Stránka 1 z 1
VW Cady SDI 03, Diagnostika ŘJ motoru
Napsal: 30 lis 2008, 11:57
od Krky
Mám následující problém:
1) Po nastartování ihned chcípne.
2) Nejde se spojit s ŘJ motoru.
Nevíte někdo v čem by mohla bejt chyba?
Předem díky všem za rady.
Napsal: 30 lis 2008, 12:24
od Package
poistky?
Napsal: 30 lis 2008, 12:43
od Okura
immo
Napsal: 30 lis 2008, 15:54
od sathol
pokud zacne blikat klic tak immo to usekne...
Napsal: 30 lis 2008, 18:45
od Krky
Pojistky jsou samozřejmě dobrý. Měřil jsem to všechno i na konektorech ŘJ motoru a vypadá to dobře...
Koukal jsem že diagnostickej konektor je připojenej přes ŘJ imobilizéru. Tak jsem si myslel že může být problém tady...
Má to budíky jako 3kovej Golf a myslím že tam kontrolka na klíč ani není..
Ale začne blikat žhavení... tak jestli to může být ono?
A pokud je to v imobilizéru tak co s tím? Mělo by tedy jít spojit se s imbilizérem a nakódovat klíče? Nebo co s tím dělat?
Bylo to dovezený bouraný a klíč k tomu byl jen jeden. Jestli to není nějaký servisní klíč nebo nevím...
Napsal: 30 lis 2008, 18:53
od kevino
skus sa spojit s immo adresa 25.
Napsal: 30 lis 2008, 21:31
od Krky
Spojím se pouze s ŘJ Airbagů. Takže ani s ŘJ imobilizéru se nespojím.
A je normální že škrtící klapka v sání je pořád otevřená na max a celkem dost v ní bzučí? to se mi nějak nezdá...
Napsal: 03 pro 2008, 22:16
od Krky
Nemohl by jste mi někdo prosím poradit jak je zapojená ŘJ Imobilizéru?
Jsou tam dva konektory:
1) tři vývody pro snímací kroužek (2x cívka, 1x stínění)
2) deseti vývodovej (zapojeno je jich 5)
- napájení +12v
- GND
- K line do ŘJ motoru
- K line do diagnostického konektoru
- černý drát (NEVÍM CO JE TO ZAČ)
Napájený to je a dráty K-line jsem taky proměřil. Jen nevím co je ten černý drát? A prostě se nemůžu spojit s ŘJ motoru ani s ŘJ Imobilizéru.
Pokud ten poslední černý drát není nijak významný tak bych řekl že je špatná ŘJ Imobilizéru.
Jaký na to máte názor? Prosím poraďte...

Napsal: 04 pro 2008, 09:01
od Okura
zkus vyhodit ten immo box, a zkus se připojit na RJ motoru
Napsal: 04 pro 2008, 11:13
od Krky
To by mělo fungovat, protože po přehození do jinýho (stejnýho) auta se šlo s ŘJ motoru normálně spojit.
Ale přesto to ještě vyzkouším...
Napsal: 04 pro 2008, 19:24
od Krky
Tak když K-line propojím místo ŘJ imobilizéru tak se ŘJ motoru normálně spojím... Kdybch musel vyměnit ŘJ imobilizéru tak budu asi potřebovat PIN k nakódování klíče... Mohl by mi prosím někdo poradit jestli je nějaký způsob jak ho zjistit? Když ho samozřejmě nevím...
Napsal: 04 pro 2008, 22:22
od origoš
Pokud budeš mít přizpůsobenej klíč k tomu immobilizeru, tak to vyčíst jde. Poku nemáš, tak vyletovat a vyčíst v programátoru.
Napsal: 04 pro 2008, 22:30
od Krky
přizpůsobenej klíč bych měl mít... jenže to vypadá že ta jednotka imobilizéru je mrtvá... takže tím pádem asi jedině vyletovat a vyčíst? Předpokládám že je to uložené v imobilizéru a ne v ŘJ motoru? Nebo je to jinak?