01 AGR 1U 66kW na 85 kW 335000

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

01 AGR 1U 66kW na 85 kW 335000

Příspěvek od spacewerk »

ahoj

kamarád mi nabízi upravenou jednotku už EDC 15 na 85 kW misto mý MSA 15 66kW do octy rv 2000.

Už má nalítáno 330000...:-(

myslíte že ji tim nezničim, písty, hlava, turbo atp....??? :-D

Plánují s ní tak minimálně dalších 100tkm

jezidm denne cca 100- 200 km a 66kw je už slabota :-(

Je to od kámoše zadara takže výměna trysek za sprint 520 by byla asi dražší...

O motor se starám,za studena netočim nad 2500... za tepla chladim 2 minuty před chcipnutím..
sic je už trochu hlučnejší ale šlape porád dobře až na standardní poruhy,typu váha, N75 :-D

Olej nebere:-D

Myslíte že jí tím nezabiju????
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

no ja bych volil teda radsi trysky, protoze zvednes vykon a udelas servis, ktery by si po 330tis km asi zaslouzila, pokud tak necinis kazdych 120tis km.

jestli maj trysky nalitano tolik, tak bych mel strach o pisty, co se tyce tlaku turba, ten obtok bych netrapil. je to tva volba, ale ja bych do toho nesel ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no trysky tam sou puvodni :-D a doufám že dlouho budou :-D


ted se zaptám jako trotl :-D jak muže stará tryka zničit píst????

jjá práve moc riskovst nechci tak právě se ptám je mi jasný ža 300000 už neni mladice :-D ale zase ty písty jsou už ty tvrdší oproti 1Z motorum tak sem doufal že to zvladnou :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

prokapává-teče a časem propálí píst
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

no tak to je mazec, dík za vysvetleni :-d

...a jak tušim jedinou jistotou jak tomu předejit je pravidelně menit (1x120000)???? já teda znám dost lidí co maji TDička ale nikdo je zatim nemenil a nalitali s nima i přes 400000 a porád ok ale nezvedaj výkon to je pravda :-D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

dokud se něco nestane lidi údržbu neprovádí-postřeh z praxe
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kup tam 764řky a budeš velmi spokojený.
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

to je fakt

a co nhradit trysky jen z 81 kW verze to by nemusela být taková darda a mohlo by to být komprosminí řešení :-D

na bazaru jsem videl sadu snad i celejch vstřikovačů z "90tkm" 81 kw verze za 3000 SK je to taky řešení???
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Kup nový, ten motor si to zaslouží ;)
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

764 jsou bez jakých koliv jiných uprav v poho na AGR??? Tomasi ty to asi tak máš poštelovaný co???? :-D takže řikáš že je to ok??
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

je to riesenie, len nemas zaruku, ze maju tych 90t.km
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

No to asi jo zatim nemužu řict na její služby pro mě jediný křivý slovo :-D

kdyby takle spolehliví byli všechny lidi jako moje okta tak je svet lepčí :-D
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tak zozen zanovne trysky 66kW (su ovela lacnejsie ako 81kW) +rozumny chip.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
spacewerk
Přispěvovatel
Příspěvky: 442
Registrován: 04 čer 2008, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od spacewerk »

tady dieselpower je nabízí za: 5000,- 4 kousky764 + cca montá a seřízení za 3000 :-D chápu to správne????

Clekem 8000 to neni málo ani hodne, :-D zase tolik pro ziskani 20kw asi pro me investice nebude příliš efektivní :-( když chci tak za rok až dva nový povoz :-D leda že by opravdu odšli do kopru znenadání :-D
Naposledy upravil(a) spacewerk dne 06 pro 2008, 20:48, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak chceš zvednout výkon nebo šetřit každou kačku? :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“