problém s tempomatem Octavia 01

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lvasik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008, 17:18
Odpovědi: 0

problém s tempomatem Octavia 01

Příspěvek od Lvasik »

Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte ;)
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1540
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

tak tos musel špatně zapojit jinak tam neni problém..pošli ti na email správné zapojení možná tam budeš mít nějakou zradu. ;)
Roman 101
Aktivista
Příspěvky: 1540
Registrován: 05 pro 2008, 19:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roman 101 »

Montáž tempomatu

Co to je: Tempomat udržuje v automobilu požadovanou (navolenou) rychlost a zvyšuje pohodlí při Vaší jízdě. Automaticky se vypíná při brždění, akceleraci nebo sešlápnutí spojkového pedálu.

Tempomat lze namotovat do všech Octavií vybavených vznětovým motorem a do benzinových pouze pokud mají systém EPC. Pak stačí vyměnit ovladač dálkových s potkavacích světel za ovladač který obsahuje tempomat.

Nejdříve Odpojíme autobaterii!!!

1) Pak musíme odmontovat airbag. Zezadu volantu jsou dva otvory tam strčíme ohlý plochý šroubovák a odjistíme zajištovací pružinu. A vyjmeme airbag.

2) Povolíme centrální šroub volantu a po odpojení konektoru ho vyndáme. Povolením 5ti šroubů pak demontujeme plastové krytky za volantem .

3) Po odjištěný západky demontujeme kruhový spínač airbagu

4) Povolíme objímku a po uvolnění konektorů vyndáme ovladače

5) Odstraníme boční plast z přístrojové desky (kryt pojistek)

6) Vyšroubujeme 6 šroubů 3na boku a 3 ve spodu

7) Dlouhým plochým šroubovákem odjistíme vypínač světel a povolíme poslední šroub, který je po dní.Potom vyvěsíme celý plastový díl dolu.

8) Povolíme 2 matice M6 a vysuneme držák relátek dopředu.

9) Odstraníme plastové zádky a povolíme matice M5. Pak vytáhneme raménko stěrače směrem nahoru.

10) Demontujeme 7 plastových zádek kombinací vytlačením a lehkého přizvedávání.

11) Odsraníme těsnící gumu a vyndáme plastovou mřížku.

12) Povolíme tři šrouby M6, které drží mechanizmus stěračů a odsuneme stranou

13) Odšroubujeme 2 matice M6 a odsraníme kryt svorkovnice skříně

14) Vyjmeme z držáku černou svorkovnici.

15) Odjištíme a vysuneme západku a instalujeme do svorkovnice kabeli ovládání tempomatu.PIN1 - modrý, PIN2 červenožlutý, PIN3 černožlutý, PIN9 bílí.

16) Svorkovnici opět zajistíme a vrátíme zpět a kabel protáhneme otvorem do interiéru a připevníme modročerný kabel pod matici X75.

17) Nainstalujeme tempomat místo původního ovladače blikačů a spolu s ovladačem stěračů připevníme zpět. Zapojíme konektror a všechno smontujeme zpět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

viděl bych to na prohozený piny nebo osazení 9-10
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Lvasik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lvasik »

no podle tohodle zapojeni sem to delal,ja to zkontroluju,este sem chtel ty kabely prozvonit elektrikarskou zkouseckou,jestli neni zrada v tom zapojeni konektoru.a myslite ze chybne zapojeni muze delat tu ztratu vykonu?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Lvasik píše:no podle tohodle zapojeni sem to delal,ja to zkontroluju,este sem chtel ty kabely prozvonit elektrikarskou zkouseckou,jestli neni zrada v tom zapojeni konektoru.a myslite ze chybne zapojeni muze delat tu ztratu vykonu?
ake chyby pise vag ?
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

pravidlo č.1 zavadu hledej v poslední opravě (LOL)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Lvasik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lvasik »

kevino píše:
Lvasik píše:no podle tohodle zapojeni sem to delal,ja to zkontroluju,este sem chtel ty kabely prozvonit elektrikarskou zkouseckou,jestli neni zrada v tom zapojeni konektoru.a myslite ze chybne zapojeni muze delat tu ztratu vykonu?
ake chyby pise vag ?
vubec nic zadnou chybu prave
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: problém s tempomatem Octavia 01

Příspěvek od TDI tech »

Lvasik píše:Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte ;)
A aky je v nej motor??? Ak je to zazihovy (benzinovy) a nema EPC tak samozrejme ze to nebude fungovat.
Lvasik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008, 17:18
Odpovědi: 0

Re: problém s tempomatem Octavia 01

Příspěvek od Lvasik »

jojo píše:
Lvasik píše:Zdravím všechny,mam problém s tempomatem.normálně sem ho zapojil podle návodu,který sem tu našel a auto začalo blbnout,když nastartuju a chci se rozjet tak spadne výkon a pak se hned chytne a jede normálně.dělá to jenom při prvním rozjezdu po nastartování.tempomat sem aktivoval ve vagu ale vubec nejde.myslim si že ŘJ je nějak zblblá po připojení toho tempomatu. prosím poraďte ;)
A aky je v nej motor??? Ak je to zazihovy (benzinovy) a nema EPC tak samozrejme ze to nebude fungovat.
1.9 TDi
Lvasik
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 28 pro 2008, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lvasik »

tak chlapi uz je to v pohode,uz sem na to prisel,byl spatny kontakt v tom konektoru (LOL) .vsechno slape.diky vsem za pomoc
palmexman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 18 lis 2012, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od palmexman »

Mám Golf mk5 1.6 75kW benzin, motor BGU.

Byl jsem na montazi tempomatu, cestou domu vse ok.

Co nyni registruju, pri rozjezdu na 1.rychl. stupen auto jakoby ztrati vykon a zacne s sebou silene skubat. Je mozne ze neco "monter" spatne namontoval....kdyz jezdim s vypnutym tempomatem tak jsem skubani nezaznamenal.
Pokud ho zapnu tak jakoby se ŘJ/klapka popletla a pri nekterem z dalsich rozjezdu auto trha....
Díky
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3199
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

s tempomatem to nemá co dělat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“