brzdové kotouče ATE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
brzdové kotouče ATE
Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Tom
Mám ATE normální a jsem naprosto spokojen (vepředu ) Ale už si nekoupím destičky ferodo premier. Mám je jen vepředu (vzadu lucas alias bendix ) a pořád jemně popiskují (a to už mají cca 25 tis, furt je to stejný)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Re: brzdové kotouče ATE
Dal bych prednost TEXTAR nebo Zimmermann.Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom

Re: brzdové kotouče ATE
rekl bych ze ATE je to nejlepsi z tech levnejsich, je jasny ze TEXTAR nebo Zimmermann, je zaruka nejvyssi kvality ale taky stojej az 2x tolikfrantacech píše:Dal bych prednost TEXTAR nebo Zimmermann.Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


Hmm, tak to mě na starym Toledu zmizely ty drážky sakra rychle (nechlazené kotouče), pořád svítily jak pětník.mvolesko píše:hlavni vyhoda je v tom jak ta drazka zmizi tak poznas ze jsou sjetyTomas.cz píše:Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování
Jinak to drážkování při běžném provozu smysl nemá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
O neco lip to brzdi, drazka cisti desku, ale zase to vice zere desky. Na ATE jsem slysel dost stiznosti, ale kdo vi. Daval jsem Zimmermann a maximalni spokojenost. Bohuzel vyssi cena jak pise Kornout. TEXTAR je prvovyroba.Tomas.cz píše:Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování

- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
drazkovani v beznem provozu asi nema moc velky vyznam,uzira to rychleji desticky.u zavodnich aut je to trochu jine napr. u wrc

nova auta/treba passat B6=2005 a mladsi/ pouzivaji k cisteni kotoucu el. parkovaci brzdu , pri zapnuti steracu se automaticky pri cyklech steracu sviraji i brzdove celisti silou asi 2 bary a tim cisti kotouc a udrzuji ho v cistote pripraveny k brzdeni

nova auta/treba passat B6=2005 a mladsi/ pouzivaji k cisteni kotoucu el. parkovaci brzdu , pri zapnuti steracu se automaticky pri cyklech steracu sviraji i brzdove celisti silou asi 2 bary a tim cisti kotouc a udrzuji ho v cistote pripraveny k brzdeni

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
ATE dodává celé brzdiče pro některá VW do výroby a tak si myslím,že to nemůžou být špatný brzdy,když ty němci to tam cpou.Moje zkušenost je stopro.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Re: brzdové kotouče ATE
Mam je na predku FRS s deskama od Textaru. Rozhodne spokojenost. Jen to chce prvnich 2500km trochu setrit aby si sedly. Jinak ATE dela prvovyrobu na drtivou vetsinu koncernovych aut. Ale me originalni kotouce na predku vydrzely 50tkm pak se zkroutily teplem a sly ven. Na powerdisky jsem najezdil 30tkm a nerekl bych, ze je nejak znat vyssi opotrebeni. Co je rozhodne lepsi, ucinnost pri intenzivnim brzdeni, ohrejou se ale neztraci brzdnej ucinek. Uz nekolikrat jsem jim za to byl vdecnej.Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Prehazoval jsem i zadek, ale tam sly jednoduchy vrtany s bocnima drazkama od Anglicanu tusim HQ. Udajne lepsi druhovyroba. Original Skodivacky reznou jak svina a pak strasne rychle ubejvaj. Od vymeny zadnej problem.