Měl jsem klasický problém, padalo turbo kolem třech tisíc otáček. Přečetl jsem si tady na fóru, že to jsou zatuhlé lopatky. Klasika. Vyndal vyčistil (potom ještě vzápětí jednou, protože jsem měl otočený ovládací prsten v turbu. ) Po téhle procedůře všechno v pořádku auto jelo jak mělo ještě jsem zaslepil egr, protože se mi zdálo sání pěkně zahnojené a kolem 1800 ot. cukalo po tom egru to zmizelo no prostě paráda.
Teď po asi 500 stech kilometrech opět drc a stále nouzák. Přečetl jsem tu na fóru vše co se dalo : plechovka ok ( vycucnu hubou a drží bez problémů ), turbo po odpojení plechovky jde páčka naprosto volně dolů skoro spadne sama. Na hadičky jsem měl půjčenou vakuovou pumpičku vše ok. Jo a ventil N 75 mám už třikrát jednou uplně nový a dva starší ale fungující.
Chyba na vagu stále stejná a jediná plnící tlak regulační odchylka


Nevíte prosím někdo na co se ještě podívat asi znovu vysápu ven turbo mechanici mi říkají že je turbo v háji, ale co tam může být v háji olej to od výměny do výměny nežere a lopatky se hýbou. Já myslel že turbo je v háji když se za autem vyvalý oblak kouře.
Všecny zdraví zoufalec
Octavia 81kw 11/98 najeto 195 000