Zvuk A6 - cvakání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Zvuk A6 - cvakání

Příspěvek od Gull »

Zdravím
Začalo mi najednou v motoru něco klepat, ozývá se to odněkud z jedné hlavy motoru.
Audi A6 2.5 TDI AFB, r.v.98, najeto 256000km.
Nevíte, co by to mohlo být a co s tím ??
Moc díky za radu

přikládám zvuk v mp3:

www.gull-sro.cz/VOC003.MP3
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

a ten zvuk je chvilku slyset vic a pak zase skoro slyset neni jako je to na ty nahravce?jinak bych to tipoval asi na hydrostel... ;)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

neni volnej vstřik nebo ojeta vačka ?
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Gull »

Octava píše:a ten zvuk je chvilku slyset vic a pak zase skoro slyset neni jako je to na ty nahravce?jinak bych to tipoval asi na hydrostel... ;)
přesně tak, chvíli to skoro není slyšet a najednou to zesílí a rázem zase jako když utne - jako v nahrávce, v nepravidelných intervalech.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

je to divny,zkus udelat to,ze se rozjedes treba na 3 nebo 4 a pustis plyn,jestli bude to cvakani slyset,tak to dela neco v hlave(vacka,hydrostel,vahadlo) a jestli to uplne stichne,tak je to nakej vstrik ;) zkus a uvidis :)
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Ja myslim ze to je vstrek. ;)
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

No já mám zase pocit, že by to mohlo bejt nějaký vahadýlko. Tenhle rok a tyhle kilometry by už na to měl nárok. Ať to bude vstřik nebo něco v hlavě stejně musí dolů ventilový výko. Jo a opatrně, slabší nátury nemusí ustát co tam bude.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

vita píše:No já mám zase pocit, že by to mohlo bejt nějaký vahadýlko. Tenhle rok a tyhle kilometry by už na to měl nárok. Ať to bude vstřik nebo něco v hlavě stejně musí dolů ventilový výko. Jo a opatrně, slabší nátury nemusí ustát co tam bude.
(noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

vita píše:No já mám zase pocit, že by to mohlo bejt nějaký vahadýlko. Tenhle rok a tyhle kilometry by už na to měl nárok. Ať to bude vstřik nebo něco v hlavě stejně musí dolů ventilový výko. Jo a opatrně, slabší nátury nemusí ustát co tam bude.
Vahadýlko by sa ozyvalo asi stale nie? :roll:
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Stejně jako vstřik. Utohohle motoru sou dva problémy: špatnej materiál vaček a problémy s mazáním. Když se sejdou, tak celej vršek odejde. To vahadýlko nemá žádný přesný vedení (je jenom cvaklý na hydroštos), jestli je nějak oběhaný může tam trochu jezdit a občas cvakat občas ne. Druhá možnost kolísání tlaku v hydroštelu. Nebo se tyhle dvě věci doplňujou. Jak sem psal: sundat ventildekl a bude jasno.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Gull
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 06 čer 2007, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Gull »

No tak to se asi mám na co těšit.
Děkuju všem za komentáře. Myslel jsem si, že pravidelnou údržbou se těmhle problémům vyhnu - olej měním po 10000km - ale jak je vidět, tak prostě co se má stát - stane se.
Dám vědět, až budou kryty hlav dole.
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

tak pak napis co jste zjitili a cim to bylo,zajima me to (noteeth)
P.e.p.i.n
Přispěvovatel
Příspěvky: 993
Registrován: 13 črc 2008, 09:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od P.e.p.i.n »

čau...tak pořád jeśtě nevíte co tam cvaká????jsem zvědavej.... :D :D :D :D
Audi A4 Avant 2.5 TDI BDH quattro + soft M+H
O1 1.8 20v Turbo Rs
Vw Sharan 1.9 TDi 96kw- family car
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

takze je to hydrostel, neviem kolko a ako dlho mas v motore olej ale kup 1 l nejakeho husteho oleja SAE 30w50 a uvidis ako to stichne , mal som to iste (LOL)
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Urcite su zdrate vacky, choroba tohto motora Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“