Stránka 1 z 3
1.9tdi 77kw BXE motor problem
Napsal: 17 úno 2009, 21:27
od Dyndais
Zdravím, mám problém. Přijel jsem domu úplně v pohodě a odpoledne, když jsem chtěl odjet už jsem neodjel.
VAG píše problém snímače otáček G28, potom když se pokouším dlouho startovat, začne blikat na přístrojovce olej, žhavení, vypne se esp a VAG píše problém u všech těhlech věcí s odkazem na motor.
Snímač jsem vyměnil, ale pořád stejný výsledek G28 - žádný signál. Ještě je zajímavý, že ve VAGu otáčky motoru vidim, přístrojovka je neukazuje.
Jako další řešení vidím rozebrat motor a mrknout na to ozubený kolo... jenže to je práce

. Chci se zeptat jestli s tím nemáte někdo zkušenosti u těhlech ''novějších'' motorů. Prý se musí vyndat převodovka

.
Ještě jeden poznatek jak to člověk točí dlouho, podaří se i nastartovat a motor se zdá běží pravidelně. Jen pořád na VAGu ta G28 žádný signál a nejde smazat za chodu.....
Kabely od snímače k ŘJ motoru jsem propípal a jsou v pohodě, pojistky všechny se zdaj být taky ok.
Předem děkuju za jakoukoli pomoc, radu.. prostě cokoli, co by mohlo trochu pomoci.
Napsal: 17 úno 2009, 21:28
od Ladas
údajně jsou 4 typy a převodovka dolů info ze škodaservisu...
Napsal: 17 úno 2009, 21:38
od Dyndais
Ladas píše:údajně jsou 4 typy a převodovka dolů info ze škodaservisu...

o té převodovce jsem to právě taky slyšel

Napsal: 17 úno 2009, 22:10
od slovacek.milos
a co na tom kole uvidíš to má masivní provedení tam můžeš čumět

půl dne
ta závada bude někde jinde
když se ti podaří natočit jede to dále nebo jen na volnoběh

, nebo kolik otáček to má

otáčky co vidíš na vag odpovídají co asi točí motor
víc toho popiš na ten snímač se neupínej miloš
Napsal: 17 úno 2009, 22:24
od Dyndais
slovacek.milos píše:a co na tom kole uvidíš to má masivní provedení tam můžeš čumět

půl dne
ta závada bude někde jinde
když se ti podaří natočit jede to dále nebo jen na volnoběh

, nebo kolik otáček to má

otáčky co vidíš na vag odpovídají co asi točí motor
víc toho popiš na ten snímač se neupínej miloš
Myslel jsem jestli třeba to kolo nemůže být špatný :/, když to natočím, otáčky zhruba odpovídaj. Jel jsem s tím asi 600metrů a jelo to ''normálně'' jen blikal olej červeně, žhavení taky blikalo. Ještě jsem si vzpoměl, že při jízdě nešli přední stěrače... zadní šel. Otáčky na budíkách to neukazovalo.
Když jsem se v tom tak hrabal, začal jsem tím, že jsem kontroloval kabely v motoru (jestli nejsou prošoupaný) a v jeden moment to chytlo na drc, ukazovali i budíky, ale potom ani před tím nic, všechno pořád stejný... G28 žádnej signál
Napsal: 17 úno 2009, 22:27
od Ladas
zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno

Napsal: 17 úno 2009, 22:36
od Dyndais
Ladas píše:zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno

zítra se tam mrknu... co by to znamenalo?
Díky za jakejkoliv nápad.... ještě před tím, než budu kuchat ten motor

Napsal: 17 úno 2009, 22:43
od pafka
Dyndais píše:Ladas píše:zkus se podívat pod pojistkovku v motorovým prostoru jestli tam nemáš zeleno

zítra se tam mrknu... co by to znamenalo?
Díky za jakejkoliv nápad.... ještě před tím, než budu kuchat ten motor

oxidace spojů a v konektoru, špatný kontakt
Napsal: 17 úno 2009, 22:46
od Ladas
tak tak motor nekuchej a pořádně prolez dráty

Napsal: 17 úno 2009, 22:50
od Dyndais
Ladas píše:tak tak motor nekuchej a pořádně prolez dráty

Dráty jsem samo prolejzal, i pod baterkou. Všechno vypadá ok. Kabely od snímače jsem i propípával, taky ok. Pod ty pojistky se ale podívám... to každopádně

Napsal: 17 úno 2009, 22:55
od Dyndais
Motor má najeto 270 tis. Takže docela dost. Myslíte, že v tom motoru je to nepravděpodobn? Na těch starších občas ty vnitřky odešli, jak jsem to tu tak prolízal teda...
Napsal: 18 úno 2009, 09:07
od TDI tech
poriadne prepiskaj vodice aj navzajom medzi sebou ci sa niekde o seba "neopieraju". Ten snimac nezvykne odchadzat.
Napsal: 18 úno 2009, 09:24
od conti
Nejlepší je ty dráty proměřit až u řídící jednotky.
Napsal: 18 úno 2009, 12:42
od slovacek.milos
nebo kdybys měl stav že to nepujde otáčkoměr s nastartovaným autem zapni přední stěrač dej si za volant pomocníka a začni se v té kabeláži prohrabávat
jak ti pomocník oznámí že budíky naskočily a

stěrače stírají

máš vyhráno

miloš
Napsal: 19 úno 2009, 19:45
od Dyndais
VŠEM! co mi radili, MOC MOC MOC DĚKUJI

za pomoc. MÁM OPRAVENO! A protože se mi do toho motoru fakt nechtělo, prolezl jsem všechno kde jsem co našel a nakonec jsem i zkusil vzduchem vyčistit místo kde byl snímač otáček. Vylítlo z toho trocha nečistot a světe div se, všechno rázem začalo fungovat, tak jak má

Jsem za to rád

HURÁ