Už opravdu nevím

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 06:57

Už opravdu nevím

Příspěvek od Pavel2 »

Zdravím všechny

Měl jsem klasický problém, padalo turbo kolem třech tisíc otáček. Přečetl jsem si tady na fóru, že to jsou zatuhlé lopatky. Klasika. Vyndal vyčistil (potom ještě vzápětí jednou, protože jsem měl otočený ovládací prsten v turbu. ) Po téhle procedůře všechno v pořádku auto jelo jak mělo ještě jsem zaslepil egr, protože se mi zdálo sání pěkně zahnojené a kolem 1800 ot. cukalo po tom egru to zmizelo no prostě paráda.
Teď po asi 500 stech kilometrech opět drc a stále nouzák. Přečetl jsem tu na fóru vše co se dalo : plechovka ok ( vycucnu hubou a drží bez problémů ), turbo po odpojení plechovky jde páčka naprosto volně dolů skoro spadne sama. Na hadičky jsem měl půjčenou vakuovou pumpičku vše ok. Jo a ventil N 75 mám už třikrát jednou uplně nový a dva starší ale fungující.

Chyba na vagu stále stejná a jediná plnící tlak regulační odchylka (wallbash) (wallbash)
Nevíte prosím někdo na co se ještě podívat asi znovu vysápu ven turbo mechanici mi říkají že je turbo v háji, ale co tam může být v háji olej to od výměny do výměny nežere a lopatky se hýbou. Já myslel že turbo je v háji když se za autem vyvalý oblak kouře.

Všecny zdraví zoufalec

Octavia 81kw 11/98 najeto 195 000
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

co třeba čidlo
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
martas2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martas2 »

Napiš číslo té chyby!!
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Odpovědi: 0
Registrován: 17 srp 2008, 09:11

Příspěvek od misa.89 »

přesně tak, může to být čidlo, jestli máš turbo ok, jako že to vypadá že jo, tak bych se zaměřil na něco jinýho
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

00575. regulacna odchylka nie? to pise aj mne....sprav LOG na Vagu, a isto sa ti niekdo na to pozre, moze to byt kopu veci.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 06:57

Příspěvek od Pavel2 »

Chyba na vag je regulační odchylka. Chyba č. 1550.
Zapomněl jsem napsat, že snímač tlaku jsem zkoušel vyměnit také.
Teď jsem vyndal plechovku. Podtlak drží, ale zdá se mi že uvnitř je rez a padají z odvzdušňovací dirky na plechovce nečistoty. Také z ní vytekla rezavá voda. Zkusím ji ještě vyčistit a rozhýbat a uvidím.
Ivo
Přispěvovatel
Příspěvky: 374
Odpovědi: 0
Registrován: 20 črc 2006, 07:22
Bydliště: Martin

Příspěvek od Ivo »

Pavel2 píše:Chyba na vag je regulační odchylka. Chyba č. 1550.
Zapomněl jsem napsat, že snímač tlaku jsem zkoušel vyměnit také.
Teď jsem vyndal plechovku. Podtlak drží, ale zdá se mi že uvnitř je rez a padají z odvzdušňovací dirky na plechovce nečistoty. Také z ní vytekla rezavá voda. Zkusím ji ještě vyčistit a rozhýbat a uvidím.
Rozhýbať ?? Podľa mňa s ňou moc nenarobíš. Videl som tu obrázky ako to ktosi šikovne odsústružil a tak vyčistil( ten falc) ale neviem si predstaviť ako ju chceš rozhýbat poskladanú. Väčšinou tie šuplaty hrdze prederavia membránu a je to netesné.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 06:57

Příspěvek od Pavel2 »

Tak jsem vyměnil: váhu vzduchu, snímač tlaku , a ještě ventil n75 ( moje přivezla z práce octavku tak sem ji vrakoval všechno povyměnil a nic pořád padá. Plechovku jsem prostříknul a hubou jí proháněl sem a tam ta drží bez problémů podtlak. Ovládání na turbu znova zkontroloval pohybuju sním pomalu to ani necítím že na tu páčku mačkám. Mám v noťasu v háji baterku tak nemůžu za jízdy nic zkoušet a kámoš co ho má není doma prosím jaký kanál mám nalogovat aby bylo vidět co se tam sere. Jo a v garáži jsem prásknul plynem až na doraz a když motor spadnul na volnoběh tak se chvilku klepal jak drahej pes jako by šel na tři ale hned se srovnal. Už nevím co stojím v garáži a čumím na to

Nebo není tu někdo ze středočeskýho kraje kolem Benešova kdo by to prosím omrknul já by se tam s tou hemelou doplazil?

Díky a zdravý zoufalec Pavel :x
robuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 17:21
Bydliště: Kosice, SR

Příspěvek od robuch »

ja mam vw B5 81 kw a robi mi presne to co tebe....vsetky cidla som vymenil,hadicky tiez,turbo bolo na repase a lopatky sa nezadrhavaju,no stale nudzak....je vsak zaujimave ze do nudzaku neskoci vzdy. ked mo pomaly pridavam,trocha uberiem a zas pridam tak ide ok,ale ked mu naraz pridam a drzim tak je v nudzaku.....ja asi skusim este vymenit tie hadice na saniiii tie hrube co idu do turba a z turba....snad len falosny vzduch pri narazovom pridani
Uživatelský avatar
martas2
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martas2 »

Zkus toto nalogovat.Obrázek
Tono
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2007, 17:14
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od Tono »

Kontroloval si sanie na netesnost?? Od turba. Možno ti to niekde prefúkne.
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 06:57

Příspěvek od Pavel2 »

Zdravím
Váhu vzduchu jsem vyměnil z jiné octávie a chyba se stále opakovala. Scénář neustále stejný.
Už jsem vyměnil všechna čidla (do konce jsem zpátky otevřel EGR) ale vše bez výsledku.
Vag píše stále stejnou chybu: regulační odchylka.
Auto padá stále do nouzového režimu mezi 2800 až 3000 otáček na 5ku.
Ještě se chci zeptat. Je ventil N75 ovládán přímo řídící jednotkou nebo přes nějaké relé? Nemohlo by to způsobovat to??
Za odpovědi moc díky..

Pavel
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2009, 06:57

Příspěvek od Pavel2 »

Netěsnost tam snad žádná není to by bylo slyšet ale hlavě mě to tlačí moc! Je tam moc velký tlak. Proto to padá.
Vrtá mi hlavou stále ten ventil N75. Když nastartuju páčka sjede dolů a vše se zdá O.K.. Akorád při velké zátěži prostě neomezí a hrne to stále naplno.
skramo
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2008, 22:34

Příspěvek od skramo »

Mel jsem podobný problém s regulací předvstřiku, kdy už jsem vyměnil a vyzkoušel vše možné a závada pořád stejná, a nevěděl už kudy kam, tak jsem se rozhodl, že vyměním čerpadlo. Když jsme to připojili na VAG tak turbo tlačilo taky moc a i po výměně čerpadla to bylo pořád stejný, Nakonec to byla řídící jednotka, tu jsi ještě neměnil, takže, jestli máš možnost, vyzkoušej jinou ŘJ možná by to mohlo být tím. :-)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

skus skontrolovat snimac atmosferickeho tlaku. Pozri aku hodnotu dava na Vagu.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“