dobijanie blbne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dobijanie blbne
nazdar hosi mam otazku ak mozte pomozte nefunguje dobijanie na audi a6 2.5 tdi ked nastartujem motor trva tak asi 5 minut kym zacne nabijat ako ma ale ked zapnem svetla a klimu a vsetky spotrebice behom chvilky mi blika vystraha baterky,aleternator bol vymontovany repasnuty a odskusany na stolici takze ten je 100 % ok viete kde moze byt chyba dikes
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
mrknul bych na kostřící pásky, nebo kabely mezi aku, motorem, kastlí....můžou bejt uhnilý, nebo je na spoji přechoďák
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
A během těch prvních pěti minut to dělá co?Měřil si napětí a proud,kolik jde z alternátoru?To měření proudu je hodně důležité,stačí jenom nastrčit na kabel klešťový ampermetr.Je třeba měřit napětí jak na svorkách baterie,tak přímo na vývodu B+ z alternátoru a při tom druhém měření brát i kostru multimetru z toho alternátoru.Pokud naměříš rozdílné napětí,tak už stačí jenom jet s multimetrem po proudové cestě (plus i minus) a snadno najdeš chybu.Taky občas blbnou i svorky baterie (zalisovanej kabel ve svorce),multimetrem to snadno ověříš.Prověř taky dobu žhavení motoru a řemenici na klice,jestli není utržená(na gumové vrstvě).Většinou píská,ale už jsem jich pár viděl takovejch,který ani nemňoukly.Na ověření stačí přes ní udělat fixem čáru.Ať se ti daří.
Octavia I Tour PD 74 kW AXR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33506
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice