vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

vstriky BOSCH vs. Fratelli Bosio ??

Příspěvek od roti »

Bosch DSLA150P764 nebo Fratelli Bosio SPRINT 764 ?

jsou totozne? ktere jsou lepsi?

jo a jeste neco. kdybych se rozhodoval mezi Race 520 a PP764, ktere vzit?

diky
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14437
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Záleží do čeho to chceš dávat, jestli PP764 nebo Race 520 je dost rozdíl, kor jestli nechceš upravovat sw.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No je logicke ze na tomto fore ti kazdy poradi FB. Ale ak by si sa aj napriek tomu nahodou rozhodol pre BOSCH tak davaj bacha na krajinu povodu. Pretoze na skatulku takym velkym pismomo napisu ze ROBERT BOSCH GMBH. GERMANY a takym malinkym ze ho ledva precitas made in INDIA. A nemusim hovorit ze stoja za ho...no.
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

no GIV ALH 66kw.
pro zacatek jen vstiky, pak chip. na turbo se zatim nechystam. ale kdyz uz chci vstriky, tak resim ktere nejlepsi
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

roti píše:no GIV ALH 66kw.
pro zacatek jen vstiky, pak chip. na turbo se zatim nechystam. ale kdyz uz chci vstriky, tak resim ktere nejlepsi
Pokud chceš nechat origo turbo, tak 764 jsou tak max. co tam dát a stejně jejich potenciál naplno nevyužiješ.
Na Race vstřiky s touto konfigurací zapomeň uplně.
K těm výrobcům, já jezdil na 764kách od Bosche a no problem.
Naposledy upravil(a) Kornout dne 23 bře 2009, 22:17, celkem upraveno 1 x.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ok dik, tak pujdu do S764.

no ty bosch prodava mvolesko, tak snad to nebudou indicky sraci :)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

roti píše:ok dik, tak pujdu do S764.

no ty bosch prodava mvolesko, tak snad to nebudou indicky sraci :)
nejsou
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

roti : Opakuju tady donekonečna, že označení S 764 neboli Sprint 764 je registrovaný název trysek Fratelli Bosio a značí produkt, který není shodný s tryskami jiných výrobců. Už co se kvality výrobku týče, trysky Fratelli Bosio, vyráběné v malých seriích pod neustálou kontrolou, doporučujeme pro zvyšování výkonu, neboť vyšší zatížení vydrží dlouhodobě ve zdraví, na rozdíl od trysek Bosch, vyráběných nejen v Indii, ale např. v Turecku, Bulharsku a brzo nedej Bože třeba v Zimbabwe velkosériově.
Co se týče trysek PP neboli Powerplus, žádný jiný výrobce je nedodává a jsou s nimi ty nejlepší zkušenosti.
Nicméně, když chceš v dané třídě trysek to nejlepší, jak jsi se vyjádřil, pak mohu doporučit jen a jen Powerplus 764. To ostatně dobře víš a vyjadřuješ-li se tímto způsobem jako člen fora, který zde působí více než rok, cítím to jistě jako účelovou záležitost....

8)
Naposledy upravil(a) Venca dne 24 bře 2009, 01:05, celkem upraveno 1 x.
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

TDI tech:
Trysky Fratelli Bosio se doporučují svou kvalitou sami, prostřednictvím mnoha členů tohoto fora, členů for jiných a mnoha spokojených motoristů po celé Evropě. Myslím, že to dobře víš, možná, že na nich sám k plné spokojenosti jezdíš. Tvůj názor ti nebereme, nikdo tu nic nemaže, tak tomu nerozumím. Ale proč by sis nerýpl, co ? :)
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

