přístrojová deska

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Drndax
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 30 lis 2008, 19:49
Odpovědi: 0

přístrojová deska

Příspěvek od Drndax »

mám problém s deskou na octavii I přístrojovka občas jde občas ne chybová pamět je prázdná nemáte někdo nějakou radu
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

jeste napis jakej je to rok podle toho se da urcit vic pak
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Drndax
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 30 lis 2008, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drndax »

je to rok 97
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Tu bych měl mít,napiš číslo jestli je schodné porovnám
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

kouknul bych an konektory za přístrojovkou a potom bych kdyžtak rozhodil přístrojovku a kouknul jeslti tma nejsou nějaký studený spoje an tišťáku:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Drndax
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 30 lis 2008, 19:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Drndax »

určitě jí zkusim prohřát dekuju
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Ahoj chlapi, taky mám problém s přístrojovkou, tak to hážu sem, ať nezakládám další téma.... Mám Passat B5 facelift, r.v.2003. Před 2 dny mi začala blbnout přístrojovka- vždy po vypnutí klíčku se vynuluje vše, co jde - hodiny, všechny údaje v maxidotu (dlouhodobé i krátkodobé) i denní kilometry. Podle všeho do ní nejde stálý proud po vypnutí zapalování, protože ani nezobrazuje otevřené dveře. Pojistky jsou všechny ok, přístrojovka jinak funguje celá a bez problémů. V paměti závad nic není..... Konektory za přístrojovkou jsou ok, zkoušel jsem s něma všelijaké psí kusy a žádná změna. Nevím, jestli to má souvislost, ale zároveň s tímto problémem se auto začalo "jinak" zamykat. Vždy tam býval typický zvuk dvojitého cvaknutí (stejně jako na G4 a O1), teď to cvakne jen jednou. Máte nějaké nápady, nebo nesetkal se s tím už někdo? Díky za jakékoli tipy....
Uživatelský avatar
grizzly
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 23 pro 2007, 23:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od grizzly »

Zdravím a také se přidávám s přístrojovkou. Mám Leona 1M a postupně mi začala vynechávat část přístrojovky (podsvícení, palivoměr, teploměr, otáčkoměr, tacho +několik kontrolek jako žhavení apod.) a během roku se to zhoršovalo až nyní nejde nic. Kontrolka dobíjení, směrovek, světel a počítadlo km makají. Ostatní nic. Rozebral jsem přístrojovku do mrtě, proměřil přívod 12V stálých, 12V od klíčku, kostru, dokonce i proměnlivých 12V od podsvícení a vše naměřeno v pořádku. Bohužel přístrojovka bez reakce. Rovněž žádná reakce na pohyb kabeláže, pohyb svorkovnicemi. Poradí někdo? :?
Seat Leon TDI, 110 kW
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

opravit, přepájet..
776200941
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Ahoj, chtěl jsem se zeptat když se vytahují budíky musí se sundávat volant? Mám Octavii r.v. 1999. děkuji za odpověď.
zx6ninja
Aktivista
Příspěvky: 3204
Registrován: 31 říj 2009, 08:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Humpolec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6ninja »

nemusí
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Děkuji.
001marcus
Přispěvovatel
Příspěvky: 409
Registrován: 29 lis 2010, 18:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od 001marcus »

L píše:Ahoj chlapi, taky mám problém s přístrojovkou, tak to hážu sem, ať nezakládám další téma.... Mám Passat B5 facelift, r.v.2003. Před 2 dny mi začala blbnout přístrojovka- vždy po vypnutí klíčku se vynuluje vše, co jde - hodiny, všechny údaje v maxidotu (dlouhodobé i krátkodobé) i denní kilometry. Podle všeho do ní nejde stálý proud po vypnutí zapalování, protože ani nezobrazuje otevřené dveře. Pojistky jsou všechny ok, přístrojovka jinak funguje celá a bez problémů. V paměti závad nic není..... Konektory za přístrojovkou jsou ok, zkoušel jsem s něma všelijaké psí kusy a žádná změna. Nevím, jestli to má souvislost, ale zároveň s tímto problémem se auto začalo "jinak" zamykat. Vždy tam býval typický zvuk dvojitého cvaknutí (stejně jako na G4 a O1), teď to cvakne jen jednou. Máte nějaké nápady, nebo nesetkal se s tím už někdo? Díky za jakékoli tipy....
comfortka??? (hm)
Vag-com byl je a bude :-)
Uživatelský avatar
Pitrs2
Přispěvovatel
Příspěvky: 177
Registrován: 27 pro 2009, 21:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitrs2 »

grizzly píše:Zdravím a také se přidávám s přístrojovkou. Mám Leona 1M a postupně mi začala vynechávat část přístrojovky (podsvícení, palivoměr, teploměr, otáčkoměr, tacho +několik kontrolek jako žhavení apod.) a během roku se to zhoršovalo až nyní nejde nic. Kontrolka dobíjení, směrovek, světel a počítadlo km makají. Ostatní nic. Rozebral jsem přístrojovku do mrtě, proměřil přívod 12V stálých, 12V od klíčku, kostru, dokonce i proměnlivých 12V od podsvícení a vše naměřeno v pořádku. Bohužel přístrojovka bez reakce. Rovněž žádná reakce na pohyb kabeláže, pohyb svorkovnicemi. Poradí někdo? :?
koukni na svorkovnice co jdou mezi motorovym prostorem a interierem (jsou pod mechanizmem steracu). Jinak takhle blbne jen pristrojovka nebo nesviti treba i zbytek auta?
Skoda Octavia II RS TDI CEGA 125kW
VCDS 18.x.x
odie12
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 17 lis 2012, 19:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohořelice

Příspěvek od odie12 »

Taky přidám problémek... Mám "nový" (jiný) budíky s PP do Fabie diesel a nejde mi na nich změnit motorizace na 1.9... byly z 1.4TDi prostě mi to nebere kódování 00102 (původní 00101) tím pádem mi nefunguje tachometr. Pak ještě když při jízdě jedu do zatáčky letí mi dolů palivoměr a píská rezerva. A jako třešnička na dortu mi svítí kontrolka posilovače. V přístrojovce chyby nejsou ale z jiné ŘJ (Gateway nebo centrálka teď přesně nevím) jsem vyčetl chybnou CAN-BUS komunikaci. Budíky jsou mrtvý že?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“