17964-regulce plniciho tlaku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 21:59

17964-regulce plniciho tlaku

Příspěvek od matelko22 »

zdravim,
dnes pri jazde po dialnici mi auto stratilo vykon.po prichode domov som napojil VAG a ukazalo chybu 17964-regulace plniciho tlaku - prekrocenie dolnej meze regulace(nahodila zavada). Po vypnuti motoru je vykon zas na chvilu OK pokial nedostane zahul napr jazda do kopca.Skusil som vymenit vahu vzduchu ale zbytocne.dalej som skusil diagnostiku akcnych clenov a ventil N75 cvaka-moze byt aj napriek tomu vadny? alebo moze byt niekde inde zavada?nebodaj turbo?

Dakujem za rady

este udaje o aute-1,9tdi AUY 85kW
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Po vypnuti sa ti resetla rj motora a presla z nudzoveho rezimu do normalu. Ventil ti moze jemne prepustat aj ked sa ma zavriet. Mohlo ti jemne seknut lopatky, ked sa turbo prilis zahrialo, zvykne to robit pri dlhej jazde, alebo napr. do kopca, ked je namahane.
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 21:59

Příspěvek od matelko22 »

probem je v tom ze auto cca 2 mesiace stalo a nejazdilo.predtym bolo vsetko OK. takze odporucas novy ventil?alebo najprv pozriet tie lopatky na turbe?
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

dodi911 píše:Po vypnuti sa ti resetla rj motora a presla z nudzoveho rezimu do normalu. Ventil ti moze jemne prepustat aj ked sa ma zavriet. Mohlo ti jemne seknut lopatky, ked sa turbo prilis zahrialo, zvykne to robit pri dlhej jazde, alebo napr. do kopca, ked je namahane.
pise ze dolna medza nedosiahnuta (LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Pokud horní mez překročena, tak seká regulace, popř. vyhnilá baňka, pokud dolní nedosažena, tak N75, nebo KO baňka. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2006, 19:27

Příspěvek od David-pv »

zkontroloval bych regulační ventil na turbu (tu baňku). Nejspíš bude problém v ní.
TDi
lamozz
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2007, 20:15

Příspěvek od lamozz »

Taky hadice a IC. To místo je honě mastná skvrna.. ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

lamozz píše:Taky hadice a IC. To místo je honě mastná skvrna.. ;)
Tak to je ale slyšet.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 18:38

Příspěvek od dodi911 »

Sorry. Miesto spodnej reg. som vydel vrchnu (wallbash)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

dodi911 píše:Sorry. Miesto spodnej reg. som vydel vrchnu (wallbash)
Tak co to teda píše? Horní překročena, nebo dolní nedosažena?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 21:59

Příspěvek od matelko22 »

VAG pise prekrocenie dolnej hranice...
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Odpoj hadičku od N 75 smerujúcu ku "plechovke" na turbe, daj do úst cucni a rukou kontroluj či ti ide regulacia ak nie banku dole s držiaku a vyskúšaj či ide ľahko tiahlo s lopatkami a či funguje samotná banka. Jedno z toho bude zrejme zlé.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
matelko22
Přispěvovatel
Příspěvky: 301
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 21:59

Příspěvek od matelko22 »

dnes som skusil, vymenit N75 za novy ale aj tak pri zatazi nastala strata vykonu. cez VAG som nameral bloky 3 a 11. viete mi z toho poradit kde moze byt chyba?

http://uloz.to/1025284/blok 11.XLS

http://uloz.to/1025285/blok 3.XLS

dakujem za rady
SEAT ALHAMBRA 1,9 tDI 85kW
Toyota LC100 4,7 V8
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“