webasto W-bus
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
webasto W-bus
zdravim,
ma nekto z okoli brna bufik webasto s W-bus (novy canbus thermotop atd.), idealne vo VW/audi. potreboval bych si nalogovat komunikaci ;D
de o to ze mam prijimac T90, ale s audi softom 4F0 909 509, a ten sa po zapnuti musi nejak domluvit s bufikem jinak mi nefacha spetne hlaseni atd. mam nejake info o protokolu webasto ale zrovna o ty inicializaci moc nevim.
jo a v pripade zajmu bych mohl udelat nejaky ten modul na spinani W-bus bufiku pres 12V signal... jen zatim nemam na cem zkouset, mam namontovan eberspaecher.
ma nekto z okoli brna bufik webasto s W-bus (novy canbus thermotop atd.), idealne vo VW/audi. potreboval bych si nalogovat komunikaci ;D
de o to ze mam prijimac T90, ale s audi softom 4F0 909 509, a ten sa po zapnuti musi nejak domluvit s bufikem jinak mi nefacha spetne hlaseni atd. mam nejake info o protokolu webasto ale zrovna o ty inicializaci moc nevim.
jo a v pripade zajmu bych mohl udelat nejaky ten modul na spinani W-bus bufiku pres 12V signal... jen zatim nemam na cem zkouset, mam namontovan eberspaecher.
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Tenhle popis máš? http://micro.homelinux.net/~mjander/web ... eibung.txt
Jak bude čas tak ti můžu komunikaci telestartu s TT-V nalogovat, jestli to je ještě aktuální.
Jinak jseš si jistej, že ten telestart nefachá? Ono totiž třeba dálka T91 "koncernová" (se znáčkem VW, Škoda) je dost osekaná co se týče funkce oproti "normální". Tou klasickou jde měnit režim topení nebo větrání, nastavovat čas, signalizuje to aktivní topení atd. jenže ta co dává koncern je jenom prostý zapínač/vypínač. Nic jiného to neumí a čas, režimy atd. se nastavuje přes budíky. Tak jestli to není stejný případ, já taky nejdřív myslel že ta dálka je nějaka nefunkční než jsem zjistil, že to soudruzi z koncernu takhle zkryplili
Jak bude čas tak ti můžu komunikaci telestartu s TT-V nalogovat, jestli to je ještě aktuální.
Jinak jseš si jistej, že ten telestart nefachá? Ono totiž třeba dálka T91 "koncernová" (se znáčkem VW, Škoda) je dost osekaná co se týče funkce oproti "normální". Tou klasickou jde měnit režim topení nebo větrání, nastavovat čas, signalizuje to aktivní topení atd. jenže ta co dává koncern je jenom prostý zapínač/vypínač. Nic jiného to neumí a čas, režimy atd. se nastavuje přes budíky. Tak jestli to není stejný případ, já taky nejdřív myslel že ta dálka je nějaka nefunkční než jsem zjistil, že to soudruzi z koncernu takhle zkryplili

