galax 2 2005 bufik chyba 01407

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

galax 2 2005 bufik chyba 01407

Příspěvek od smitko »

měl bych prosím dotaz": rozebral jsem nefunkční bufík hydronic 2f D5Z-F eberšprech.po vyčištění , namazání a výměně těsnění ,(žhavička keramika+ sitko ok)podávací čerpadlo +větrák ok) se mi jej podařilo rozjet,ale vystoupal opakovaně na teplotu hoření max 105 stupnů a sám se vžy vypnul,napsalo to chybu 01407-přerušení plamene 35-00- - -tahle chyba tam byla i před rozebráním s tím rozdílem že chyba byla i v řj motoru tak ten buf nespínal.ted se rozjede a zas vypne s touhle chybou co to může být?pokud vymažu chyby tak najede a cca 105stupnu zas vypne.jinak nehlásí žádnou jinou chybu
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

hádej, necirkuluje hlad. kapalina , přídavné čerpadlo vody nefunguje
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

Cca na 120000km odchází u PD oběhový čerpadlo. Vyměníš uhlíky a pojede.
Sharan ASZ
Octavia AGR
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od smitko »

chtěl bych dodat že běžná teplota hoření má být 300 stupnů a rozdíl mezi vstupní a výstupní vodou nesmí být větší než 15 stupnů což nemám spíše se to vypne po nějakém čase a ta teplota 105 st tam asi tak zrovna dojde ,takže kdyby to bylo čerpadlo tak by to psalo jinou chybu ????? navíc v motoru pod stěračí to bzučí tak to čerp asi ok
deejaytommmi
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 srp 2015, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od deejaytommmi »

ahoj, rozbehal si to? čo bola príčina? mne píše taktiež 01407 - ohen uhasen, obehové čerpadlo počuť, t.j. funguje...
Galoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 217
Registrován: 24 úno 2010, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Galoš »

Zdarec,mě to dělalo podávací čerpadlo pro bufík, musite slyšet jak cvaká.
Vw SHARAN 1.9 tdi PD 96kw ASZ
Ford Galaxy. 1.9 tdi PD 96kw ASZ
deejaytommmi
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 srp 2015, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od deejaytommmi »

Áno cvaka. Niekto predomnou menil asi palivové čerpadlo a na hadicu odkiaľ nasáva podávanie čerpadlo nedali pozor, jak ju vkladali bola zalomena do písmena V takže nasavala vzduch. Je to tvrdá hadica, vyrovnali sme ju, ale aj tak prestane po minúte horieť, ideme vyskúšať priamo z nádobky s benzínom či pôjde viac ako minutu
smitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 01 úno 2009, 13:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od smitko »

----byla to řídící jednotka.O dva roky později jsem opravoval i uhlíky v čerpadle ,které nešlo vůbec-to už bufík jen nastartoval a hned se sám vypnul.je přímo nutné udělat vypínač na čidlo pod stěrači a v průběhu roku alespon 3x bufík spustit ,jinak se zalepuje palivová cesta šmejdskou naftou prodávanou všude v eu.Při používání v zimním období neměl nikdy problém,když jsem jej chtěl zapnout po roce byl vždy problém -proto ten vypínač .ten to vyřešil
Naposledy upravil(a) smitko dne 03 lis 2016, 08:11, celkem upraveno 1 x.
deejaytommmi
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 21 srp 2015, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od deejaytommmi »

Od utorka ide bufik bez problémov :) Chybna bola nasavacia hadicka v nádrži :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“