marekg
Nováček
Zaslal: pá červenec 28, 2006 9:35 pm Předmět:
Zajímavé vysvětlení,dík.Nejlepší je diesel bez turba .Do otáček se mu vůbec nechce,pak zabere a po překročení 2500rpm,prudce zvadne,pak už jen řve. To jsou mé zkušenosti z Citronu Berlingo 1.9D,kterýho máme ve firmě.Jedu na dálnici co to dá-těch 130 ,přijde menší stoupání-okamžitě to klesne na 110,podřadím na čtverku-řev jako pra*se,skoro nic se neděje .Tak zkusím trojku,ze zvyku že fábka se docela svižně rozjede,zase nic,jen mám pocit,že z toho motoru pomalu začínají odpadávat jeho součásti.Když jedu těch 125,což je u toho auta na hranici akustické pohody,tak zrychluji na 130 po zpomalení z těch 125 ca3 minuty .
To byly zkušenosti jen tak na okraj,ale dokazuje to jedno:Diesel bez turba,to je zločin.


