2.0TDi Cimbu vs Dieselpower

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

2.0TDi Cimbu vs Dieselpower

Příspěvek od fabiátor »

tohle mi vyšlo prostým srovnáním grafů které mají obě firmy na internetu
Obrázek
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Max krouták v 3500ot, :roll: :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

toby66kw píše:Max krouták v 3500ot, :roll: :roll:
to je to co mě zaráží, jestli to ten seriovej garet může vůbec zvládnout
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

těžko ;)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

neporovnaval by som fuserinu s prvotriednou kvalitou ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to co my slíbíme ti jiný nedá (ani my ne)... aneb máš ko turbo musíme ho vyměnit... (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

ono celkovo ten Cimbu ma zaujimave info na webe typu - nekvalitna uprava nie od nas poskodila motor, novy motor 320000Kc (SuperB 96kW), o 0.5mm zodrane valce...hmmmmm (noteeth)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Re: 2.0TDi Cimbu vs Dieselpower

Příspěvek od cupra »

fabiátor píše:tohle mi vyšlo prostým srovnáním grafů které mají obě firmy na internetu
Obrázek
normalne zdravy clovek co sa vyzna aspon trosku tak velmi rychlo pochopi kde je pravda... :? ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Hoši sorry že budu nekompromisní, ale to jste kromě Humla neřekli nic konkrétního. To že nafouknout motor při 3500rpm je daleko horší než v nízkých otáčkách vim taky, ale Cimbu má tak kladný reference, že mi to vůbec nesedí, myslim ty řeči o turbu KO atp.

Imho Sportmotor má průběhy téměř nachlup stejný s Dieselpowerem, že by brali soft od Reeshy ? :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Spíš aby k tomu řekl někdo od Cimbu, nemyslím jen tohle, ale zejména ten výkon 178kw u Octy RS.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

fabiátor píše:Hoši sorry že budu nekompromisní, ale to jste kromě Humla neřekli nic konkrétního. To že nafouknout motor při 3500rpm je daleko horší než v nízkých otáčkách vim taky, ale Cimbu má tak kladný reference, že mi to vůbec nesedí, myslim ty řeči o turbu KO atp.

Imho Sportmotor má průběhy téměř nachlup stejný s Dieselpowerem, že by brali soft od Reeshy ? :-)
nehnevaj sa na mna ,ale ty tomu veris?tym softom(resp grafom)ako su na obrazkoch? :? :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

cupra píše:
fabiátor píše:Hoši sorry že budu nekompromisní, ale to jste kromě Humla neřekli nic konkrétního. To že nafouknout motor při 3500rpm je daleko horší než v nízkých otáčkách vim taky, ale Cimbu má tak kladný reference, že mi to vůbec nesedí, myslim ty řeči o turbu KO atp.

Imho Sportmotor má průběhy téměř nachlup stejný s Dieselpowerem, že by brali soft od Reeshy ? :-)
nehnevaj sa na mna ,ale ty tomu veris?tym softom(resp grafom)ako su na obrazkoch? :? :)
Tak kromě toho Cimbu to odpovídá i reálným protokolům z válcový zkušebny, takže ano věřim, repektive vypadá to reálně. Ale právě proto mě zajímá, jestli to tam Cimbu dal aby zblbnul lidi a nebo tenhle soft opravdu sype do ŘJ.

Ale jestli to myslíš tak, že jako zákazník nesmim vycházet z parametrů které úpravce uvádí, pak by mě zajímalo, na základě čeho se rozhoduješ při výběru úpravy ty ?
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

fabiátor píše:
cupra píše:
fabiátor píše:Hoši sorry že budu nekompromisní, ale to jste kromě Humla neřekli nic konkrétního. To že nafouknout motor při 3500rpm je daleko horší než v nízkých otáčkách vim taky, ale Cimbu má tak kladný reference, že mi to vůbec nesedí, myslim ty řeči o turbu KO atp.

Imho Sportmotor má průběhy téměř nachlup stejný s Dieselpowerem, že by brali soft od Reeshy ? :-)
nehnevaj sa na mna ,ale ty tomu veris?tym softom(resp grafom)ako su na obrazkoch? :? :)
Tak kromě toho Cimbu to odpovídá i reálným protokolům z válcový zkušebny, takže ano věřim, repektive vypadá to reálně. Ale právě proto mě zajímá, jestli to tam Cimbu dal aby zblbnul lidi a nebo tenhle soft opravdu sype do ŘJ.
ked tu bude graf z renomovanej brzdy(MAHY)tak uverim, ale to sa nestane...neviem ako ti to mam napisat ale nerob zo seba .... naposledy spravil zo seba marek77 o octe RS2 TDI PD ze maju uz nepametam ake vykony nad ocakavanie a potom sa zrazu ani neozval do toho prispevku(nechce sa mi ho hladat)...hadam ktosi najde ak nie najdem ja... (LOL) ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

to cupra:

Nechci se te dotknout ale fakt by me zajimalo, jak jsi vybiral upravce ty ? Proste jsi se jednoho rana vyspal a rekl sis, ze pujdes do Profituningu v Blave, viz tvuj podpis ? Nebo co je tak spatnyho, kdyz se lama jako ja zabejva tim co upravce proklamuje, misto toho aby do toho rovnou vlitnul a pak se financne vysypal do oprav motoru ?
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

fabiátor píše:to cupra:

Nechci se te dotknout ale fakt by me zajimalo, jak jsi vybiral upravce ty ? Proste jsi se jednoho rana vyspal a rekl sis, ze pujdes do Profituningu v Blave, viz tvuj podpis ? Nebo co je tak spatnyho, kdyz se lama jako ja zabejva tim co upravce proklamuje, misto toho aby do toho rovnou vlitnul a pak se financne vysypal do oprav motoru ?
o ten motor tvoj by som sa az tak nebal aj oni ti spravia chip,ale aby udavali do grafov spravenych v exceli nezmysli,to ma stve...a cimbu neni zla firma2 bratranci maju nachipobvane od nich feldy...ale blbosti neznesem...pozri sa do sekcie grafy z brzdy...najdes tam aj moj z leona aj passata aj cupru fdorgiho ...a graf je z ozajstnej brzdy nie nakresleny na pocitaci...ja sa na teba nehnevam...ale taka renomovana firma ako je CIMBU pise taketo hovadiny...to nechapem...a profituning je firma ktora patri medzi spicku (nehovorim ze DP nie)
co je v cechach aj na slovensku ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“