jízda v "nouzáku",muže to uškodit?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

jízda v "nouzáku",muže to uškodit?

Příspěvek od octavie81 »

nazdar chlapi,začíná mi ted padat auto do nouzáku,když je ráno pod nulou,ale lopatky se budou čistit až za 3týdny,ted mechoš nemá čas.Muže to nějak uškodit motoru?Nechce se mi ráno znovu zastavovat,vypínat motor a zase jet.Jedná se o trasu 15km.S regulací už se nedá skoro hýbat,že bych to rozhýbal manuálně,stejně to přes noc zatuhne,nejhuř,když auto dva dny stojí
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

ne...softwarová věc.
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš. ;) Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

:) dlouhodobě by to snad ani nikoho nebavilo. Je to spíš opruz pro řidiče než pro motor
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Není nic vyjímečného, když někdo jezdí třeba s prohnilou regulací turba třeba rok. Někdy vyfotím hromádku sazí která zůstane ležet na silnici po rozjezdu s funkčním turbem. (rofl) (rofl)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

(rofl)
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Odpovědi: 0
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

myslim ze pri funkcii nudzoveho rezimu ratali s tym ze servis nebude hned za prvym rohom (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

řek bych že proto se ECU přepne do nouzáku, aby se nic nedomršilo.
CFHC
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Bugs.Bunny píše:Krátkodobě to uškodit nemůže. Zastavovat nemusíš. ;) Stačí sundat nohu z plynu a zapalování off/on.
hlavně za jízdy nevytahovat klíček. :D
ale taky jsem takhle jezdil a pak už jsem "resetoval" i vedle náklaďáku při předjíždění...... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
RomanB
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2007, 19:44
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od RomanB »

nejvíce to škodí nervům řidiče (rofl)
Oktávka Tdi,1998
Partner HDI,2000
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
squirrrel
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 02 lis 2008, 21:33

Příspěvek od squirrrel »

(rofl) to je pravda (rofl)
Uživatelský avatar
l3030
Přispěvovatel
Příspěvky: 229
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 18:32
Bydliště: Jižní morava

Příspěvek od l3030 »

octavie81 píše:to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti (noteeth)
VW Passat Variant BLUEMOTION TDI, 2007 /100kW,320Nm/
Seat Cordoba 1.9SDi /ASY/ r.v. 2003 + chip /53kW 150Nm/

!!! na prodej !!! - Seat Arosa 99, 1.0MPI /ANV/
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

l3030 píše:
octavie81 píše:to je v poho,místo 110koní mám sdíčko,ale chvilku to překousnu,stejně už jsou ráno cesty namrzlé...
Náááhodou! Víš jakou má sdíčko výhodu?? nedá se pokutovat za velké překročení rychlosti (noteeth)
Přikrmené TDi se také špatně pokutuje. (rofl)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Opravdu nevidím důvod proč dlouhodobě jezdit s autem které padá do nouzového režimu. Jde totiž mimochodem i o to, že čas od času je nutné předjet pomalejšího řidiče před vámi. Jednou se mě stalo, že předjíždím dva kamiony. Ještě jsem ani nepředjel první kamion a najednou nouzák, za mnou už taky vyjeli a předjížděli, do protisměru se začalo blížit další auto. Výkon auta se kterým počítáte byl pryč. Málem jsem se tehdy skoro po*ral a ještě ten den jsem dal auto do servisu. Tehdy to bylo fakt o fous.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“