Stránka 1 z 2

Octavia I 1.9 ALH Prestává táhnout

Napsal: 02 pro 2008, 19:41
od e36power
Cus

Volal mi znamej ze rano to nastartoval vyjel na dálnici a jak prekrocil cca 130 rychlost tak jako by ho vzal nekdo za prdel. A pak mu to uz netahlo pak to chcipnul nastartoval a dobry pak jel domu z prace a po překroceni vyšší rychlosti to samé.

Asi to pada do nouzáku. Tzn: N75? Vím že když sem mu natom naposled neco delal tak mu fest pískalo turbo.. ;)

Napsal: 02 pro 2008, 20:24
od este
pichnout na vag nalogovat 1,3,11 :)
kouknout na pamet zavad co to piše .ú)

Re: Octavia I 1.9 AGR Prestává táhnout

Napsal: 03 pro 2008, 11:16
od Dussič
e36power píše:Cus

Volal mi znamej ze rano to nastartoval vyjel na dálnici a jak prekrocil cca 130 rychlost tak jako by ho vzal nekdo za prdel. A pak mu to uz netahlo pak to chcipnul nastartoval a dobry pak jel domu z prace a po překroceni vyšší rychlosti to samé.

Asi to pada do nouzáku. Tzn: N75? Vím že když sem mu natom naposled neco delal tak mu fest pískalo turbo.. ;)
Ahoj 98% N75.

Napsal: 03 pro 2008, 20:36
od e36power
Tak sem furt hledal N75 jako ma AGR a nakonec jsem zjistil že to je ALH a ten ma tu N75 takovou: Obrázek zitra to projedu a dam vedet..

Napsal: 03 pro 2008, 22:31
od DynDyn
Co píše VAG? A co přístrojovka? Nepadá auto do nouzového režimu?

Napsal: 03 pro 2008, 23:04
od e36power
Pada. Dneska sem vymenil N75 (na obraku), VAG psal spatne omezení plnicího tlaku nebo tak neco.. Zitra to chci vyzkouset jestli to bylo tou N75.

Napsal: 04 pro 2008, 16:57
od e36power
Tak vymena N75 nepomohla. Jakmile jedu nad 120km/h tak to skočí do nouzáku. A kdyz si dam merene hodnoty tak je videt ze jak to skoci do nouzaku tak turbo prestane tlacit.

Mam tedy zkusit vycistit turbo?, Dík :? :? Je mi divny že to přestane fungovat až po urcity rychlosti. Proc to teda neprestane fungovat kdyz to treba vytočím do 4000otacek??

Napsal: 04 pro 2008, 17:03
od Tomas.cz
Když ti někdo zapne zapalování a ty koukáš na tyčku od baňky pohne se? Nebo si to zvednu s zkus s ní zatáhnout ručně.
Ale řekl bych že máš zatuhlé lopatky.

Napsal: 04 pro 2008, 17:26
od e36power
Kdyz jsem vcera zkusil dat zakladni nastavení tak se hejbala. Jeste sem zapomel ze kdyz vypnu klicek a znovu nastratuju tak to pak jde normalne az po prekroceni ty 130

Napsal: 05 pro 2008, 08:10
od vladoc
Mal som to iste na ALH, zatuhnute lopatky a este aj vyhrdzavena banka ovladania, spojazdnil mi to Indy :) .

Napsal: 05 pro 2008, 09:09
od Ivo
vladoc píše:Mal som to iste na ALH, zatuhnute lopatky a este aj vyhrdzavena banka ovladania, spojazdnil mi to Indy :) .
Tak tak s tou bankou som to mal aj ja, turbo som vyčistil, a furt to bolo zle, nakoniec som si cucol hadičku z turba odpojenú od N 75 a zapchal ju a videl že podtlak pomaličky uteká a bolo to . Bugsbunny mi poslal plechovicu a fijúúúúúúúú.

Napsal: 05 pro 2008, 12:06
od e36power
A ta plechovka by mela chodit volne ne?

Napsal: 05 pro 2008, 12:36
od Ivo
e36power píše:A ta plechovka by mela chodit volne ne?
Volne akože bez odporu to nie, je v nej pružina a tá ti vytvára protiodpor. Ak Ti tá tyčka chodí úplne ľahúčko tak je to 100% zle. Skús si cucnúť a udržať v nej podtlak.

Napsal: 05 pro 2008, 12:53
od e36power
Nemam to jeste vyndane. Zitran a to jdu. Takze pokud vytvorim podtlak tak by to melo drzet a nikde neunikat..

Chci se zeptat tan N75 vytvari ten podtlak kdy? Porad nebo jen v urcity moment.

Napsal: 05 pro 2008, 13:49
od morose
kluci a netlačí náhodou to turbo moc? Pak by to hodilo do nouzaku to čidlo tlaku nahoře na sani.....To už jsem videl, ale vag psal "regulační mez překročena".....

podtlak vytváří vývěva, ale N75 ho pouští/zavírá do baňky...aspon trochu ho pouští skoro pořád jestli se ptáš na tohle