Jetta II zapalovac

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
davidoff
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 zář 2008, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Jetta II zapalovac

Příspěvek od davidoff »

Mam dotaz ohledne napajeni autozasuvek (zapalovacu) v aute. V aute jsou 3 a jsou napajeny jen pri zapnutem zapalovani, jakmile vyndam klic, tak zasuvky jsou bez napeti. Da se toto nejak nastavit? Jde mi o to, ze obcas potrebuju treba pri stani dobijet mobil, ci nabijecku na baterie apod. Diky za odpoved.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

V original autozapalovači je napětí pořád.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
davidoff
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 zář 2008, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od davidoff »

tuner píše:V original autozapalovači je napětí pořád.
No prave ze napeti neni nikde. Pri zapnutem motoru vsechno funguje, ale jakmile vytahnu klic ze zapalovani, tak jsou zasuvky "mrtve". Ma to svoji logiku, ze kdyz bych tam nechal nejake zarizeni, tak mi to muze vymlatit baterku a timhle se tomu zabrani. Ale ted mi ta funkcnost spise zavazi. Nema nekdo zkusenost, jestli se tohle da nekde prepinat?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Není to original už se v tom někdo vrtal.jedině rozdělat vytrhat co tam nepatří a zapojit to tak jak to patří
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
davidoff
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 zář 2008, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od davidoff »

tuner píše:Není to original už se v tom někdo vrtal.jedině rozdělat vytrhat co tam nepatří a zapojit to tak jak to patří
Tak na primy dotaz u prodejce jsem dostal odpoved, ze tohle je obecna funkcionalita a nelze vypnout. Takze ted nevim jak to tedy je. Nema nikdo s timto zkusenost ? At uz to, ze tam ma na Jette napeti porad nebo ze se to chova stejne jako u me.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“