GVI/TDi CR/103kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 23 led 2006, 20:01
- Bydliště: Brno /Prievidza
Odpovědi: 0
no zacinam mat strach ;D mam ovladac audi t90, a je tam ikona jak vetracku tak topeni. to by ma docela nasralo keby tam neni moznost volby vetrani / topeni. zajem je urcite. hlavne co sa deje po zapnuti napajeni prijimaca
audi 100, 2.5TDi R5 AEL, egr off, kat off, maxidot z a6 4b0920933G + palivomer mod by me, eberspaecher, audi concert CD + md changer, tog sensor emulator, nokia 610, xenon cocky z O2, nova jednotka + fungl nove cerpadlo, turbinka K16 misto puvodni K14
Tak tady máš nějakou nalogovanou komunikaci dálky s topením.
standheizung TT-V (1K0815005GT), ovladač T91 VW (1K0963513A)
sériová komunikace 2400,E,8,1
Povel na zapnutí, samotný ovladač, pakety v cca 0,2s intrvalu
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
Povel na vypnutí, samotný ovladač, pakety v cca 0,2s intrvalu
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
Povel na zapnutí s připojeným topením, pakety chodí v cca 5s intervalu. Tady samozřejmě není rozlišeno co šlo z ovladače do jednotky topení a naopak (komunikace chodí po jednom drátu)
24 03 20 FF F8 42 03 A0 FF 1E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
44 02 90 D6
pozn. k topení nemám připojené oběhové čerpadlo a podávací palivové, takže při zapnutí to hned přechazí do poruchy, tj. místo zapalovací sekvence hned jede na dochlazování a vypnutí. Takže to co se děje po zapínacím povelu nebude normální režim, kdy to začne topit.
Povel na vypnutí s připojeným topením (topení v tu chvíli neaktivní)
24 02 10 36 42 02 90 D0
standheizung TT-V (1K0815005GT), ovladač T91 VW (1K0963513A)
sériová komunikace 2400,E,8,1
Povel na zapnutí, samotný ovladač, pakety v cca 0,2s intrvalu
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
24 03 20 FF F8
Povel na vypnutí, samotný ovladač, pakety v cca 0,2s intrvalu
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
24 02 10 36
Povel na zapnutí s připojeným topením, pakety chodí v cca 5s intervalu. Tady samozřejmě není rozlišeno co šlo z ovladače do jednotky topení a naopak (komunikace chodí po jednom drátu)
24 03 20 FF F8 42 03 A0 FF 1E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
42 03 39 02 7A 24 03 B9 00 9E
44 02 90 D6
pozn. k topení nemám připojené oběhové čerpadlo a podávací palivové, takže při zapnutí to hned přechazí do poruchy, tj. místo zapalovací sekvence hned jede na dochlazování a vypnutí. Takže to co se děje po zapínacím povelu nebude normální režim, kdy to začne topit.
Povel na vypnutí s připojeným topením (topení v tu chvíli neaktivní)
24 02 10 36 42 02 90 D0
GVI/TDi CR/103kW
jde mi o to ze mam Ykabel ale ten 6pin stekr pro tu T91 je jinej nez co je na kabelu a chtel bych ho prepinovat ale rozchazi se mi zapojeni stekru
na Y kabelu je---------------------- na T91
1pin cerveny +12v ---------- cerno/bili
2pin fialovy ------------------ ruzovy
3pin cerny ------------------- cerveno/bili
4pin sedy -------------------- NEZAPOJEN
5pin NEZAPOJEN ------------ ruzovy/zeleny
6pin hnedy -12v ------------ ruzovy/bili
jak je videt rozchazi se mi tam ten 4a5 pin
potreboval bych popsat ten stekr u te T91 co ktery pin nebo aspon je napajeni na stejnem miste ?? 1pin12+ a 6pin kostra ???? predem diky za kazdou odpoved

na Y kabelu je---------------------- na T91
1pin cerveny +12v ---------- cerno/bili
2pin fialovy ------------------ ruzovy
3pin cerny ------------------- cerveno/bili
4pin sedy -------------------- NEZAPOJEN
5pin NEZAPOJEN ------------ ruzovy/zeleny
6pin hnedy -12v ------------ ruzovy/bili
jak je videt rozchazi se mi tam ten 4a5 pin
potreboval bych popsat ten stekr u te T91 co ktery pin nebo aspon je napajeni na stejnem miste ?? 1pin12+ a 6pin kostra ???? predem diky za kazdou odpoved


Golf IV 1.9 TDI 81KW AHF highline
Ahoj, omlouvám se, že otvírám takto staré téma, ale chci se zeptat, zda toto dálkové ovládní, které zde uvádíte (4F0 909 509) bude komunikovat s neCANovým Thermo Topem E v Octavii I. Mám možnost koupit za dobré peníze, ale nerad bych pak byl překvapenej. Děkuju za info.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG