
B5 netopí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokial mas climatronik, tak poriadne vsetko zohrej a daj econ, po chvili by to malo topit. Ak nepomoze odpoj hadice od radiatora a skus napr. cez hadicu pustit vodu, ci ma dobry prietok, akk nie vymen radiator. Pokial ti to pretim topilo v pohode, mal by pomoct ten econ, klapky by mali byt v pohode.
radiator
1) proměř odber predehrevu
2) klimatronic - základní nastavení
3) klimatronic - test akčních člěnů
4) osahat hadice, které vedou do radiátoru
typuju radiátor může být málo průchozí a občas se zahřeje občas ne dělalo mi t stejně,
Pokud ho budeš vyměňovat musím palubka dolů, vypustit klima. Doporučuju průplach Calgonitem
2) klimatronic - základní nastavení
3) klimatronic - test akčních člěnů
4) osahat hadice, které vedou do radiátoru

typuju radiátor může být málo průchozí a občas se zahřeje občas ne dělalo mi t stejně,
Pokud ho budeš vyměňovat musím palubka dolů, vypustit klima. Doporučuju průplach Calgonitem

Re: radiator
taki jsem proplachovalzizalak píše:1) proměř odber predehrevu
2) klimatronic - základní nastavení
3) klimatronic - test akčních člěnů
4) osahat hadice, které vedou do radiátoru
typuju radiátor může být málo průchozí a občas se zahřeje občas ne dělalo mi t stejně,
Pokud ho budeš vyměňovat musím palubka dolů, vypustit klima. Doporučuju průplach Calgonitem

Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Re: radiator
Ren'as píše:taki jsem proplachovalzizalak píše:1) proměř odber predehrevu
2) klimatronic - základní nastavení
3) klimatronic - test akčních člěnů
4) osahat hadice, které vedou do radiátoru
typuju radiátor může být málo průchozí a občas se zahřeje občas ne dělalo mi t stejně,
Pokud ho budeš vyměňovat musím palubka dolů, vypustit klima. Doporučuju průplach Calgonitem
Tiež som to preplachoval, ale nie len radiator ale cely chladiaci system, aby som si bol isty, že je to čiste cele.
ahoj mam podobný problém na boře auto topí tak nějak normálně možná trochu slabějc ale když na to pořádně šlápnu během chvíle začne foukat ledovej vzduch a až cca po 3 min klidnější jízdy začne znovu topit.zkoušel sem na volnoběh při ohřátým motoru šahat na hadice do topení a vstup je vařicí výstup o trochu mín ale taky teplej a v autě na 3 na klimatroniku fouká ledovej vzduch.vodní pumpa je v poho vracečka teče plná do nádobky tak nevím jestli by to mohla dělat klapka neboc co?? 

bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 173
- Registrován: 08 srp 2007, 12:21
- Bydliště: KE SR
chybu mas podla vsetkho v tlakovej klapke...ta reguluje mnozstvo vtekajuceho vzduchu do kabiny...jej pohyb je zavysli na rychlosti a inych faktorov..PAIA píše:ahoj mam podobný problém na boře auto topí tak nějak normálně možná trochu slabějc ale když na to pořádně šlápnu během chvíle začne foukat ledovej vzduch a až cca po 3 min klidnější jízdy začne znovu topit.zkoušel sem na volnoběh při ohřátým motoru šahat na hadice do topení a vstup je vařicí výstup o trochu mín ale taky teplej a v autě na 3 na klimatroniku fouká ledovej vzduch.vodní pumpa je v poho vracečka teče plná do nádobky tak nevím jestli by to mohla dělat klapka neboc co??
napoj to na diagnostiku alebo si pohladaj aj tu na fore samodiagnostiku climatroniku...urcite budes mat zavadu tlakovej klapky V71...
pripadne spravit zakladne nastavenie a zava sa ukaze...vacsinou
VW GOLF III VARIANT 1.9TDI COLORCONCEPT r.98
no ale myslýš že klapka by měla vliv na plyn hlavně to dělá jen při zátěži na volnoběh třeba ne ale když jí naložim tak okamžitě fouká studenej.napadlo mě těsnění pod hlavou ale jiný příznaky tam nejsou vše je zatím v pohodě 

bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
Spíš počítej že ti profukuje těsnění. Já jsem najezdil z ko těsněním hafo km. Při ostřejší jízdě fouká a zavzdušnuje topení při pomalé se odvzdušnuje a je vše ok. To plechové těsnění se přizvedne nebo roztáhne a pak se vráti zpět.
Přepad pod nadobkou je suchý?

Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
no právě že pod nádobkou je to zatím v poho,taky si to myslým protože to přesně naznačuje to že když de do zátěže tak profoukne.takže asi počkám jestli se to zhorší abych měl jistotu a budu se do toho muset pustit 

bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17 pro 2009, 20:09
nemas co riesit daj stahnut a odtlkovat hlavu + nove tesnenie a musi jachat jak vinoPAIA píše:no právě že pod nádobkou je to zatím v poho,taky si to myslým protože to přesně naznačuje to že když de do zátěže tak profoukne.takže asi počkám jestli se to zhorší abych měl jistotu a budu se do toho muset pustit