redukcia na turbo = bajonet-hadica

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

redukcia na turbo = bajonet-hadica

Příspěvek od koco »

Často sa tu rieši prestavba turba na GT1749VA VB, dával som si vyrábať redukciu a nikde som tu nenašiel výkres, tak snáď to veľa ľudom pomože.
Zaistenie redukcie treba vyriešiť buď dvomi kolíkmi na sponu, alebo ju zaistiť dvomi samorezkami oproti sebe. Vývod na hadicu a stredový otvor si može každý upraviť podla seba. Material DURAL.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) koco dne 22 úno 2009, 10:33, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Jaké rozměry má ten těsnící kroužek, případně kde a za kolik jsi ho koupil.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

je to original krúžok z bajonetu na hadici, ale myslím že sa to bude dat kúpit v autorizáku VW, alebo sa tam da dat o-krúžok ktorý sa da kúpit v predajni na guferá, ložiská, tesnenia u nás v TT napr. RELING. napr. 45x4, 45 vnútorný priemer a 4 priemer krúžku.
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

nez bych se s tim vyrabel, zavolal bych Andremu
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

taky riešenie, ale mám rád veci ktoré si urobím sám. ;)
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

není to zbytečně zúžené?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

misa.89 píše:není to zbytečně zúžené?
Neni. Obrázek
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

ten vnútorný priemer je podla výstupu na turbe. daval som robit aj pre MišaVW a ten mal vnútorný priemer 28 a ja som mal 31.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

ok ;)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ja som nieco podobne riesil na klasicke 96kW turbo (vyvod dole) :)

Obrázek
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Ta redukcia sa da niekde kupit alebo si to musi dat kazdy sam vyrobit?
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

da sa kúpit u Andreho, myslím že 500,-Čk
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Okej, vdaka.
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

a neco podobneho na sani motoru, nikdo nedelal?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, koco daval robit aj mne na VA turbo a sedi to perfektne. Tu je na sanie:
Obrázek
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“