od Laco19
jendakomin píše:tak pánové, to jsem ještě neviděl!!!( už je to sice chvilku,le vzpoměl jsem si na tenhle problém až teď) - všechny možné pokusy , vč. orig diag v rukou šikovného mechanika nic neodhalilo.....podle diag. vše v pořádku.Následovala výměna vstřikovačů z jiného auta(kvůli ceně opravy pouze na vyzkoušení) a stále to samý.Výměna čerpadla za jiné-opět nové,beze změny.Spousta klasických věcí okolo jako hadice,podávací čerp.filtry atd ani nepíšu.Rozvody nastaveny orig. přípravkama. řešení ???? - po vypůjčení 1 nového vstřikovače a vyzkoušení zapojení bez nmontování do válce a opětovném připojení na starý vstřikovač se motor chytil a jde úplně perfektně..... už je to min. 3 měsíce a bez problémů...Dokáže mi to někdo vysvětlit? Podle techniků v renaultu se vstřiky na tomto autě nekódují...
Podobne "zahadne" sa mi motor spraval s vadnym vstrekovacom. Ten mal velky prepad a niekedy motor nestartoval. Stacilo nieco urobit na palivovom okruhu (napr. vypustit palivovy filter) a 1 - 3 tyzdne motor startoval pri prvom otoceni klukou. Po urcitom case sa v priebehu jedneho dna doba startovania postupne predlzovala az nakoniec som opat nenastartoval. Tento cyklus som zopakoval viackrat a nakoniec som vadny vstrekovac vymenil.
Vstrekovac som potom rozobral a na gulicke vidno poskodenia - mozno ten vstrekovac fungoval podla toho, ako sa otocila gulicka v sedle ventilu.