Stránka 1 z 3

1.9tdi 77kw BXE motor problem

Napsal: 17 úno 2009, 21:27
od Dyndais
Zdravím, mám problém. Přijel jsem domu úplně v pohodě a odpoledne, když jsem chtěl odjet už jsem neodjel.
VAG píše problém snímače otáček G28, potom když se pokouším dlouho startovat, začne blikat na přístrojovce olej, žhavení, vypne se esp a VAG píše problém u všech těhlech věcí s odkazem na motor.
Snímač jsem vyměnil, ale pořád stejný výsledek G28 - žádný signál. Ještě je zajímavý, že ve VAGu otáčky motoru vidim, přístrojovka je neukazuje.
Jako další řešení vidím rozebrat motor a mrknout na to ozubený kolo... jenže to je práce :(. Chci se zeptat jestli s tím nemáte někdo zkušenosti u těhlech ''novějších'' motorů. Prý se musí vyndat převodovka :(.
Ještě jeden poznatek jak to člověk točí dlouho, podaří se i nastartovat a motor se zdá běží pravidelně. Jen pořád na VAGu ta G28 žádný signál a nejde smazat za chodu.....
Kabely od snímače k ŘJ motoru jsem propípal a jsou v pohodě, pojistky všechny se zdaj být taky ok.
Předem děkuju za jakoukoli pomoc, radu.. prostě cokoli, co by mohlo trochu pomoci.

Napsal: 17 úno 2009, 21:28
od Ladas
údajně jsou 4 typy a převodovka dolů info ze škodaservisu...

Napsal: 17 úno 2009, 21:38
od Dyndais
Ladas píše:údajně jsou 4 typy a převodovka dolů info ze škodaservisu...
:( o té převodovce jsem to právě taky slyšel :(

Napsal: 17 úno 2009, 22:10
od slovacek.milos
a co na tom kole uvidíš to má masivní provedení tam můžeš čumět :o půl dne

ta závada bude někde jinde

když se ti podaří natočit jede to dále nebo jen na volnoběh :? , nebo kolik otáček to má :? otáčky co vidíš na vag odpovídají co asi točí motor :?

víc toho popiš na ten snímač se neupínej miloš

Napsal: 17 úno 2009, 22:24
od Dyndais
slovacek.milos píše:a co na tom kole uvidíš to má masivní provedení tam můžeš čumět :o půl dne

ta závada bude někde jinde

když se ti podaří natočit jede to dále nebo jen na volnoběh :? , nebo kolik otáček to má :? otáčky co vidíš na vag odpovídají co asi točí motor :?

víc toho popiš na ten snímač se neupínej miloš
Myslel jsem jestli třeba to kolo nemůže být špatný :/, když to natočím, otáčky zhruba odpovídaj. Jel jsem s tím asi 600metrů a jelo to ''normálně'' jen blikal olej červeně, žhavení taky blikalo. Ještě jsem si vzpoměl, že při jízdě nešli přední stěrače... zadní šel. Otáčky na budíkách to neukazovalo.
Když jsem se v tom tak hrabal, začal jsem tím, že jsem kontroloval kabely v motoru (jestli nejsou prošoupaný) a v jeden moment to chytlo na drc, ukazovali i budíky, ale potom ani před tím nic, všechno pořád stejný... G28 žádnej signál

Napsal: 17 úno 2009, 22:27
od Ladas
zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno ;)

Napsal: 17 úno 2009, 22:36
od Dyndais
Ladas píše:zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno ;)
zítra se tam mrknu... co by to znamenalo?
Díky za jakejkoliv nápad.... ještě před tím, než budu kuchat ten motor :(

Napsal: 17 úno 2009, 22:43
od pafka
Dyndais píše:
Ladas píše:zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno ;)
zítra se tam mrknu... co by to znamenalo?
Díky za jakejkoliv nápad.... ještě před tím, než budu kuchat ten motor :(
oxidace spojů a v konektoru, špatný kontakt

Napsal: 17 úno 2009, 22:46
od Ladas
tak tak motor nekuchej a pořádně prolez dráty ;)

Napsal: 17 úno 2009, 22:50
od Dyndais
Ladas píše:tak tak motor nekuchej a pořádně prolez dráty ;)
Dráty jsem samo prolejzal, i pod baterkou. Všechno vypadá ok. Kabely od snímače jsem i propípával, taky ok. Pod ty pojistky se ale podívám... to každopádně :)

Napsal: 17 úno 2009, 22:55
od Dyndais
Motor má najeto 270 tis. Takže docela dost. Myslíte, že v tom motoru je to nepravděpodobn? Na těch starších občas ty vnitřky odešli, jak jsem to tu tak prolízal teda...

Napsal: 18 úno 2009, 09:07
od TDI tech
poriadne prepiskaj vodice aj navzajom medzi sebou ci sa niekde o seba "neopieraju". Ten snimac nezvykne odchadzat.

Napsal: 18 úno 2009, 09:24
od conti
Nejlepší je ty dráty proměřit až u řídící jednotky.

Napsal: 18 úno 2009, 12:42
od slovacek.milos
nebo kdybys měl stav že to nepujde otáčkoměr s nastartovaným autem zapni přední stěrač dej si za volant pomocníka a začni se v té kabeláži prohrabávat

jak ti pomocník oznámí že budíky naskočily a (hm) stěrače stírají :-D máš vyhráno :-D miloš

Napsal: 19 úno 2009, 19:45
od Dyndais
VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI :) za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má :) Jsem za to rád :) HURÁ