Spínač spojky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
skramo
Přispěvovatel
Odpovědi: 0

Spínač spojky

Příspěvek od skramo »

Mám Toledo 1Z, dnes jsem si nechal kontrolovat předvstřik, vše v pořádku, ale bylo mi řečeno, že na spojk. pedálu je spínač, který dává ŘJ signál zda je spojka vyšlápnutá nebo ne. Protože mám údajně spínač údajně pořád sepnutý (spojka je vymáčknutá) tak ŘJ jednotka snižuje výkon moptoru aby nedocházelo k rázům nebo tak nějak. Tak mi to bylo řečeno. Jelikož jsem toto dnes slyšel poprvé a ani na fóru jsem nic podobného nečetl, tak jsem se chtěl zeptat odborníků jestli to opravdu je tak a jestli mám ten spínač vyměnit. Závadu ŘJ nehlásí.
Díky za odpovědi
misa.89
Aktivista

Příspěvek od misa.89 »

je to tak, ale jak jste přišli na to že je KO? v bloku měřených hodnot?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
skramo
Přispěvovatel

Příspěvek od skramo »

Já nevím jak na na to přišel,nebyl jsem u toho, ale je to kluk kterýmu věřím a myslím si , že se vyzná a tak když říká, že jednotka dostává signál , že je spojka pořád vyšlápnutá tak má asi pravdu. Takže tvůj názor je také vyměnit? Dá se nějak říct nebo popsat o kolik a v při jakých otáčkích to snižuje výkon, asi blbá otázka.
misa.89
Aktivista

Příspěvek od misa.89 »

zkusil bych se na něj nejdřív kouknout a pak kdyžtak vyměnit, nebude to drahá sranda...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
skramo
Přispěvovatel

Příspěvek od skramo »