čidlo tlaku 051 vs 051 B
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čidlo tlaku 051 vs 051 B
zdravím, viete mi poradiť aký je rozdiel, medzi týmito čidlami tlaku, ktoré som dal do názvu. a hlavne či sa dá použiť 051 v ALH. čo viem, tak origo by tam malo byť 051 B.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
to vážne, ani nevieš, jak mi vylepšuješ náladu a kamoš ktorý mi ho podaroval tiež. a to ani Jozef niesom a toľko darčekov naraz.Ladas píše:ALH má origo 051
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Ešte jedná otázka, každé zo štyroch čidiel má iné hodnoty, ide mi o to, či tam môže byť iné ako 051. lebo mám v IC malý priemer diery, čiže na C-čko a 051 mi tam nevleze. hmmmmmmmmm??Ladas píše:ALH má origo 051
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
to viem, ze je malé. v inom príspevku som písal, ze auto bolo v servise, menilo sa IC. lebo bolo prasknuté, dali tam zrejme nevedomosťou IC s malou dierou a potom ked im nechcelo vojsť 051, tak tam dali C. Ved pre niekoho snímač jak snímač. takže do tej malej diery iné čidlo, ktoré by normálne fungovalo tam nedám???????
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
tak asi zatiaľ poriešim origo IC, aby sa s tým dalo normálne jazdiť a nemusím čumieť na budík a ani capnuť po plyne mu nemôžem, jazdím jak so Š120.
ináč črtáju sa nejaké ARL ojnice

bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
mne sa črtajú, to mala byť otázka, či nemáš záujemLadas píše:nečrtajů dnes vyřešeno ojnicema z cupry BPX
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
už ne povozí se tam tytopuci píše:mne sa črtajú, to mala byť otázka, či nemáš záujemLadas píše:nečrtajů dnes vyřešeno ojnicema z cupry BPX

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!