Stránka 1 z 2

Co je to za turbo??

Napsal: 25 led 2009, 23:24
od pajus
Zdravím všechny odborníky, chtěl bych se zeptat, jestli nevíte, z jakýho Peugeota je tohle turbo? Koupil jsem ho od jednocho chytráka, kterej tvrdil, že je z P406 2.1TD 80kW r.97, ale následně se ukázalo, že svody nepasujou...tak moc prosím o pomoc...Chtěl bych se ho zbavit a nevím, jako co ho inzerovat. Jeden známý mi říkal, že je to možná z 605ky 1.9TD..Díky...
Tady jsou obrázky:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 25 led 2009, 23:42
od bjukemen
...nieje na nom nič napisane na tej ploške čo tam vidno...

...pride mi ako KKK K-14

RE

Napsal: 26 led 2009, 00:50
od pajus
Já nevim, na jaký plošce? Z boku na obalu od vrtule je AR-48 a dál 01

Napsal: 26 led 2009, 09:56
od Michal99
ASi 605 nebo Citroen XM 2,1td

Napsal: 26 led 2009, 12:57
od bjukemen
...no na 2.1TD sa davalo menovane K-14 ale vyzera trošičku inak...

...tam na sacej časti vydno taku ploch tam kde davaš saciu hadicu z filtra...

Napsal: 26 led 2009, 20:07
od JiRaY
Teeda,to je bago!! :o (rofl)
Rozhodně není na motor 1,9TD,na 1,9TD jsem měl dvě v ruce,a jsou úplně jiné,a nejsou tekhle přerostlé.

Jinak,XM ani 605 nikdy neměly motor 1,9TD,neutáhl by je.

Nejslabší motor v XM byl 2,2D,v 605 nevím.

Mohlo by to být na ten 2,1TD 605 nebo XM

Napsal: 27 led 2009, 12:45
od 21Grams
bjukemen píše:...nieje na nom nič napisane na tej ploške čo tam vidno...

...pride mi ako KKK K-14
K14 mi zrovna lezi krasne zrepasovane, vypieskovane a vycistene na stole a toto K14 rozhodne nieje:)

Napsal: 28 led 2009, 22:07
od franz
Michal99 píše:ASi 605 nebo Citroen XM 2,1td
Je to zkutečně tak,je to z těchto modelů,tenhle model se dával do 2.1td 12V,nevím co je to za model,ale mám dojem,že dělali dva nebo dokonce tři modely,ale jedno vím jistě,že mitsubishi to není(tam se dávaly také)už podle obrázku ovládací ventil mají jinej ;)

Napsal: 29 led 2009, 00:45
od 21Grams
Tak som zapatral trosku...406ka XUD11BTE...garrett TB02, teda jedna z jeho variaciiObrázek

RE - konečně přesné informace o turbu

Napsal: 10 úno 2009, 17:56
od pajus
Tak jsem zpět, trvalo mi dlouho, než jsem konečně vyčetl informace z turba - je tam Garrett A/R - 49 B , M27, na štítku je YD0519F 9600373980 465429 - 1 T2 ale stejně nevim, z čeho to je??? Nevíte, jak to zjistit, přes google jsem se toho moc nedozvěděl :(

Re: RE - konečně přesné informace o turbu

Napsal: 10 úno 2009, 22:35
od 21Grams
pajus píše:Tak jsem zpět, trvalo mi dlouho, než jsem konečně vyčetl informace z turba - je tam Garrett A/R - 49 B , M27, na štítku je YD0519F 9600373980 465429 - 1 T2 ale stejně nevim, z čeho to je??? Nevíte, jak to zjistit, přes google jsem se toho moc nedozvěděl :(
Ved som ti o prispevok vyssie napisal z coho to je :D P406, motor XUD11BTE (2.1DT 12V) (hm)

RE

Napsal: 10 úno 2009, 23:24
od pajus
Nezlob se, ale to asi není, prej to tam nepasuje - mi řekl můj automechanik, když mi tam dával jinej motor... Já mám P406 2.1TD 80kw r.97 ...jinak motor z Citroena XM tam šel, jen se musel převrtat jeden úchyt na čerpadlo...

RE

Napsal: 10 úno 2009, 23:27
od pajus
Je tam rozdílná délka hubice sání...To turbo, co jsem fotil, má objímku hned na vrtuli, kdežto z toho P406 2.1TD80kw jí má delší - minimálně v tom je rozdíl...

Re: RE

Napsal: 11 úno 2009, 20:20
od 21Grams
pajus píše:Je tam rozdílná délka hubice sání...To turbo, co jsem fotil, má objímku hned na vrtuli, kdežto z toho P406 2.1TD80kw jí má delší - minimálně v tom je rozdíl...
Je to odtial urcite, pretoze ten obrazok je z peugeto servise box-u a vyfiltroval som len model 406 a 2.1DT. Lenze aj tych motorov bolo niekolko(podla kodov motora) a na kazdy bolo zaroven niekolko turb. Cize v podstate mi slo skor o to vyviest ta z omylu ze to turbo nieje z 406 2.1 a predavajuci ta oklamal...je odtial. Len nepasuje na tvoj motor. Ja som mal tiez nahradne turbo z rovnakeho auta a rovnakeho motora, dokonca ten isty rok vyroby, myslel som si ze mi to tam sadne, a prd...vyfukove potrubie sadlo, koleno vyfuku sadlo, ale samotna os turba bola nizsie tak mi nepasovalo potrubie medzi vzduchacom a kompresorom a tlakova hadica z kompresora na intercooler, vsetko bolo o par cm nizsie a nedalo sa to jednoducho prisposobit. Ciez som nakoniec musel dat zrepasovat stare turbo, vyslo ma to na 235 eur, plus samozrejme som dodrbal o tesnenie na vyse, mam zbytocne funkcne turbo(mimochodom na predaj, KKK K03 :D ), novy olej aj ked stary mal len 3tkm, filtre...no pekne som sa zapalil..jezis, zas sa tu rozpisujem, dajte mi niekto ban (wallbash)

Aha

Napsal: 12 úno 2009, 09:41
od pajus
Tak to jsme fakt nevěděl - tušil jsem nějakou zradu...Tak to v tom případě odpovídá, nevěděl jsem, že jich bylo tolik, to je děs, jedno auto, 10 motorů a ještě víc turb...blázni...Tak díky moc, teď budu taky hledat kupce...