diky za vysvetleni !
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Venca píše:TDI tech:
Trysky Fratelli Bosio se doporučují svou kvalitou sami, prostřednictvím mnoha členů tohoto fora, členů for jiných a mnoha spokojených motoristů po celé Evropě. Myslím, že to dobře víš, možná, že na nich sám k plné spokojenosti jezdíš. Tvůj názor ti nebereme, nikdo tu nic nemaže, tak tomu nerozumím. Ale proč by sis nerýpl, co ? :)
Venco sorry. Asi si moj prispevok nepochopil. Ja som pisal ze clenvia fora (vratane mna) mu odporucia FB. To stymy dyzamy BOSCH made in indida som napisal len preto aby si daval pozor ak by sa aj napriek nasim odporucaniam rozhodol pre tie BOSCHe pretoze cenovy rozdiel nieje zanedbatelny a nie kazdy disponuje potrebnym rozpoctom.
Vies hovorim z vlastnej skusenosti. Tiez som chcel usetrit a kupil som BOSCH made in India a hned sfleku po namontovani do vstrekovaca ked som ich dal na skusacku boli zo 4ks dyz 3ks ch...jove. Bezhlavo som sa tesil tak som sam seba klamal (proti svojim doterajsim skusenostiam a zdravemu rozumu) ze si musia sadnut a tak a ze ked sa prvy krat zohreju na prevadzkovu teplotu motora ze to bude dobre. Bacov k...kot. Bola to katastrofa, uz na skusacke chcaly jak koza. Velmi sklamany som ich vymontoval dal naspat povodne a motor vrcal tak ako ma. Nedalo mi to tak som ich zacal skumat. No na samotnom tele dyzy som nic podozrive nenasiel. Zacal som hybat ihlou dyzy a ta sa dost citelne pridierala a je jasne ze nemohla mat hladky zdvih nieto este rotovat. Chytil som do ruky tu krasnu okruhlu plastovu krabicku a tam napisane velkym pismom citam: Robert BOSCH gmbh GERMANY a na druhom konci takym malickym pismom ze: made in India / fabriqe en India. Hned som bol v obraze. Tak som ich isiel na druhy den reklamovat, jasne ze som nepochodil. Stare zname keci, typu ako to viem ze su zle? Hovorim ze mam v dielni skusacku tak vidim ako rozprasuju. No viete ale vy nieste autorizovany servis a pod. dristy a oni sa so mnou bavit nebudu. Hotovo. Tak som ich poslal do pi... a nahnevany isel domov. (wallbash)
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

Dobře, tady ale člověk laboruje nad tím kam až všude do extrému se dá zajít montoval jsem snad už všechny značky- jak obě italské tak i bosch a jen jednou se mi stalo, že byl problém a to jen u jedné trysky u bosche a bez problému reklamace. Tady se to už milionkrát řešilo a stačí jen číst- vždy tu pak někdo postraší, že tahle a tahle značka a nic jiného. Já radím trysky s označením 764 at už jde o jakou koli značku v originále a nevěřím tomu, pokud někdo prodává pod označením bosch a nepřebaluje přez Polsko, nebo podobně, že to bude nekvalitní výrobek. Jo a ještě k životnosti- většinou 99%, když ke mě přijede pojízdné vw a vyndám vstřiky, tak originál trysky jsou v pořádku.
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

tdi tech alebo jojo alebo kto si, nič v zlom ale to čo píšeš sa mi fakt nezdá, dobre bosch vyrába trysky velkosériovo ale aj keby ich vyrábali v kambodži a 10 milionov kusov za den tak musia mať predsa neaké kontroly kvality, výstupné kontroly a všetky potrebné certifikáty keď to chcú predávať v európe a vo svete. Nieje to predsa žiadna posledná čínska firma čo vyrába trysky na stolovej vrtačke... Origo trysky sú tiež bosch a fungujú bezchybne aj vyše pol mega kilometrov. A ešte jedna vec, to si chcel dávat tie trysky do svojho auta? Lebo ja som myslel že máš neaký fiat, keďže si niekedy všade písal jak sú fiaty najlepšie autá na svete...
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

BOSCH made in India, Turkey a pod. nechcem ani vidiet. Vsimni si ze na nich smrdi cena. Porovnaj si cenu tej istej dyzy napr. made in france, swiss, germany a made in india, turkey a budes v obraze. Kym tie made in europe stoja priemerne 1000Sk/ks a viac, tak tie made in "papua nova guinea" stoja v priemere okolo 500-600Sk/ks. Je to proste hnoj. Vystupna kontrola kvality ziadna. A nie len ja mam takuto skusenost. Viac mechanikov u nas si na tom vylomilo zuby. Nech si tu hovori kto chce co chce, ale MotorPAL za 300Sk/ks su aj tak najlepsie. Skoda ze sa nevyrabaju aj na novsie auta.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Nezáleží na tom kde se to vyrobí, ale jak se to kontroluje a zda to má pod palcem vůbec Bosch...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“