Stránka 1 z 1

Jak propojit kabely ? - Poooooooooooomoooooooooooooc

Napsal: 25 srp 2006, 14:09
od Marra
Dělám přestavbu(výměnu motoru) oktavky r.v.97 66kw pretlak asi AGR(pouze blok byl z ASV) ŘJ 038 906 018 AG na ASV - nový je motor, podtlaky, ŘJ 038 906 012 BA a KABELY (původní kabely nelze připojit do nové ŘJ).

A nyní nastaly tyto 2 komplikace:
1) na 1.původním kabelu jsou 4 konektory zapadající do svorkovnice pod stěračem(propojení do kabiny): modrý, bílý, černý a červený. Na svorkovnici jsou rovněž pouze 4 patice těchto barev.
ALE na novém kabelu je konetorů 5 - modrý, bílý, černý - tyto jsou shodné(tak jsem je zapojil), ale dále pak dále oranžový a takový snad béžový.

2)na 2.původním kabelu je 10pin konektor(9 obsazených) umístěný v hlavním plastovém vedení kabelů od prostoru pod stěračem k baterce - je to stejný samec jako na čerpadle. Na novém kabelu je samec 14pin konektor(11 obsazených).

Aktuální stav: Nová ŘJ nekomunikuje s VAGEM, auto nejde nastartovat, při otočení klíčkem neproblikává žhavení.

Prosím o radu, ja tyto dvě propojení vyřešit. :?

Napsal: 26 srp 2006, 03:16
od MAX
Jakou tam máš dvojici konektorů na ŘJ.

Napsal: 26 srp 2006, 04:54
od cosby
nezlob se.Ale asi to nikdo nebude schopen říct,co vše a jak přepojit.Nevím,proč to řešíš a nekoupíš nové svazky.Prodával jsem je,ale teď nemám.Mívám komplet vnitřní a motorový z nového modelu.Teˇm mám asi jen motorový z 2003.

cosby@centrum.cz

Napsal: 26 srp 2006, 06:48
od ghoust
Pokud ti jde pripojit konektor na jednotku, tak by se s tim mozna dalo i neco delat.

2) jsou tam myslim vetsinou pripojene veci jako cidlo oleje, vody ... ,

vsak kdyz se ti nebude darit se ozvi , jsme ze stejneho mesta ;)

Napsal: 26 srp 2006, 09:32
od Marra
To: MAX
Na původních kabelech a původní ŘJ jsou to ty konektory vpravo
Na nových kabelech a nové ŘJ jsou to ty konektory vlevo

To: Cosby
Dělám to poprvé a netuším, jestli takové kabely existují. Měl jsem za to, že k té nové ŘJ neexistuje kabel, který by šel připojit k ní a k mé svorkovnici(4 konektorové) pod stěračem zároveň. Pokud existuje, a někdo ho má, rád ho koupím.

To Ghoust:
ad problém 1)
Při včerejším večerním bádání jsem zjistil u původní ŘJ a kabelu, že pro úspěšnou komunikaci ŘJ a Vagu stačí, aby byl zapojen POUZE zapojen 1 kabel s širokým konektorem do ŘJ a na druhé straně do svorkovnice pod stěračem(4 konektory). Zároveň se po otočením klíčku aktivuje kontrolka žhavení.
Z tohoto se domnívám, že pokud bych vyřešil přepojení 2 konektorů(béžového a oranžového, zbývající 3 tam pasují a mají stejnou barvu s původními) na novém kabelu na jeden konektor - červený, měla by nová ŘJ začít komunikovat s vagem a PROBLÉM č.1 by byl vyřešen.

ad problém 2) Taky si nyní myslím, že to jsou jen vedení na různá čidla rozmístěná po motoru, proto s přepojením po vyřešení problému č.1 by neměl být problém.

Napsal: 26 srp 2006, 16:00
od MAX
Nic, to byla špatná otázka... :(

Napsal: 27 srp 2006, 17:44
od Alex
Zozen si schemy od starej aj novej elektriky. (AGR, ASV) Bez toho to budes mat tazke. Urcite sa to da, nemalo by to byt take hrozne. Ja take veci obcas robievam.

Napsal: 27 srp 2006, 21:44
od Marra
Nevíte někdo, odkud by se daly schemata autoelektriky (AGR, ASV, ...) stáhnout?

Napsal: 28 srp 2006, 19:25
od ghoust
je tu naforu nekolik odkazu , kdybys nenasel tak napis sz ti to poslu