dobijanie blbne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
scarlet
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 23 čer 2007, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: banska bystrica

dobijanie blbne

Příspěvek od scarlet »

nazdar hosi mam otazku ak mozte pomozte nefunguje dobijanie na audi a6 2.5 tdi ked nastartujem motor trva tak asi 5 minut kym zacne nabijat ako ma ale ked zapnem svetla a klimu a vsetky spotrebice behom chvilky mi blika vystraha baterky,aleternator bol vymontovany repasnuty a odskusany na stolici takze ten je 100 % ok viete kde moze byt chyba dikes
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

mrknul bych na kostřící pásky, nebo kabely mezi aku, motorem, kastlí....můžou bejt uhnilý, nebo je na spoji přechoďák
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
scarlet
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 23 čer 2007, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: banska bystrica

Příspěvek od scarlet »

dikes zajtra na to mrknem
Uživatelský avatar
milan59
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 19 zář 2008, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od milan59 »

A během těch prvních pěti minut to dělá co?Měřil si napětí a proud,kolik jde z alternátoru?To měření proudu je hodně důležité,stačí jenom nastrčit na kabel klešťový ampermetr.Je třeba měřit napětí jak na svorkách baterie,tak přímo na vývodu B+ z alternátoru a při tom druhém měření brát i kostru multimetru z toho alternátoru.Pokud naměříš rozdílné napětí,tak už stačí jenom jet s multimetrem po proudové cestě (plus i minus) a snadno najdeš chybu.Taky občas blbnou i svorky baterie (zalisovanej kabel ve svorce),multimetrem to snadno ověříš.Prověř taky dobu žhavení motoru a řemenici na klice,jestli není utržená(na gumové vrstvě).Většinou píská,ale už jsem jich pár viděl takovejch,který ani nemňoukly.Na ověření stačí přes ní udělat fixem čáru.Ať se ti daří.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33506
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nahlaš napětí na alternátoru po startu a na akumulátoru, pak zapni spotřebiče a udělej to samé měření, pak napiš miloš
scarlet
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 23 čer 2007, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: banska bystrica

Příspěvek od scarlet »

NIEJE TAM NEAKA REGULACIA NAPETIA PRI STARTE? ORIGINAL KED NASTARTUJEM PAR SEKUND NIC A POTOM ZACNE VALIT NAPLNO
scarlet
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 23 čer 2007, 09:59
Odpovědi: 0
Bydliště: banska bystrica

Příspěvek od scarlet »

TAKZE NAPETIE PO STARTE A PO DVOCH MINUTAK KYM TO ZACALO DOBIJAT JE 13,8 VOLTAA PO ZAPNUTI VSETKYCH SPOTREBICOV PADNE NA 12,2 VOLTA INAK POZERAL SOM AJ TUREMENICU STOJI NA MIESTE AKO MA (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Ako bol urobeny repas, dal si to manikovy, alebo niekomu co videl altik prvy krat. Pozrel si uz kable, ako bolo napisane? Moze to robit prechodovy odpor bud hnilobou kontaktmi,... Ak je vsetko ok tak typujem na diodu v mostiku, ktora sa ti prejavy pod zatazou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“