AGR vs. 81kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

AGR vs. 81kw

Příspěvek od Tomášek »

hledal sem asi 20 stranek a nenasel sem tak si dovoluju zalozit, kdyztak se omlouvam pokud bylo..

co vse je potreba predelat kdyz chci na AGR tdi z G4 66kw dat turbo z 81kw?? diky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jednotku oba svazky ovládání turbíny N75 první díl výfuku nebo jen přírubu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

Příspěvek od Tomášek »

a do kolika KC se to tak vzele, kdyz rekneme uz mam turbo? Diky moc..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cca 2000,- řj 2000,- svazky 2000,- blbosti kolem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a proč svazky? N75, výstupní hadici z turba, vstupní od filtru k turbu, mazací trubku, odtok, pokud ho nebudeš mít k turbu, 1. díl, nějaký hadičy, abys to mohl přetahat to zapojení
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rovnou to udělat na novou jednotku aby mohl flashovat ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

Příspěvek od Tomášek »

Huml píše:a proč svazky? N75, výstupní hadici z turba, vstupní od filtru k turbu, mazací trubku, odtok, pokud ho nebudeš mít k turbu, 1. díl, nějaký hadičy, abys to mohl přetahat to zapojení
ty uz tuhle zmenu mas na svy kokte za sebou, vid?? ja sem takovej ten kamos od Zdendu Vranu se stribrnou B4, radil jsi mi jak na silentbloky na motoru :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo kamaráde tak to bude složitější, protože je jedno, že je to motor z G4, ale důležitý je to, že je šuplej v B4, musíš shánět věci na B4 81kW a ještě jde o to, jestli to máš na elektrice z B4 nebo tam máš nafachčenou jednotku k tomu AGRku
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

má to v G4 pokud mě zrak nešálí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

Příspěvek od Tomášek »

vsechno to pozjistuju.. takze to znamena ze bych musel i turbo a vsechno kolem sehnat z AFNka, jo?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

on píše, že motor je z G4, ne že je v G4 ;) , jj, zjisti jak je to s tou elektrikou, od toho by se pak odvíjelo další, nebo se stav, mrknu nato
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

aha a jak mám vyčuchat že to má v B4? v tom případě moje info jsou bezpředmětné :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

Příspěvek od Tomášek »

ja zjistim od predchoziho majitele jak to vsechno je a napisu to sem.. ja ted uz v brne nejsem, takze to je se mnou slozitejsi, ale mozna pojedu za zdendou, tak bych se v praci nekdy mohl stavit... DIIIIIIKY...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ok

kdybych nevěděl o koho jde, tak by mě to asi taky netrklo ;)
Tomášek
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 05 bře 2009, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovčovice u Jemnice

Příspěvek od Tomášek »

Huml píše:ok

kdybych nevěděl o koho jde, tak by mě to asi taky netrklo ;)
ja to taky mohl napsat rovnou no (wallbash) :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“