Stránka 1 z 2

co taky jezdi autama

Napsal: 01 srp 2006, 10:59
od syncon
tohle napsal na forum autorevue.cz

marekg
Nováček
Zaslal: pá červenec 28, 2006 9:35 pm Předmět:



Zajímavé vysvětlení,dík.Nejlepší je diesel bez turba .Do otáček se mu vůbec nechce,pak zabere a po překročení 2500rpm,prudce zvadne,pak už jen řve. To jsou mé zkušenosti z Citronu Berlingo 1.9D,kterýho máme ve firmě.Jedu na dálnici co to dá-těch 130 ,přijde menší stoupání-okamžitě to klesne na 110,podřadím na čtverku-řev jako pra*se,skoro nic se neděje .Tak zkusím trojku,ze zvyku že fábka se docela svižně rozjede,zase nic,jen mám pocit,že z toho motoru pomalu začínají odpadávat jeho součásti.Když jedu těch 125,což je u toho auta na hranici akustické pohody,tak zrychluji na 130 po zpomalení z těch 125 ca3 minuty .

To byly zkušenosti jen tak na okraj,ale dokazuje to jedno:Diesel bez turba,to je zločin.






(wallbash) (wallbash) proste hnus (wallbash)

Napsal: 01 srp 2006, 19:40
od Jim
hodně ujetý příspěvek :o
...kdysi jsem jel 1.9D od VW...sice to není žádná střela, ale že by po 2500 prudce klesal výkon, do kopce nejelo ani 110, apod...

spíš se nad těmi příspěvky bavím.... (LOL)

Napsal: 01 srp 2006, 20:38
od lt.kubosh
Ja mel 1,8D od Forda... Na dobrych 6 let me to z dieselu vylecilo nadobro. :)

Napsal: 04 srp 2006, 14:16
od Matrix
U fordu je to klasika, ten diesly až do příchodu commonrailu neuměl...

Napsal: 05 srp 2006, 10:31
od otas
Fordem tam a vlakem zpět.I Comonrail je shit! (LOL)

Napsal: 05 srp 2006, 11:11
od Tkevlar
otas píše:Fordem tam a vlakem zpět.I Comonrail je shit! (LOL)
Hehe tam mi rekni cim budes jezdit, kdyz nebudes chtit benzin? I VW prejde na CR ;)

Ale k tematu. I ma 1.7D se da drzet na 130 i vic. a do kopce to obcas i jede :D

Napsal: 05 srp 2006, 12:16
od otas
Jenomže Comonrail u Fordu JE NĚKDE JINDE NEŽ TŘEBA BMW

Napsal: 08 srp 2006, 23:11
od Huml
Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.

Napsal: 08 srp 2006, 23:59
od sharik4x4
Huml píše:Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.
K tomu není co dodat.Trefa do černého. (LOL)

Napsal: 10 srp 2006, 21:50
od zdenace
Přesně jak píše Huml- souhlas.

Napsal: 10 srp 2006, 22:52
od valis
Huml: :-))))

Napsal: 21 zář 2006, 09:58
od ROMEK
Huml píše:Jak říká kamoš, nejhořší auta jsou na F, Ford, Fiat a francouzký.
neco na tom bude ja mel fiat tipo 1,7diesla a to auto bylo tak lenive ze najsilnejsi rychlost byla 3 a na 5 v 100 uz sem radeji nepredizdel jedine plus byla spotreba dalo se stim jezdit za 5,5l

Napsal: 21 zář 2006, 12:22
od Machča
Ja mam 1.7 v dieselu teda na M ale ze by ten atmosferak nejel se neda rict jasny ze na VW Tdi to nema ani zdaleka je pravda ze do kopce to vadlo ale stacilo pootocit sroubkem (noteeth) ted je z toho mala cervena tatrofka ale maze to (LOL)
A k Fordu No cement tam se musej pouzit komponenty od VW aby fungoval treba Naftovy cerpadlo
pac Rotto jde do kytek kdyz uz prijizdite i k nejaky vesnicky benzine (rofl)
jinak dejte bacha na FOLKSWAGEN (LOL)

Napsal: 21 zář 2006, 19:44
od Kubrt
Jen to nepište do forďáckého fóra, páč to tam někteří nerozdejchají a ze vzteku ztřískají děcka a seřvou manželku (LOL) Kdyby nebyla dílna můj koníček, tak mého fiata prodám nepříteli ale takhle je to můj kamarád a opečovávám ho, i když němčouři říkají -FIAT -das ist Fehler Im Alle Teile (noteeth). Nesmysl!

Napsal: 28 zář 2006, 00:11
od Huml
Fiata jsem sice koupil manželce, ale nijak to nemění můj názor na auta na F, jinak tu průpovídku znám i v češtině, pokud to má stejnej význam(jelikož znalostí němčiny zrovna neoplývám), ale je to na FORD- Furt Opravovat Různé Díly.