Prosím o radu - žhavení, startování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prosím o radu - žhavení, startování
Prohledával jsem forum, jestli tu najdu někoho se stejným problémem, ale objevuje se tu jen zdánlivě podobná závada.
Raději jsem tedy založil nové téma.
Problém se týka auta Seat Ibiza 1,9 TDi r.v. 98 (AHU,AFN)
Auto mi přibližně měsíc stálo před barákem, jelikož jsem využíval služební vůz. Když jsem ho chtěl po měsíci nastartovat, tak jsem zjistil, že se mi vůbec nerozvítí žhavení, motor točil, ale nechytlo to. Zkusil jsem tedy jiný relé 109, ale pořád bez úspěchu. Pouze při rychlé manipulaci s klíčkem (do polohy rozsvícení kontrolek a zpět do polohy nula) se mírně ale ne úplně rozsvicovalo žhavení, v relé 109 to šíleně cvakalo.
Zavolal jsem si tedy mámoše s Vagem a jako na potvoru to najednou šlo nastartovat. Vag našel chybu v čidlě teploty (blikala mi kontrolka teploty) a nějakou špatnou kostru. Závady vymazal a já vesele jezdil asi 14 dní do doby než mi to za jízdy opět chcíplo. Zkoušel jsem tedy opět rychle manipulovat s klíčkem a na chvilku se rozsvítilo žhavení, nastartoval jsem ale asi po 10 sec to chcíplo a kontrolka žhavení už zase nefungovala. Abych tedy dojel domů, natáhl jsem si kablík od čerpadla k batece na plus a chytlo to (rozsvěcelo se i žhavení) - jelo to jen v nouzovém režimu. Přijel jsem domů, odpojil kablík co jsem natáhl a druhý den jsem zase opět nastartoval bez jakýhkoliv problémů. Jezdím s tím už týden a zatím se nic neděje.
Už jsem z toho jelen, fakt nevím co mám zkontrolovat a na co se zaměřit abyc se to nestalo znovu. Podle rad co jsem si tu přečetl to vypadá na relé 109 , ale ten jsem zkoušel měnit při prvním problému.
Pokud by vás něco napadlo budu velice vděčný.
Díky
Raději jsem tedy založil nové téma.
Problém se týka auta Seat Ibiza 1,9 TDi r.v. 98 (AHU,AFN)
Auto mi přibližně měsíc stálo před barákem, jelikož jsem využíval služební vůz. Když jsem ho chtěl po měsíci nastartovat, tak jsem zjistil, že se mi vůbec nerozvítí žhavení, motor točil, ale nechytlo to. Zkusil jsem tedy jiný relé 109, ale pořád bez úspěchu. Pouze při rychlé manipulaci s klíčkem (do polohy rozsvícení kontrolek a zpět do polohy nula) se mírně ale ne úplně rozsvicovalo žhavení, v relé 109 to šíleně cvakalo.
Zavolal jsem si tedy mámoše s Vagem a jako na potvoru to najednou šlo nastartovat. Vag našel chybu v čidlě teploty (blikala mi kontrolka teploty) a nějakou špatnou kostru. Závady vymazal a já vesele jezdil asi 14 dní do doby než mi to za jízdy opět chcíplo. Zkoušel jsem tedy opět rychle manipulovat s klíčkem a na chvilku se rozsvítilo žhavení, nastartoval jsem ale asi po 10 sec to chcíplo a kontrolka žhavení už zase nefungovala. Abych tedy dojel domů, natáhl jsem si kablík od čerpadla k batece na plus a chytlo to (rozsvěcelo se i žhavení) - jelo to jen v nouzovém režimu. Přijel jsem domů, odpojil kablík co jsem natáhl a druhý den jsem zase opět nastartoval bez jakýhkoliv problémů. Jezdím s tím už týden a zatím se nic neděje.
Už jsem z toho jelen, fakt nevím co mám zkontrolovat a na co se zaměřit abyc se to nestalo znovu. Podle rad co jsem si tu přečetl to vypadá na relé 109 , ale ten jsem zkoušel měnit při prvním problému.
Pokud by vás něco napadlo budu velice vděčný.
Díky
Seat Ibiza 1,9 Tdi
taky odcházejí spínací skříňky. Kouknout znova na vag a jestli tam neni něco dalšího
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
p.mihi.1111
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24 bře 2009, 09:48
No ja mám taký istý problém, vymenil som aj spínaciu skrinku, relátko a stále som to nevyriešil. Osobne mám skúsenosť že mi to robí alarm, ktorý je napojený na žhavenie, stačí ak zamknem auto ďiaľkovým ovládačom a odomknem a auto mi hneď nažhaví a naštartuje. Viem, že každý hovorí relé ale ja mám problém s alarmom, ale je to iba môj prípad. Skus sa pozrieť na alarm ak máš. Ja mám octaviu 1 66kw.