VW golf IV- turbo, vela tlaci???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

VW golf IV- turbo, vela tlaci???

Příspěvek od mentol »

Ahojte, mam taky problem, ze auto mi pada do nuzoveho rezimu pri 3500ot/min.Rozobral som turbo a vycistil,ten plavak s klobucikom co je na turbe vobec nechodil hore, dole, bol zaseknuty,tak som ten klobucik vymenil za novy,teraz to krasne chodi....ale problem zostal..stale to pada do nuzoveho rezimu,dal som ho na diagnostiku, urobil logovanie a podla grafu to turbo tlaci moc....vieme mi s tym pomoct???co tomu moze byt??? auto je vw golf IV,TDI PD 85kw,r.v. 2000
subor je tu: http://leteckaposta.cz/195009872
vag vypisal tuto chybu : 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: VW golf IV- turbo, vela tlaci???

Příspěvek od Power156 »

mentol píše:Ahojte, mam taky problem, ze auto mi pada do nuzoveho rezimu pri 3500ot/min.Rozobral som turbo a vycistil,ten plavak s klobucikom co je na turbe vobec nechodil hore, dole, bol zaseknuty,tak som ten klobucik vymenil za novy,teraz to krasne chodi....ale problem zostal..stale to pada do nuzoveho rezimu,dal som ho na diagnostiku, urobil logovanie a podla grafu to turbo tlaci moc....vieme mi s tym pomoct???co tomu moze byt??? auto je vw golf IV,TDI PD 85kw,r.v. 2000
subor je tu: http://leteckaposta.cz/195009872
vag vypisal tuto chybu : 17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
co N75, nebo jsi si rozladil baňku
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

N75 je novy,a ako sa ta baňka da nastavit???ako to ma byt spravne nastavene?
vw golf V,77kw, 1.9TDI
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

mentol píše:N75 je novy,a ako sa ta baňka da nastavit???ako to ma byt spravne nastavene?
ta baňka je tam taková jaká tam má být ne, jinak se podivej ještě na hadičky jestli jsou ok.
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

ano je takova ako ma byt, a tu banku som nechal v polohe,v akej bola stara, ale pada to stale...ale ked som ju dal na maximum, tak uzmi to na 3500 ot. nepadlo ale pri 4000o. uz ano...neviete ako to ma byt spravne nastavene ta regulacia turba???
vw golf V,77kw, 1.9TDI
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od mentol »

moze mat nieco spolocne s tym intercooler???lebo na snimaci bol olej, ktory stiekol z hadice...
vw golf V,77kw, 1.9TDI
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Ked je zhasnuty motor, ta regulacna banka musi byt uplne vystrcena. Ked nastartujes, musi sa vtiahnut nadoraz. Hadicky mas dobre zapojene?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Haniz
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2009, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Haniz »

Ahoj, mám ten samý problém O1 81KW AHF,nemáš to náhodou chiplé?Pokud ano prý je třeba kontrola map v ŘJ, ale zatím mi nikdo nic jiného neporadil.Kdyby se podařilo opravit dej, vědět.
Pavel2
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 02 úno 2009, 06:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel2 »

Teď jsem tu řešil to samé vyčištěné turbo, vyměněné snad i ventylky u kol a pořád v nouzáku. Na vrakáč jiné turbo a je po problému. Nikdo neví co tomu starému je nesežere kapku oleje, naklápění chodí naprosto volně, baňka v pohodě a stejně tlačí moc.
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

Pavel2 píše:Teď jsem tu řešil to samé vyčištěné turbo, vyměněné snad i ventylky u kol a pořád v nouzáku. Na vrakáč jiné turbo a je po problému. Nikdo neví co tomu starému je nesežere kapku oleje, naklápění chodí naprosto volně, baňka v pohodě a stejně tlačí moc.
otočenej kroužek na ovládání lopatek:-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“