Bufík starej sharan D3W problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Bufík starej sharan D3W problém
Nevíte někdo co může být s D3W u starého sharana,když na 10 vteřin se rozeběhne dmychadlo,pak ztichne,začne žhavit,ale nastane problém,že nezačne dávkovat naft. čerpadlo.Naftové čerpadlo naťukám přímo od topení a nafta kape a čerpadlo ťuká.Prostě topení nedává impuls.Svíčka nová.Nevíte,jestli to jde napíchnout na vag?Slyšel jsem,že D3W nejde.Dííky
D3W opravdu přes VAG nejde. To může být způsobeno několikerými závadami (špatná svíčka, čidlo hoření, přerušený kabel k čerpadlu), tady Ti asi opravdu poradí přímo v servisech, které ty bufíky opravují, mají na to diagnostiku). Jak naťukáš čerpadlo? To ho máš odpojené ze svorkovnice na bufíku? Aby jsi si nespálil výstupy na čerpadlo přímo na bufíku.
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Jasný,konektor mám odpojený.Topení jsem měl komplet rozebrané,dal jsem nové těsnění,svíčku a komplet jsem ho vyčistil.Myslím si že to nebude jednotka,protože se rozebíhá.Právě nevím jak zjistit co může být v háji.Nedá se to čidlo plamene nějak proměřit?zárověň si myslím že by to mohlo být i jedním z těch dvou teplotních čidel.To ale taky neznám hodnoty a nemůžu je proměřit....
Projdi si pořádně konektory, jestli není nějaký povytažený. Pak asi opravdu diagnostika v servisu na topení. Jedině tam to dokáží vyčíst a vymazat. Zkus ho nechat třeba den úplně odpojený, třeba se vymaže sám, ale to nemám vyzkoušené. Vyzkoušenémám, že pokud tam je vše v pořádku, tak se rozeběhne i když předtím z nějakého důvodu nemakal.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
dej se po hadičce od bufiku k nadrži, a narazíš na el.ventil,kterej k němu otvírá naftu, řídí si ho ř.j. bufíku může bejt vadnej,nebo jen zalehlej,ale chce změřit jestli do něj jde proud hned když má naskoči_otevřít,je tam před ním ještě malej filtřík paliva,temůže bejt taky zasekanej bordelem...můj případ, akdyž pumpička nedá na žhavičku naftu,nechytne,teplot.čidlo se neohřeje,dá to pravděpodobně signál ř.j.a ta to do pár sekund vypne, zahulí ti to aspoň?bodyvlk píše:Todle to nemá
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Tenhle problém s bufikem mám přesně já. Ten el. ventil je tedy pod podlahou zhruba někde v prostředku? A ten filtr - to je baňka, nebo je vní papír.filtr?miraspetrowski píše:dej se po hadičce od bufiku k nadrži, a narazíš na el.ventil,kterej k němu otvírá naftu, řídí si ho ř.j. bufíku může bejt vadnej,nebo jen zalehlej,ale chce změřit jestli do něj jde proud hned když má naskoči_otevřít,je tam před ním ještě malej filtřík paliva,temůže bejt taky zasekanej bordelem...můj případ, akdyž pumpička nedá na žhavičku naftu,nechytne,teplot.čidlo se neohřeje,dá to pravděpodobně signál ř.j.a ta to do pár sekund vypne, zahulí ti to aspoň?bodyvlk píše:Todle to nemá
VW Sharan 1,9 TDi ASZ 2003
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
něco jako filtr z plexi uvnitř kartuše u pumpy za 20 kč dává se to na hadičku skoro u všeho pod autem je to na téčku na přívodu nafty aventil taky vtěch místech nelze přehlédnoutBelmondo píše:Tenhle problém s bufikem mám přesně já. Ten el. ventil je tedy pod podlahou zhruba někde v prostředku? A ten filtr - to je baňka, nebo je vní papír.filtr?miraspetrowski píše:dej se po hadičce od bufiku k nadrži, a narazíš na el.ventil,kterej k němu otvírá naftu, řídí si ho ř.j. bufíku může bejt vadnej,nebo jen zalehlej,ale chce změřit jestli do něj jde proud hned když má naskoči_otevřít,je tam před ním ještě malej filtřík paliva,temůže bejt taky zasekanej bordelem...můj případ, akdyž pumpička nedá na žhavičku naftu,nechytne,teplot.čidlo se neohřeje,dá to pravděpodobně signál ř.j.a ta to do pár sekund vypne, zahulí ti to aspoň?bodyvlk píše:Todle to nemá
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Já si myslím, že vadná ř.j. bufiku nebude. Když nastartuju, bufik naskočí, z výfuku se začne bíle kouřit, dmýchadlo je slyšet. Zhruba po 10 vteřinách ale vypne. Tzn. buď je někde něco přicpaný (sem tam kápne mi nafta z výfuku bufíku - evidentně ulitý) a ř.j. bufík sama vypne a nebo nevim,. 

VW Sharan 1,9 TDi ASZ 2003
Velmi mnoho kouře je opravdu špatné spalování. U novějších je to sítkou, ale u D3W není. Může být teoreticky špatné čidlo hoření. A le to už jsme probírali. Na palivovým vedení do bufíku není žádný filtr, žádný el. ventil - kromě čerpadýlka a žádná tepelná ochrana. Pokud tedy máš opravdu novou a stopro funkční svíčku, tak se opravdu domluv někde v servisu na topení. Na ty D3W mají oni originál diagnostiku.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
vlez pod starý model sharana ,alhy, nebo galaxe, a pokud byl v tovarně (portugalsko země původu)namontovali,tak to tam mají všechny tak jak píšu,proto že mě to pěkně školilo a měl jsem to celé venku, jak to půjde udělám fotky a dám je sem,mám jeden buf venku na opravu-výměna svíčkybodyvlk píše:Velmi mnoho kouře je opravdu špatné spalování. U novějších je to sítkou, ale u D3W není. Může být teoreticky špatné čidlo hoření. A le to už jsme probírali. Na palivovým vedení do bufíku není žádný filtr, žádný el. ventil - kromě čerpadýlka a žádná tepelná ochrana. Pokud tedy máš opravdu novou a stopro funkční svíčku, tak se opravdu domluv někde v servisu na topení. Na ty D3W mají oni originál diagnostiku.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku