
MÁ SMYSL ZVYŠOVAT VÝKON MOTORU V AUTOMATICKÉ PŘEVODOVCE ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MÁ SMYSL ZVYŠOVAT VÝKON MOTORU V AUTOMATICKÉ PŘEVODOVCE ?
DOBRY VEČER
MOHU VĚDĚT VÁŠ NÁZOR NA ZVYŠENÍ VÝKONU NA MOTORU AHL 66KW(OCTAVIA 2002 4.ST AUTOMAT) Z AUTOMATICKOU PŘEVODOVKOU...MÁ TO SMYSL...DOKÁŽE TO TA PŘEVODOVKA PŘENÉST A NE JEN TOČIT DO OTÁČEK.. ? A CO PODLE VÁS ŽIVOTNOST PŘEVODOKY ?ČETL JSEM V SERVISNÍM MANUÁLU ŽE SE MONTOVALA I DO SILNĚJŠÍ MOTORIZACE 

Škoda octavia r.v.2002 tdi 66kw typ motoru AHL,převodovka aut 4.st typ FDB
Ja mam 81kW TDI (AHF) a 4stupnovu prevodovku typ 01M, kod ECR.. od Tvojej sa lisi inym sprevodovanim a tym, ze ma viac lamiel v spojkach a brzdach... montovala sa od 1.6 benzin cez 1.9TDI 66kW, 85 kW, aj 1.8 Turbo 110kW a mozno aj VR6 pre USA, tym poslednym si nie som ale isty. Cim vykonnejsia varianta, tym ma viac lamiel... zakladne maju len 3/4, tie vykonnejsie az 6/6.. takze nejaky rozdiel tam je... ale zvysit vykon sa da, netreba ale nahanat prilis velky tociaci moment dole, potom to zbytocne trpi.. radsej potiahnut vykon do otacok. Mam tam 11mm hlavu cerpadla a chip a chodi to vcelku v pohode... s rozumnym zvysenim vykonu sa nemusis obavat. Olej radsej vymen, spolu s filtrom, dobre je pouzit radsej originalnu napln od VW, to co tam predpisuje vyrobca, a nie nejake "zarucene vyhovujuce nahrady", ktore ale NIKDY nemaju potrebnu specifikaciu.. Funguje to aj s nimi, ale ... ja radsej dam original a mam pokoj v dusi.