Turbo jde na prodej, tak jsem udelal par fotek. Asi to tu urcite nekde je, ale treba se to bude nekomu hodit.











Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pokial auto normalne ide tak do toho nesprtaj!!! Ries to az ked to bude potrebne riesit. Zbytocne si koledujes o problemy. Cistenie turba nieje zas az tak jednoducha zalezitost ako sa ti zda a mozu nastat komplikacie a neprijemnosti.Mehero píše:no tak to je najvyssi cas aby som sa pustil vycistit aj to moje...mam 150 tisic nabehane.....vies mi poradit nejaky dobry pripravok na vycistenie potrubia od karbonu?
tak tak, jestli regulace maka jak ma, neni duvod do toho hrabat. ja to cistil protoze se do toho auta davalo 96kw KKK turbo a tohle slo na prodej a kdyz uz bylo venku, tak sem ho vycistil, aby dalsi majitel dostal co si zaplatil.TDI tech píše:Pokial auto normalne ide tak do toho nesprtaj!!! Ries to az ked to bude potrebne riesit. Zbytocne si koledujes o problemy. Cistenie turba nieje zas az tak jednoducha zalezitost ako sa ti zda a mozu nastat komplikacie a neprijemnosti.Mehero píše:no tak to je najvyssi cas aby som sa pustil vycistit aj to moje...mam 150 tisic nabehane.....vies mi poradit nejaky dobry pripravok na vycistenie potrubia od karbonu?
zadny WD40 jsem nepouzilKovarrr píše:pises, ze jsi pouzival WD-40... pri vyssi teplote se mi stalo, ze se zapeklo, tak na to opatrne. Nebylo to na turbu, tam jsem ho radeji nepouzival.. misto toho jsem obcas pouzil teflon.