jízda v "nouzáku",muže to uškodit?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octavie81
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 343
- Registrován: 26 pro 2006, 22:40
- Bydliště: Olomoucko
Odpovědi: 0
jízda v "nouzáku",muže to uškodit?
nazdar chlapi,začíná mi ted padat auto do nouzáku,když je ráno pod nulou,ale lopatky se budou čistit až za 3týdny,ted mechoš nemá čas.Muže to nějak uškodit motoru?Nechce se mi ráno znovu zastavovat,vypínat motor a zase jet.Jedná se o trasu 15km.S regulací už se nedá skoro hýbat,že bych to rozhýbal manuálně,stejně to přes noc zatuhne,nejhuř,když auto dva dny stojí
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
hlavně za jízdy nevytahovat klíček.Bugs.Bunny píše:Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš.Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.

ale taky jsem takhle jezdil a pak už jsem "resetoval" i vedle náklaďáku při předjíždění......

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- l3030
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 229
- Registrován: 29 říj 2008, 18:32
- Bydliště: Jižní morava
Odpovědi: 0
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlostioctavie81 píše:to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...

VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/
!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS