
td
Moderátoři: šulda, Moderátoři
co turbo nebo motor? když budeš mít správně nastavenou regulaci tak vydrží obojí ale efekt asi nebude veliký 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
radši napiš co je to za motor to "TD"
jinak variabilní turba sou ovládaný podtlakem , a starý TD turba sou ovládaný Tlakem
čili TDI = podtak,TD Tlak (chápeš??)
takže jak je tam ta banka tak tu musíš oddělat a dát tam tu banku z TD
aby to regulovalo v závislosti na tlak
jinak si prodi téma třeba : zástavba motoru mTDI do G2 -a podobně

jinak variabilní turba sou ovládaný podtlakem , a starý TD turba sou ovládaný Tlakem
čili TDI = podtak,TD Tlak (chápeš??)
takže jak je tam ta banka tak tu musíš oddělat a dát tam tu banku z TD
aby to regulovalo v závislosti na tlak
jinak si prodi téma třeba : zástavba motoru mTDI do G2 -a podobně
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
při vyšším výkonu je riziko zničení motoru, nejsou tak pevné jak TDi. spojka to asi taky nevezmě, ale rozumné zvýšení to snese. do 1.3b bych se nebál (origo TD jak 1.6 tak 1.9 maj řádově 0.8b.)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tak to mam nasledovne asi takhle motor 1.9d 1y turbo velky z golfu 1.6 a cerpadlo taky 1.6 golf ted tlacim na to turbo stabil 1.0 mam intercooler z iveco daily tlak jsem mel navysenej ay na 1.5ale bal jsem se o turbo toto turbo me zacina tlacit az od 2200ot a ja chcu gta1749 aby hned bralo od zacatku dostanu vetsi zrychleni a kroutak hned od začatku
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
1.6 a 1.9td má stejnej pístek
mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.

mě stačilo dávat naftu i 2b a ještě to čudilo (na 1.6TD).
to turbo, pokud to je KKK z 51kw tak krátkodobě 1.5b snese.
pokud dáš gt1749 neunese to spojka- záběr bude od spodu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno