brzdové kotouče ATE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

brzdové kotouče ATE

Příspěvek od Tomas.cz »

Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mám ATE normální a jsem naprosto spokojen (vepředu ) Ale už si nekoupím destičky ferodo premier. Mám je jen vepředu (vzadu lucas alias bendix ) a pořád jemně popiskují (a to už mají cca 25 tis, furt je to stejný)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Re: brzdové kotouče ATE

Příspěvek od frantacech »

Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Dal bych prednost TEXTAR nebo Zimmermann.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Re: brzdové kotouče ATE

Příspěvek od mvolesko »

frantacech píše:
Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Dal bych prednost TEXTAR nebo Zimmermann.
rekl bych ze ATE je to nejlepsi z tech levnejsich, je jasny ze TEXTAR nebo Zimmermann, je zaruka nejvyssi kvality ale taky stojej az 2x tolik
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování :)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Tomas.cz píše:Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování :)
hlavni vyhoda je v tom jak ta drazka zmizi tak poznas ze jsou sjety :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mvolesko píše:
Tomas.cz píše:Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování :)
hlavni vyhoda je v tom jak ta drazka zmizi tak poznas ze jsou sjety :)
Hmm, tak to mě na starym Toledu zmizely ty drážky sakra rychle (nechlazené kotouče), pořád svítily jak pětník.
Jinak to drážkování při běžném provozu smysl nemá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
frantacech
Aktivista
Příspěvky: 4289
Registrován: 23 led 2006, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava, CZ

Příspěvek od frantacech »

Tomas.cz píše:Dík za info.
Mě by spíše zajímala výhoda drážkování :)
O neco lip to brzdi, drazka cisti desku, ale zase to vice zere desky. Na ATE jsem slysel dost stiznosti, ale kdo vi. Daval jsem Zimmermann a maximalni spokojenost. Bohuzel vyssi cena jak pise Kornout. TEXTAR je prvovyroba.
ObrázekRUN With The BULLS And HUNT With The BEARS....
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Já montuji ATE a spokojenost (i zákazník) a výhoda drážkování - jak píše frantacech.
Kam
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2006, 20:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kam »

S Power diskama jsem maximálně spokojen, drážky slouží k odvodu laminárních plynů, které vznikají při přehřátí brzd - takže nevadnou. Trochu dýl se zajížděly k plnému výkonu (cca 500 km).
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dím za rady ;)
Ještě jeden dotaz ale jaké se k nim hoděj destičky taky od Ate?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

drazkovani v beznem provozu asi nema moc velky vyznam,uzira to rychleji desticky.u zavodnich aut je to trochu jine napr. u wrc
Obrázek

nova auta/treba passat B6=2005 a mladsi/ pouzivaji k cisteni kotoucu el. parkovaci brzdu , pri zapnuti steracu se automaticky pri cyklech steracu sviraji i brzdove celisti silou asi 2 bary a tim cisti kotouc a udrzuji ho v cistote pripraveny k brzdeni ;)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

ATE dodává celé brzdiče pro některá VW do výroby a tak si myslím,že to nemůžou být špatný brzdy,když ty němci to tam cpou.Moje zkušenost je stopro.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Flashová animace funkce drážek na ATE Powerdisk =>ZDE<=

P.S. - já mě s Powerdiskama dost problémů, dlouhý krok, ale už si to sedlo.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Re: brzdové kotouče ATE

Příspěvek od fabiátor »

Tomas.cz píše:Ahoj mám v plánu si koupit brzdové kotouče ATE PowerDisc, máte s nima někdo zkušenosti na zdejším fóru?
Tom
Mam je na predku FRS s deskama od Textaru. Rozhodne spokojenost. Jen to chce prvnich 2500km trochu setrit aby si sedly. Jinak ATE dela prvovyrobu na drtivou vetsinu koncernovych aut. Ale me originalni kotouce na predku vydrzely 50tkm pak se zkroutily teplem a sly ven. Na powerdisky jsem najezdil 30tkm a nerekl bych, ze je nejak znat vyssi opotrebeni. Co je rozhodne lepsi, ucinnost pri intenzivnim brzdeni, ohrejou se ale neztraci brzdnej ucinek. Uz nekolikrat jsem jim za to byl vdecnej.

Prehazoval jsem i zadek, ale tam sly jednoduchy vrtany s bocnima drazkama od Anglicanu tusim HQ. Udajne lepsi druhovyroba. Original Skodivacky reznou jak svina a pak strasne rychle ubejvaj. Od vymeny zadnej problem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“