elektrické servo Fábia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
elektrické servo Fábia
Na Fábii je na VAGU závada číslo 01290 , referenční napětí, zkrat na kostru . Nevíte co s tím kde hledat??? servo funkční jen svítí kontrolka volant s vykřičníkem
Jen z doslechu vím, že to asi bude čidlem na servu. Ale chtěj za to dost peněz. Uvidíš 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 úno 2006, 18:13
Servo se chova divne
Pomozte nekdo, prestalo mi chodit servo a to tak ze najednou za jizdy zacal jit stuha volant. Kontolka nesvitila. Kdyz jsem s tim jel podruhy tak se rozsvitila i kontrolka s volantem. Kdyz natocim motor a hejbu volantem tak je slyset jak servo zabira ale jako by nemelo silu. Maximalne pomalu pretoci kola kdyz vezmu za volant ale strasne pomalu a nekdy nereaguje. Co to muze bejt ?jeansx píše:jeětě můžu poradit je dobrý zkontrolovat zásuvku co vede k rj je umístěná za mlhovkou, a pak ještě na jevém podběhu pod air filtrem je svazek a ten bejvá taky občas přerušenej
No ve Fabii je asi taky krokac a na volantu snimac otacek. Problem je v tom ze to ma snahu ale proste to nekdy vynecha, nekdy to vypadne uplne az se rozsviti kontrolka s volantem a nekdy to vcelku drzi. Cili spis to vypada na nejakej vakl kontakt, kabely nebo co ja vim. Spis jsem potreboval nasmerovat od nekoho kdo to uz mel rozebrany a vi co kde a jak hledat.MAX píše:To se divím že tam daly takovej motor, servo z Fábie sem ještě rozebraný neměl, ale u OPEL Astra G je v elektrickým servu krokový motor s vlastní řídící elektronikou pohonu. Tedy žádný uhlíky, žádnej komutátor, žádnej problém (skoro).
Mimochodem v podstate problem je akorat ve stredove poloze volantu, tedy pri maximalnim odporu rizeni. Kdyz potrebuju rychle tocit volantem. Jakoby to nechtelo prekonat ten odpor rizeni. Kdyz stojim na miste s natocenym motorem tak je vevnitr slyset takovy slaby syceni jak ten servomotor honi olej nebo co a jak vemu za volant tak je slyset jak na to reaguje i servomotor. Akorat to bud posiluje strasne malo a kdyz vemu zavolant tak to otaci skoro krokem a nebo to nezabere vubec jen je slyset jak to servo syci.
Jeste me napada ze by to mohlo ukazovat na preruseni jedne ze statorovych civek toho krokace. To by docela odpovidalo, ale je to jen spekulace.
VAG na to nerika nic.