Stránka 1 z 1
Passat B4 praskající gumové hadice chlazení
Napsal: 18 úno 2009, 09:55
od dury2
Zdravím, kamarád má B4 Tdi 81kW, už asi po třetí mu prskla gumová hadice co vede z motoru. Už ji dvakrát kupoval novou a stějně pořád praská zhruba vždy do 2 tis km. Když auto koupil, byl vyndaný termostat a z víčka u expanzky ta těsnicí gumička. Termostat a gumičku dal nové. Půjčil jsem mu i jiné víčko ale pořád hadice praskají. Voda se neztrácí, teplotu to samo ureguluje. Emulze na víčku od oleje není a ani ve vodě není olej. Nemá někdo nějaký nápad?
Napsal: 18 úno 2009, 10:02
od koule
nepraská nahodou ta hadice pod čerpadlem? jenom jestli na ni nekape nafta kamo.

Napsal: 18 úno 2009, 12:47
od dury2
Zjistím. Myslíš že by to prasklo už za 2 měsíce?
Napsal: 18 úno 2009, 14:06
od koule
100% znam to z golfa teklo to pod rozdelovací hlavou a kapalo na hadici a tý se to nelíbylo a praskla několikrat vždy nová hadice.
Napsal: 19 úno 2009, 09:32
od dury2
Tak kámoš tvrdí, že nafta nekape! Nějaký další nápad?
Napsal: 19 úno 2009, 15:38
od drivwer
ak po tvrdsej jazde hned vypne motor a vytrepe to z pretlakovej nadrzky vodu, tak je prasknuta hlava. Mal som to iste na GII TD.
Napsal: 20 úno 2009, 00:13
od miko11zv
nech este raz ale PORIADNE pozrie ci naozaj nekvapka s cerpadla na hadicu nafta,staci ze to slzi a hadica sa rozozerie a praskne....mam s tym vlastnu skusenost,prisiel som na to az po dvoch prasknutych originalnych hadic...ono to vacsinou slzi pri zabere takze preto sa moze zdat ze nic nekvapka....nie je mozne aby nova hadica praskala na tom istom mieste samozrejme ak netlakuje system
Napsal: 20 úno 2009, 01:15
od ROBIG
drivwer píše:ak po tvrdsej jazde hned vypne motor a vytrepe to z pretlakovej nadrzky vodu, tak je prasknuta hlava. Mal som to iste na GII TD.
Anebo podfouknutý těsnění.Dělalo to mě na O1.Bylo to dobře poznat na topení. Foukalo horký a za chvíli to ubralo.Po vypnutí zahřátého motoru bylo slyšet bublání a tlakovali hadice.
Napsal: 20 úno 2009, 11:46
od midnight_man
Napada ma ze tu fuka okolo tesnenia a tlakuje system, ale to by asi netrhalo hadicu stale na jednom a tom istom mieste....mozno kombinacia jedneho aj druheho
Napsal: 20 úno 2009, 11:49
od dury2
O.K zkusíme. Je nějaká možnost, že bymotor tlakoval např. kvůli zaneseným hadicím bo tak něco?
Napsal: 20 úno 2009, 11:53
od midnight_man
dury2 píše:O.K zkusíme. Je nějaká možnost, že bymotor tlakoval např. kvůli zaneseným hadicím bo tak něco?
myslim ze pri tom priemere by male zanesenie nehralo rolu