1.9 SDi ASY nemá výkon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

1.9 SDi ASY nemá výkon

Příspěvek od Toledak »

Zdravím, mám takový problém, kamarád mi dal na opravu Fabii 1.9SDi kod motoru ASY, auto je bez výkonu, ale jakože úplně, na rovince s větrem v zádech 100 km/h.Diagnostika nic neukázala, žádná chyba, auto startuje na brnk, motor má normální chod, najeto 207000.Váhu vzduchu to nemá, EGR ventil chodí a chodí i klapka v sání.Napadá mě už jen čerpadlo.
Je někdo stejného názoru?Jinak už nevím, ten motor je tak jednoduchej, tam není moc co měnit.
Nafta patří do TDi!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

filtre, vzduch, nafta, O.K?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

misoVW píše:filtre, vzduch, nafta, O.K?
hadici od vzduchového filtru jsem měl dole a jelo to stejně špatně.Palivový filtr mě napadnul též, ale že by to až tak nejelo?
Nafta patří do TDi!
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

je to mozne, vymen ho a potom to ries dalej.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

na filtr boxu je čidlo teploty nas. vzduchu, to zkontroluj, a vedení k němu, a egr ventil
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33539
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jak ti píše mišo palivový filtr, dej tam mann nebo si můžeš nadělat velké problémy,

pokud auto hulí a cuká tak odpoj klapku, i přes to že vidíš že chodí


a nakonec si kup flašku na čistění diesel soustav a vstřikování, pokud nemáš bordel v nádrži a v čerpadle zabere :-D miloš
beli
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 23 bře 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Šardice (Jižní Morava)

Příspěvek od beli »

čau nedávno jsem dělal něco podobného taky stejný typ motoru ale v cadyně , diagnostyka mlčela , filtr taky nepomohl, nakonec byl upně ucpaný kat a výfuky taky. odpoj to u motoru a pokud máš dvojítý konec na zadním dílu výfuku jeden ucpy třeba rukou a zkus to profouknout pusou musí to jít lechce.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

beli píše:čau nedávno jsem dělal něco podobného taky stejný typ motoru ale v cadyně , diagnostyka mlčela , filtr taky nepomohl, nakonec byl upně ucpaný kat a výfuky taky. odpoj to u motoru a pokud máš dvojítý konec na zadním dílu výfuku jeden ucpy třeba rukou a zkus to profouknout pusou musí to jít lechce.
výfuk je úplně nový, od předu až do zadu, byl rozpadlý kat, tak mu v servise měnili komplet.

jinak motor necuká, nekouří.Chová se úplně normálně, jen nemá výkon.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

pafka píše:na filtr boxu je čidlo teploty nas. vzduchu, to zkontroluj, a vedení k němu, a egr ventil
čidlo jsem zkoušel, odpojil jsem ho a vyskočila chyba, EGR funguje, odpojil jsem hadičku a znovu za chodu motoru připojil, měnil se při tom zvuk motoru.A když jsem odpojil podtlakovou hadičku bylo slyšet dosednutí ventilu.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

a mohlo by to být tím vstřik. čerpadlem?
Nafta patří do TDi!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

to víš, že určitě jo:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

kontroloval jsi za jízdy všechny důležité hodnoty v měřených hodnotách?egr zaslep raději na zkoušku plechem , a jak psali ostatní, jdi po dodávce nafty, a zkontrouj ještě výfuk , jestli není někde ucpaný
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33539
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ještě jsem si vzpoměl odpoj vratku od čerpadla a nech ji protékat do flašky jestli se tam ta nafta sotva protláčí je ucpaný ventil na horním deklu čerpadla
v tělese čerpadle roste tlak a snižuje se výkon pomáhá to chem.čistění

taky jsem měl u sdi že se mi přibrzdovala přední kola dostat auto přes kilo celkem nemožné a zničeho nic po rovince dvojka :roll: , pak to zas jelo :? miloš
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

slovacek.milos píše:ještě jsem si vzpoměl odpoj vratku od čerpadla a nech ji protékat do flašky jestli se tam ta nafta sotva protláčí je ucpaný ventil na horním deklu čerpadla
v tělese čerpadle roste tlak a snižuje se výkon pomáhá to chem.čistění

taky jsem měl u sdi že se mi přibrzdovala přední kola dostat auto přes kilo celkem nemožné a zničeho nic po rovince dvojka :roll: , pak to zas jelo :? miloš
přibržďování kol bych pozanl, ale tu spátečku když tak zkusím, respektive budu tlumočit dál.Protože už si auto vzal, že ho potřebuje.
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“