meranie kompresie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

meranie kompresie

Příspěvek od misoVW »

Zhanam nejaky merac kompresie pre TDI, cez zhavic. Mate niekto nejaky tip, kde by sa dal za rozumnu cenu zohnat, alebo ako meriate vy? dik.
Nasiel som za dobru cenu, skoda ze je len do 21bar (wallbash)
http://www.naradiprofesional.cz/meric-komprese/
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já si to skouzlil ze starých žhavičů a svíček, jinak co znám kdo ho má tak platili asi 4000 kč, zkus univer brno diagnostika 1500 - 15.000 Sk miloš
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

slovacek.milos píše:já si to skouzlil ze starých žhavičů a svíček, jinak co znám kdo ho má tak platili asi 4000 kč, zkus univer brno diagnostika 1500 - 15.000 Sk miloš
Jaky tam mas tlakomer? Mas tam aj spatny ventil, aby ostala stat rucicka?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pouzi hladat ja som tu konkretne raz nafotil moj vlastny (made in doma) pristroj na meranie tlakov. spravil som ho za jeden vecer a par korun (teraz uz euro :D )
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

autovtip
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2006, 23:43
Bydliště: Trnava SR

Příspěvek od autovtip »

ja použivam tlakovu skušku, tlačim vzduch do valca ked je piest v hornej uvrati a ventili su zatvorene a na budiku sledujem unik tlaku v percentach a hned viem či to unika cez niektori ventil, kružky alebo do vody. a zatial maximalna spokojnost
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

A nebo ve Swiss Garage od Usagu s doživotní zárukou, podstatně levnější než v Univeru
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

toto je můj výtvor na soustruhu , v mezikusu co se šroubuje místo žhaváku je zpětný ventilek Obrázek
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Skoda, nemam sustruh, ani nikoho v okoli (wallbash) . Uz som sa rozhodol, vyrobim aj ja nieco. Predajne pytaju velke prachy, tie radsej investujem do motora. Dik vsetkym za tipy. ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
embrojo
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 20:46
Bydliště: Olomoucko

mereni komprese

Příspěvek od embrojo »

sory ze vam sem pisu ale kdyz uz jste to tady nacli tak jak se meri komprese u tdi je mi jasny ze zapojim merak pres zhavic ci vstrik ale kdyz budu "startovat" tak mi motor naskoci a bude to zkreslovat vysledky ne?? Musi se tedy odpojit i privod paliva ci neco jineho??
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Musis nieco odpojit, aby motor nenaskocil. Napr. napatie do STOP ventile na cerpadle, alebo napajanie RJ, alebo bez zapnuteho klucika priviest napatie na starter na cievku - kontakt c.50 ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

1pavel píše:u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby
jj, na PD som zabudol.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

1pavel píše:u PD stačí vytáhnout zásuvku z hlavy , po měření je ale potřeba smáznout chyby
u rotečky stačí rozpojit konektor k čerpadlu, ale pak taky smáznpout chyby..
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Dnes som to zostrojil zo ´suflikovych zasob´ :) Pouzil som brzdove hadicky a trubky - idu dobre zvarat COckom. Zajtra vytvor odfotim. :) Dik vsetkym!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“