Stránka 1 z 3
Fiat Croma 2,5 TD 85 kW - natočit jde OK, ale...
Napsal: 25 pro 2008, 23:22
od vito
Ahoj,
pořidil jsem Cromu 2,5 TD po delším stání(přes noc) hůř chytala - musel sem dýl točit, takže asi padená nafta, dnes jsem natočil nechal na volnoběh a samo to chcíplo, pak to chytlo jen na chvilku a konec. Tipoval bych že nejde nafta z nádrže, zkoušel jsem nacepovat hříbkem u pal. filtru - i po delším cepování jde zlehka, dříve začal klást odpor. Poraďte prosím kam sahnout nejdřív.
Napsal: 26 pro 2008, 02:49
od bombastiq
vem pet láhev a dej motoru napít z ní (přímo do čerpadla)
pokud dube běžet v pohodě tak
se podívej do nádrže jestli není zasviněnej sací koš
pokud né tak vyměn pal.filtr
pokud nepomůže pet láhev tak je čerpadlo KO

Napsal: 26 pro 2008, 12:05
od bjukemen
...ešte by to mohlo niekde prisavať vzduch...
Napsal: 26 pro 2008, 20:45
od jarda3tipo
A pouzij jedine cistou naftu a petku
Zima proveruje...
Napsal: 29 pro 2008, 19:44
od vito
Díky za tipy, vyčistil sem sitko v nádrži - bordel typu: barva z kanystru a nějakej sliz. Filtr sem neměnil - svátky, nafta padá dál - nehorázně se to zavzdušňuje. Můžeto být filtrem???
Znáte někdo tento motor? Prodejce mi tvrdil že to je TDI - stejný motor jako Ducato - Iveco?. V papírech je napsáno 2,5 TD I-D. Chci udělat rozvody,nemá to náhodou samonapínací mechanismus řemene?
Napsal: 30 pro 2008, 00:22
od bombastiq
vito píše:Díky za tipy, vyčistil sem sitko v nádrži - bordel typu: barva z kanystru a nějakej sliz. Filtr sem neměnil - svátky, nafta padá dál - nehorázně se to zavzdušňuje. Můžeto být filtrem???
Znáte někdo tento motor? Prodejce mi tvrdil že to je TDI - stejný motor jako Ducato - Iveco?. V papírech je napsáno 2,5 TD I-D. Chci udělat rozvody,nemá to náhodou samonapínací mechanismus řemene?
rozhodně ne
ten motor je v podstatě klasickej komurkovej 2,5 td
tak si kup nový eskapásky a předělej je od nádrže k čerpadlu a konce hadic zařízni

Napsal: 30 pro 2008, 14:32
od jarda3tipo
Proveď tlakovou-podtlakovou zkoušku.
časem všechny spoje ztrácejí těsnost.....po posledním ochlazení jsem také dotahoval eskapásky

Napsal: 30 pro 2008, 20:10
od bjukemen
bombastiq píše:vito píše:Díky za tipy, vyčistil sem sitko v nádrži - bordel typu: barva z kanystru a nějakej sliz. Filtr sem neměnil - svátky, nafta padá dál - nehorázně se to zavzdušňuje. Můžeto být filtrem???
Znáte někdo tento motor? Prodejce mi tvrdil že to je TDI - stejný motor jako Ducato - Iveco?. V papírech je napsáno 2,5 TD I-D. Chci udělat rozvody,nemá to náhodou samonapínací mechanismus řemene?
rozhodně ne
ten motor je v podstatě klasickej komurkovej 2,5 td
tak si kup nový eskapásky a předělej je od nádrže k čerpadlu a konce hadic zařízni

...pozor Croma 2.5TDi.d sa robila len sa tak často nevidí a bolo malo kusov motor mal 140PS otvaraci tlak trysiek 240bar...
ps: daj foto motora a hned Ti poviem či je to TDi
...rozvod by mal byť retazou...
...a tým padom ked je to TDi a zavzdušnilo sa to tak musiš povoliť matice na trubkach čo idu do vstrekovačov ist štartovať pokym nezačne z trubiek striekať nafta,potom ich rychlo dotiahnuť a skusiť to natočiť...tiež mam TDi.d ale 1.9 a ked dojde nafta tak sa to takto zavzdušní...nieje to ako klasicke TD
Napsal: 01 led 2009, 18:05
od vito
Rozvod řemenem, 140 PS nemá - to by to jelo jinak

když to porovnám s mojí A100 tak tomu chybí razantní zátah tahne to od 2,3tis do necelých 4tis přes 4tis se tomu moc nechce, možná je to tím že má podstatně delší kvalty. Když sem to kupoval tak to bylo přelitý, v IC je naházený olej, hladinka tak 5mm. Udělal sem nový přepady od vstřiků a vyměnil filtr, studený to startuje furt blbě, když točim tak jde bílý dým - žhavič? jeden centrální?
motor:

Napsal: 01 led 2009, 18:13
od TDI tech
Zhavice ma styri, A jeto 2.5 TurboD. Croma s motorom 2.5TDI neexistuje. Moznoze Alfa 164, alebo Thema hej ale taku som este navidel.
Napsal: 01 led 2009, 19:22
od bjukemen
..no thak je to 2.5 TD iveco...
...to jojo pozor croma 2.5 tdi existovala sam som videl ten motor...bol to taky ako sa daval do ducata,ale to je jedno...
....skus tie žhaviče...a nepovedz mi že tento motor slabo taha...
Napsal: 01 led 2009, 21:04
od TDI tech
V Ducate je motor rovnaky ako v Crome ale ma iba jeden zhavic v sani a priamy vstrek. A ten motor som este v ziadnej Crome nevidel. Jedine zeby si ho tam nejaky kutil domaci dal. Motory su rovnake takze so zamenou problem nieje. Skusal uz niekto strcit do cromy motor 2.8JTD z ducata???

Napsal: 01 led 2009, 21:32
od jurki888
ja som vydel cromu z tdi 2.5 vyzerale ze je origos
Napsal: 01 led 2009, 23:03
od bjukemen
jurki888 píše:ja som vydel cromu z tdi 2.5 vyzerala ze je origos
..aj ja som to tak tiež videl ale vtedy mi týpek hovoril že motor ma 140ps...mohlo to byť zaujimave...
Napsal: 01 led 2009, 23:18
od jurki888