kombinace turba GT1749V s GT2053v de to?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

kombinace turba GT1749V s GT2053v de to?

Příspěvek od Longer »

Potřeboval bych vědět, jestli jde přehodit sací část z turba GT 2053V na GT 1749V ? Díky
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

asi nebude rozumné- bude málá výfukovka.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

přesně tak, chtělo by to aspoň výfuk z VB, i tak je to ale podle mě málo, do čeho to chceš napáchat? a není to náhodou 2052?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jj, je to 2052 a je to do GIV 85kW. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

Prosim poraďte abych zbytečně nerozvážil turba?. Diky moc...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já bych to nedělal, lepší tam nacpat celou 2052
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

ale zase to nepojede vnízkých otáčkách až tak od 2500
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

pojede bez problémů, krásně se roztáčí už od 2000ot.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

toho bych se tak nebál. Spodek je sice slabší, ale nic tragického....
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

Tak to je dobre tak já ho tam dám celý. Slyšel jsem právě na toto kritiku. A bál jsem se že se to bude pozdě roztáčet. Tak moc díky za radu.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

máme ho v tom závodním G3 a nic takovýho nepozoruju
Longer
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2009, 20:10
Bydliště: Doksy

Příspěvek od Longer »

Ja mám nzkusenost jen spíš z benzínovýma motorama. Kámoš dával do Punta 1.4 turbo T3 a roztáčí se na 3500 otáčkách.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Re: kombinace turba GT1749V s GT2053v de to?

Příspěvek od TDI tech »

Longer píše:Potřeboval bych vědět, jestli jde přehodit sací část z turba GT 2053V na GT 1749V ? Díky
Je to max. neefektivne riesenie. Aj keby to bolo teoreticky mozne tak prakticky by ti to bolo k nicomu. Nakolko by velke duchadlo z GT 2052V prakticky sice tlacilo vela vzduchu do spalovacej komory, ALE cez malu plynovu turbinu z GT1749V by sa nestihla dokladne vyprazdnit. Proste velky objem vyfukovych plynov nestihne uniknut cez maly pierez vyfukoveho kanala GT1749V za jednotku casu. Cize vypraznenie spalovacej komory bude neefektivne, cim vyfukove plyny ktore sa tahzie dostali z valca (kedze sa dlhsie zdrziavaju vo vyfukovom kanaly maju aj viac casu aby odovzdali svoje zbytkove teplo ostatnym mech. castiam motora) su horuce co ma za nasledok zvysenie teploty steny valca, povrchovej teploty piesta, vyfukoveho ventylu, stene vyfukoveho kanala atd. vkonecnom dosledku aj zvysenie teploty novo nasateho vzduchu, teda znizenie objemovej ucinnosti a nasledne znizenie efektivity spalovania a aj znizenie vykonu. Pri zvysovani vykonu je podstatnejsi faktor praveze cim rychlejsie a efektivnejsie vyprazdnit spalovacu komoru, a az potom rozmyslat ako ju efektivne naplnit. Proste vseho musi byt "primnerene".
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Turbo

Příspěvek od Dartanion »

Dej tam 1756 a máš klid! Jede odspoda a drží tlak i ve vysokých...
AYGO D4D 55PS + AIXAM 12PS + IBIZA MTDi 1++PS
turboa3
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 21:44
Bydliště: liberec

Příspěvek od turboa3 »

2052 jsem měl graf jsem dal do grafů , mrkni se nato.Myslím si , že to šlo od spoda dobře, důležité je co k tomu přidáš za ostatní komponenty, vstřiky , ic a podobně. :-D
audi a3 agr zatim 256PS a 548nm
seat leon ary zatim 241ps a 399NM
Audi a3 2.0 bkd 16v zatím 250ps
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“