Stránka 1 z 3

odslepenie EGR

Napsal: 29 lis 2008, 17:13
od vladoc
Ahojte, mam na ALH zaslepeny EGR ventil ale horsie sa to zohrieva a asi aj viac zere. Chcem ho dat do povodneho stavu. Chcel by som vediet ci tam miesto toho plechu pod EGR budem musiet dat nejaku podlozku.

Napsal: 29 lis 2008, 17:47
od Mirek12
tak jestli myslíš těsnění?? tak to tam tedka snad máš ne?? nahoře na ventilu ne??

Napsal: 29 lis 2008, 17:48
od LUCAS
EGR začíná makat až od cca 60stupnů.Tím to nebude. :?

Napsal: 29 lis 2008, 17:56
od vladoc
Jasne myslel som tesnenie.Myslel som tesnenie pod tym ventilom tam kde je teraz ten plech,neviem ci to ide priamo na ten privod spalin . Tak vravis ze to mam nechat tak, ked pracuje az od 60 stupnov, to pomale zohrievanie aj chapem, lebo chodim rano len 3 km do roboty a potom zase domov, ale co ta spotreba, nema to zaslepenie na nu vplyv?

Napsal: 29 lis 2008, 18:03
od Tomas.cz
Zaslepení jí spíš sníží.

Napsal: 29 lis 2008, 18:40
od LUCAS
3KM :? CHUDÁK MOTOR (crazy)

Napsal: 29 lis 2008, 18:55
od Panky
Jestli jezdíš 3km tak tu spotřebu nedostaneš dolu ani kdyby ses rozkrájel,leda bys to tlačil :-D Ne fakt,to je moc krátká trasa i na uplně nový auto. Jedině ňákej benzín. To EGRko nech klidně zaslepený.

Napsal: 29 lis 2008, 18:56
od DynDyn
3 km do práce? to jezdi radši na kole (LOL)
a te spotřebe se nediv. ja mam cca na 3 km spotřebu tak 11, a kdyz dojedu do prace (60 km) tak mám cca 4,5-6 dle stylu jízdy....

Napsal: 29 lis 2008, 19:00
od Bugs.Bunny
Já dojíždím jen 950m. :( Pěšky ani na kole nee. :)

Napsal: 29 lis 2008, 19:00
od vladoc
Vsak ja aj chodim na bicykli ale teraz sa mi velmi nechce, radsej v lete ;) , a chudak motor to bude musiet nejak vydrzat, co sa da robit. Inak ta spotreba je cca 6,2 l, tak to asi je este celkom dobre.

Napsal: 29 lis 2008, 19:03
od DynDyn
vladoc píše:Vsak ja aj chodim na bicykli ale teraz sa mi velmi nechce, radsej v lete ;) , a chudak motor to bude musiet nejak vydrzat, co sa da robit. Inak ta spotreba je cca 6,2 l, tak to asi je este celkom dobre.
tak jestli máš dlouhodobou spotřebu 6,2, tak bud v klidu. já ted co se ochladilo, tak mi na motoře něco umírá (váha, turbo nebo ventil N75 tuším) a spotřebu mám 5,9... ale zas mam PD, to žere víc než rotačka...

Napsal: 29 lis 2008, 19:46
od tomiisp
LUCAS píše:EGR začíná makat až od cca 60stupnů.Tím to nebude. :?
na to si ako prisiel ?

Napsal: 29 lis 2008, 19:54
od misoVW
To by som aj ja rad vedel? Nastartuj studeny motor a odpoj podtlakovu hadicu od EGR, budes pocut cvaknutie, t.z ze EGR bol otvoreny. ;)

Napsal: 29 lis 2008, 20:01
od vladoc
misoVW píše:To by som aj ja rad vedel? Nastartuj studeny motor a odpoj podtlakovu hadicu od EGR, budes pocut cvaknutie, t.z ze EGR bol otvoreny. ;)
Tak co povies MisoVW, mam to odslepit ci nie,pomoze to tomu zohrievaniu, alebo nie. :?

Napsal: 29 lis 2008, 20:02
od LUCAS
Regulace zpìtného vedení výfukových plynù.
Hodnota pro regulaci zpìtného vedení výfukových plynù
se vypoèítává z hodnoty dané datovým polem v závislosti
na hodnotách mno¾ství nasávaného vzduchu, otáèek motoru
a na mno¾ství paliva, které má být vstøíknuto.
Vstøikované mno¾ství paliva a otáèky motoru urèují v datovém
poli mno¾ství recirkulovaných výfukových plynù.
Regulace je aktivní jen tehdy, je-li teplota motoru vy¹¹í
ne¾ 50 °C.
Pøi ni¾¹ích teplotách je systém zpìtného vedení výfukových
plynù odpojen.
Zpìtné vedení výfukových plynù je aktivní jen jsou-li otáèky
motoru ni¾¹í ne¾ 3000 1/min, nebo» pøi vy¹¹ích otáèkách tvorba
oxidù dusíku klesá sama o sobì. Tento efekt vzniká krat¹ími
èasy potøebnými pro spalování a malým pøebytkem vzduchu.
Je-li mno¾ství výfukových plynù urèených k recirkulaci urèeno,
zmìní øídicí jednotka motoru 1,9 TDI hodnotu v odpovídající
signál. Tento signál slou¾í k pøesnému dávkování mno¾ství plynù
k recirkulaci, tím se zabrání zneèi¹tìní ovzdu¹í.
Elektromagnetický ventil pro zpìtné vedení výfukových
plynù N18 ovládá mechanický ventil pro zpìtné vedení
výfukových plynù AGR