Zdravím může mě někdo poradit nebo ještě lépe jestli se setkal s touto závadou:Když ho ráno nastartuji chytí na brnknutí bězí perfektne pokud nešlápnu na plyn,když ho prošlápnu tak začne koktat jako kdyby ztratil kompresi na válci celej se začne třepat jako by chtel ven-ten motor.Ale kdyz ho zhasnu a tak po 2-3 min.natocim tak zas bězí dobře.Když ho nastartuju a nechám tak 3-4 min.na volnoběh tak snim můžu dělat co chci a jede normálně .Dělá to pouze studený,jinak táhá normálně aspoň si to myslim.Jinak zkoušel sem vyměnit trysky, váhu, čidlo za intercoolerem z 2hé b5 co jezdí normálně a dělal to pořád.Tlaky sem neměřil když chytá na 4 a běží pravidelně,je to asi vcelku zbytečny.Na diagnostice sem s tím jestě nebyl.Jedná se o 1.9 tdi 81kw variant r.v.99 najeto 212000 km kod afn ?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
vyměň čerpadlo oleje seká se v něm regulační ventil olej by mohl pomoct co tam teď máš?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zdravim,díky za radu ale jak ste došly na to čerpadlo?Nebo ste se stim už někdy setkaly?Mám tam mob.. 5w40 a pravid.výměny.Nebo ste mě schopni říct tlak čerpadla.Jsem rád za každou radu rád bych se toho problému zbavil.Díky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
přesně tak, řeší se to tu běžně, olej 5W proti 10W moc nepomůže, navíc, když je seklej redukčák, je schopno čerpadlo za studena na volnoběh natlačit i 7 barů, kolik to pak tlačí, když zvedneš otáčky si ani netroufám hádat a jak tím trpí vše okolo nemusím myslím zmiňovat
zdravím ..není my jasný jak může mít vliv vysokého tlaku oleje ( jak popisujete) při studením startu ( po přidání plynu ) na chod motoru to že se to hádá a koktá .mohli by jste my to nějak vysvětlit ? prosím
Prostě jak má motor na vymezení ventilové vůle hydroštely tak ty pracujou s tlakový olejem, když je tlak ok tak pracujou správě.
Ale když máš velký tlak tak se z nich stanou jakoby malé pístky ty se roztáhnou a nepatrně se díky tomu povysunou ventily, ztracíš tlak ve válcích a motor nejde dobře.
uz to sem pisu potreti dela to redukcni ventil u olejoveho filtru a ne ten na cerpadle
na cerpadle je na 12baru u olejoveho filtru je na 5baru ten je pro vetev co vede do hlavy
oprava je celkem jednoducha , vymen ten kus hliniku na kterem je vymenik voda olej a ol.filtr
děkuju za vysvětlení, a ten redukční ventil je součástí toho hliníkovího držáku nebo se dá vyměnit samotnej ? eventuelně jenom nějak vyčistit a rozchodit