Stránka 1 z 1
Špatné starty,zhasínání motoru P 406 2.0HDi
Napsal: 02 led 2009, 22:50
od Adiss
Zdravím všechny.Mám takovýto problém s Peugeotem 406 2.0 HDi 80 Kw.Hodně dlouho startuje,cca tak 5-10s.Pak naskočí jede normálně ale pravidelně,když se zahřeje tak se motor zastaví pak zase dlouhý start a za chvilku stojí.Diagnoza psala snímač tlaku paliva,Ten byl vyzkoušen nový ale pořád žádná změna.Muže být na vině regulátor tlaku paliva?Jinak vstřiky pouští do přepadu všechny stejně.Díky za odpovědi
Napsal: 02 led 2009, 23:05
od Peete
muze
Napsal: 03 led 2009, 13:09
od vencavw
Koukni se jestli je v pořádku ta gumička pod regulátorem.
Napsal: 03 led 2009, 16:33
od Peete
regulatory na HDi odchazeji asi jako vahy na VW
Napsal: 03 led 2009, 16:58
od Dayco
mal som ten pripad. a pomohla iba vymena vysokotlak.čerpadla,
diagnostika ti piše že neni tlak v lište
Napsal: 03 led 2009, 17:00
od Dayco
pri štarte si pozri ako sa dviha tlak v lište, aký je požadovany aky je zameraný :)v parametroch
Napsal: 04 led 2009, 10:18
od wojto33
jebu sa tie regulatory len taky rachot
Napsal: 04 led 2009, 10:20
od Peete
Napsal: 04 led 2009, 10:27
od wojto33
sory ..obcas nadavam
Napsal: 05 led 2009, 19:33
od Fody
mel jsem stejny problem na 206 2.0HDI bylo to Vysokotlake čerpadlo hlavne to zlobi¨lo kdyz se dal plny plyn diagnostika nic nepsala
Napsal: 12 led 2009, 18:39
od zdenco
Mali ste niekto taky problem ,pri ranom prvom starte strasne dlho toci,kym nastartuje..
Napsal: 12 led 2009, 19:13
od bombastiq
zeby se začal dávat předřadnej odpor i do HDI
???????
Napsal: 12 led 2009, 20:48
od stefi
ono zima skutocne otestuje každý motor alebo pojde alebo nestartuje
Napsal: 21 led 2009, 22:11
od Adiss
Zdravim.No dlouho sem tu nebyl.Tak problém byl opravdu v tom regulačním ventilu.Už to zase šlape